Uporabniki avtoplina (LPG)?

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.829
2.082
113
Meni na tehničnem zmeraj zahtevajo, da preklopim na bencin. Delovanja na LPG ne preverjajo.
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Gorivo je že ceneje. Mislil sem na kake nižje cene registracije ali oprostitev kakih dajatev, če že toliko propagirajo zeleno Slovenijo in nevarne toplogredne pline.
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik Mare77 pravi:
Gorivo je že ceneje. Mislil sem na kake nižje cene registracije ali oprostitev kakih dajatev, če že toliko propagirajo zeleno Slovenijo in nevarne toplogredne pline.
Recimo 50% popusta na cestnino, da bi se spet splačalo kupit kakega V8
cool-1.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Kolk subvencije bi pa sele kolesarji morali dobit....

Kolesarjem bi se davščine odmerilo glede na uradno potrjen jedilnik. Pasuljoljubci recimo proizvajajo več plinov in bi se jim odmerila višja pristojbina.
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik Mare77 pravi:
Tukaj imaš spisek... Izberi Hrvaško... Klik
Ideja sicer zanimiva, toda v praksi neuporabna, ker večina črpalk manjka ter ker so POI v nekem čudnem formatu, da jih je praktično nemogoče uvozit kamorkoli drugam kot v Garmina.

Drugače pa ima LPG vsaka črpalka na avtocesti Zagreb-Split. So pa zelo različne cene. Malo iz Splta sem tankal za 4,88HRK na LukOil, par ur kasneje, severno od Zagreba na Ini za 5,05HRK/l.

Problemi so bili drugje. Petrol Tepanje ni imel LPG. Seveda frajerji tega niso nikjer napisali (glede na redkost črpalk bi morali med novicami na petrol.si). Ob treh ponoči pa tudi ne moreš it na tisto črpalko v Bistrico tankat. Na srečo ima plin tudi OMV na relaciji Ptuj-Zagreb (čeprav ni nikjer omenjen, niti zaposleni na Petrolu niso vedeli).

Je pa očitno res nekaj na tem, da je kakovost plina na hrvaškem nižja. Izračunana poraba s slovenskim plinom (ves čas tempomat 140) je bila 12,5l, s hrvaškim pa vse 3 rezervoarje 13,5-13,7l/100km...
 

pokemonmoj

Zelenc'
10. sep 2014
4
0
1
Pozdrav vsem,

nameravam vgraditi oz. preiti na avtopli, in me zanima, če ima kdo izkušnje s podjetjem G-1 d.o.o. iz Celja. Danes so mi poslali ponudbo za vgradnjo v Astro J. Jaz nimam pojma kdo od tovrstnih ponudnikov v Sloveniji je dober in kateri sistem je najbolj preverjen. Njihov komercialist mi je pripev še povezavo za posnetek iz oddaje Prava ideja, kjer so se predstavili kot inovativno podjetje s svojim patentom. Prosim za kakšne napotke, ker vidim da imate nekateri že veliko izkušenj z vsemi temi zadevami.

Hvala
 

Pac_Man

⋆Распут&
10. maj 2014
2.211
0
36
Kupi tovarniško predelano, sicer bo glava bolela - Opel ima premehka ležišča ventilov.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Samo G1 nee!!! Garantirano ti bo žal, saj so vse tiste njihove klamfe, kejr so v vsem edini na svetu, pač le klamfe.
Prebrcaj se skozi vse tole vsaj osnovno. Je res veliko informacij. Nepomembne pač preskočiš.

Konkretno za G1 pa si poglej izkušnje uporabnika @evilfury-ja, kateremu so po dolgih mukah, prošnjah, pritožbah le vzeli ven tista LPG čreva in odplačali delno kupnino.

Pri nas je najboljši Prins, a najdražji, cca 2000€. In s tistim sistemom naj bi ventili zdržali najdlje. Slišim, da je zelo dober vgrajevalec (entuziast) Primož iz Jesenic na Dolenjskem. To je v sklopu Sigasa:

PE Sigas - servis Jazbar
Ribnica 15
8261 Jesenice na Dolenjskem

Človek ima veliko pohval.

Osebno pa bi se odločil za BRC sistem pri Boyskemu pri Opatiji. BRC je vrhunski sistem in eden od svete trojice: Viale, Prins, BRC. Boyski pa je majster in pol. Cena pa veliko nižja kot Prins pri nas (od 8800,00 kn do 10000,00 kn ), z elektronskim mazanjem ventilov.
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Če nimaš predsodkov do Hrvatov, se odpelji do Opatije in naj ti vgradijo BRC. V Sloveniji in njeni bližini ni boljše izbire.
wink-1.gif


Razen če si kje daleč, recimo iz Prekmurja, zna biti neprijetno.