Citat:
Uporabnik miklavz pravi:
Enkrat crknila bencinska pumpa -
LPM
načeloma crkne pumpa, ko je premalo bencina v keslu in se pregreva. Pri LPG naj bi blo vsaj 1/4 poln bencin kesl. več je pa seveda bolje.
Citat:
Uporabnik miklavz pravi:
Enkrat crknila bencinska pumpa -
LPM
Citat:
Uporabnik miklavz pravi:
Pumpa je crknila ker je skoz delovala, ni imela tlačnega stikala. V keslu je bilo dovolj bencina.
LPM
Citat:
Uporabnik dejvi pravi:
jaz sem z polotom prevozil 50000km in je bil prihranek več kot 50%, pri majhnih avtih je prihranek večji kot večjih, meni je pil 1l plina več kot bencina, pri večjih avtih kolikor sem slisal pa kar 3l ali se več zato takšna razlika
lp
Citat:
Uporabnik monaco pravi:
Saj ne vem kateri ima bolj zmešano logiko... Prihranek se vedno računa glede na vožnjo na bencin z ISTIM avtom in mogoče za primerjavo še na enak avto z primerljivo močnim smrduhom (dizlom).
Imam že tretji avto na plin. Lažite si kolikor hočete, realen prihranek z upoštevanjem hladnih zagonov, flash lube, servisov... je 30-35% glede na bencin. Če imaš kratke razdalje je lahko še manj, z upoštevanjem vsega pa tudi pri daljših in če je res vse v nulo ne prideš dosti čez 35%. S 50% nategujejo samo prodajalci.
Prednost pred dizlom je predvsem v nizki nabavni ceni rabljenega (sploh močnejši bencinarji so poceni), imajo večinoma pol manj kilometrov, boljšo opremo in so manj zdelani ter manj crkujejo. Pa kakega konjička več si običajno privoščiš... Pri meni konkretno imam 35km več kot najmočnejši dizel, porabo stroškovno pa cca 10% manj kot če bi imel dizla, kar je zanemarljivo. Je bil pa avto 40% cenejši od najcenejšega dizla z 100% več prevoženimi kilometri...
Citat:
Uporabnik monaco pravi:
Saj ne vem kateri ima bolj zmešano logiko... Prihranek se vedno računa glede na vožnjo na bencin z ISTIM avtom in mogoče za primerjavo še na enak avto z primerljivo močnim smrduhom (dizlom).
Imam že tretji avto na plin. Lažite si kolikor hočete, realen prihranek z upoštevanjem hladnih zagonov, flash lube, servisov... je 30-35% glede na bencin. Če imaš kratke razdalje je lahko še manj, z upoštevanjem vsega pa tudi pri daljših in če je res vse v nulo ne prideš dosti čez 35%. S 50% nategujejo samo prodajalci.
Prednost pred dizlom je predvsem v nizki nabavni ceni rabljenega (sploh močnejši bencinarji so poceni), imajo večinoma pol manj kilometrov, boljšo opremo in so manj zdelani ter manj crkujejo. Pa kakega konjička več si običajno privoščiš... Pri meni konkretno imam 35km več kot najmočnejši dizel, porabo stroškovno pa cca 10% manj kot če bi imel dizla, kar je zanemarljivo. Je bil pa avto 40% cenejši od najcenejšega dizla z 100% več prevoženimi kilometri...