v franciji strmoglavil airbus

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.342
7.414
113
V Franciji je strmoglavilo potnisko letalo Airbus A320 druzbe Germanwings na poti iz Barcelone v Dusseldorf.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
znaimiva lokacija padca-v alpah,in zadnja višina 7300m,torej se je nekaj moralo na hitro zgoditi.a320 je bil star 23let
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik shift pravi:
upam da ni v igri kak rjuhar ki je kolovratil po siriji
bonk.gif

te panika grabi al samo brzveze nekaj nabijaš?
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik shift pravi:
znaimiva lokacija padca-v alpah,in zadnja višina 7300m,torej se je nekaj moralo na hitro zgoditi.a320 je bil star 23let

ni bilo ravno na hitro:

It had made a distress call at 10.47am then disappeared off the radar at around 11.20am,
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
znaimiva lokacija padca-v alpah,in zadnja višina 7300m,torej se je nekaj moralo na hitro zgoditi.a320 je bil star 23let

ni bilo ravno na hitro:

It had made a distress call at 10.47am then disappeared off the radar at around 11.20am,

se pravi je imel 30min časa da pristane ali najde boljši prostor za zasilni pristanek kot so visoki hribi
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
Citat:
Uporabnik skala pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
upam da ni v igri kak rjuhar ki je kolovratil po siriji
bonk.gif

te panika grabi al samo brzveze nekaj nabijaš?

niti eno ali drugo,je pa povsem možno-gelde na to akr se dogaja zadnjih nekaj mesecev po evropi in koliko teh ubrisancev se vrnilo nazaj
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik shift pravi:
Citat:
Uporabnik skala pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
upam da ni v igri kak rjuhar ki je kolovratil po siriji
bonk.gif

te panika grabi al samo brzveze nekaj nabijaš?

niti eno ali drugo,je pa povsem možno-gelde na to akr se dogaja zadnjih nekaj mesecev po evropi in koliko teh ubrisancev se vrnilo nazaj
možno sicer je ampak preden širiš paniko bi vseeno počakali na ugotovitve.
Citat:
Uporabnik shift pravi:
na flight radarju kaže da je bil trk na 6800feet,torej cca 2km,je pa v 9 minutah izgubil 8km višine
Citat:
Uporabnik shift pravi:
znaimiva lokacija padca-v alpah,in zadnja višina 7300m,torej se je nekaj moralo na hitro zgoditi.a320 je bil star 23let
nekam ti ne štima tukaj matematika
 

Katunga

Fizikalc
1. sep 2007
1.068
0
36
Koper
kje pogledaš letnik letala, ali pa celo več podatkov o njem. Na tem flightscannerju vidim le lokacijo in zgodobino poletov za nekaj dni nazaj.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Katunga pravi:
kje pogledaš letnik letala, ali pa celo več podatkov o njem. Na tem flightscannerju vidim le lokacijo in zgodobino poletov za nekaj dni nazaj.

erial number 147
Type 320-211
First flight date 29/11/1990
Test registration F-WWDN
Plane age 24.3 years
Seat configuration C12 W54 Y90

Flights recorded
4U9044 DUS->TXL 01/12/14
4U8404 TXL->CDG 13/11/14
4U7816 HAM->VCE 11/10/14
See details - Add a flight
Engines 2 x CFMI CFM56-5A1

http://www.airfleets.net/ficheapp/plane-a320-147.htm
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
doma ostan
evil.gif


An Alitalia Boeing 777-200, registration EI-ISA performing flight AZ-630 from Rome Fiumicino (Italy) to Miami,FL (USA), was enroute at FL380 about half way between Bermuda Islands and Miami when the crew needed to shut the right hand engine (GE90) down due to vibrations. The aircraft performed Oceanic Contingency Procedures, drifted down FL260 and continued to Miami. On approach the crew requested an ILS approach to runway 08R with a longer than normal final and was vectored for the approach, when just before being cleared for the approach to controller advised the localizer runway 08R was out of service, the crew reacted surprised. A few seconds later the controller advised the localizer was operable prompting the reply "thanks God" by the crew. The aircraft landed safely on runway 08R about 90 minutes after leaving FL380 and taxied to the apron.

A passenger reported the aircraft began to shudder about 1.5 hours before estimated time of landing. Cabin crew peered out to check the engines, subsequently the right hand engine was shut down, the aircraft turned right for about 10-15 minutes while descending to FL260 before resuming the track direct towards Miami. The aircraft was received by emergency vehicles.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Katunga pravi:
kaj lahko pogledaš še za tega: AZ 630, AZ 631 ?

Serial number 32855 LN:413
Type 777-243/ER
First flight date 01/08/2002
Test registration
Plane age 12.6 years
Seat configuration C30 W24 Y239

Flights recorded
AZ610 FCO->JFK 07/04/14
AZ784 FCO->NRT 29/04/13
AZ631 MIA->FCO 28/04/13
See details - Add a flight
Engines 2 x GE GE90-94B
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Res čudno to. Višino je izgubljal dokaj hitro, medtem ko je hitrst lahko vzdrževal. Težave so se začele že takoj nad kopnim, imel je kar nekaj možnosti za zasilni pristanek na letališčih (Marsielle, Toulon, Nice), on pa ga je pičil direkt v Alpe. Linijo je držal non-stop. Hidravlika? Samo pol bi lahko z motorji delal naprej... Odpoved vseh komand? skoraj nemogoče...

Poleg tega je od klica v sili do izginotja preteklo pol ure, tako da "vzrok nesreče še ni znan" je tak-tak...