Uporabniki avtoplina (LPG)?

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Kaj je namen te tekočine? Da niža temperaturo (hladi) ali maže? Ali kaj tretjega?
Enkrat sem videl odlično internet stran, kjer je pisalo koliko je kakšen motor problematičen za plin. Ima morda to kdo shranjeno?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
maže ventile

s flash lube naj bi vsi lepo laufali, tudi boxerji

subaruji znajo bit problematični tudi pri uporabi mazanja. tudi nekateri fordi so občutljivi.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.072
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
maže ventile

s flash lube naj bi vsi lepo laufali, tudi boxerji

subaruji znajo bit problematični tudi pri uporabi mazanja. tudi nekateri fordi so občutljivi.

A to s subaruji je resnično? Ker subaru je verjetno no. 1 vozilo v sloveniji po številu predelav.
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
brezveze, da sploh maš flaško v tem primeru. 1mililiter na liter goriva. kar je majn nima haska.
naštimaj za štart 12 kaplic na minuto. oziroma nekje 5-6 na sekundo. potem pa spremlaj kaka je poraba in po potrebi prolagajaš.

Torej če prav razumem, ta sistem ne deluje na obrate oziroma glede na obremenitev motorja ampak dozira vedno isto količino mazalnega sredstva. Pa se to obnese na recimo 100k km ?
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
A pri sistemih z vbrizgom tekoče faze (nevem kako točno se strokovno reče) pa ni potrebe po dodatnem mazanju ventilov ali je tudi odvisno od motorja?
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
maže ventile

s flash lube naj bi vsi lepo laufali, tudi boxerji

subaruji znajo bit problematični tudi pri uporabi mazanja. tudi nekateri fordi so občutljivi.

A to s subaruji je resnično? Ker subaru je verjetno no. 1 vozilo v sloveniji po številu predelav.

to kar sem ti rekel, mi je povedal Gregor iz Prinsa
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Bo kar po motorju treba ločit. Da napišeš, da so problematični Subaruji je glupost, ker jih je veliko, ki brez dodatkov delujejo BP.

Verjetno bi Subaru kot firma, ponujal na avtoplin predelana vozila z garancijo, če bi vedeli, da majo serijsko probleme z njim.
ne-ne-1.gif


http://neu.v-lube.de/produkte/ Eno od zgornjih elektronskih sistemov za doziranje aditiva direkt v plin si kupite zram predelave, pa bo LPG enakovreden bencinu oz. da še boljši, ker je čistejši ipd. blablabla.

Plin je temperaturno veliko intenzivnejši kot bencin in serijsko mnogo motorjev tega ne prenese, ker ni bil v štartu tako koncipiran. Ti valve saverji dejansko hladijo IN tudi mažejo ventile in sedeže ventilov. Lahko se pa da menjat ventile in pofrezat sedeže pa zamenjat original material odlitka za neke keramične vstavke al ne vem kaj dajajo notri. Material se dobi za ene 800€, potem maš pa neobčutljiv motor na lpg.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
pravim da s flash lube niso problematični
da povem drugače: če agregatu obesiš dobro inštalacijo bo vsak laufal bp
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
To NI res....

LPG je LPG, bencin je bencin, in vsak ma svoje lastnosti. Kako se dovaja plin je poškodbam ventilov popolnoma vseeno.

Razlike so le za uporabnika, takrat ko avto še dela npr. cukanje, izklapljanje kar tako, slabo delovanje pri nizkih temperaturah ipd. To pa so problemi nesposobnega monterja ali pa v zelo majhnem deležu, kaki slabi plinski sistemi.

Še enkrat povzamem.....trdim, da bo nek motor občutljiv na plin isto crknil s Prins sistemom brez mazanja, kot z enim Bosanskim sistemom brez mazanja.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Danes je v reviji AMZS kupon za 200 eur popusta za vgradnjo sistema pri podjetju Sigas.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Je pa isti k*** kot bosanc z istim mazanjem.

Je pa Prins mazanje itak boljše, ker ne dela sam na podtlako kot vem in je ena mešanca med zgoraj pripetim V-Lube sistemom, ki aditiv dovaja direkt v plin, predno ta pride v motor in je isto kot da bi v tanku že zmešal not aditiv in simpl "mehanskim" sistemom na podtlak.

Tako da ja...Prins je boljši, ker bosanc ne uporablja takega sistema hlajenja/mazanja. Ampak če pa Bosanc sistemu dodamo prosto na trgu dobavljiv V-Lube dozirnik, pol je pa spet isto, razen če boš zdaj trdil, da je Prins tekočina za hlajenje/mazanje boljša kot kaka druga ipd. Sicer se pa z v-lube sistemom da dozirat tud prins tekočino verjetno...sam je draga, kar pa ne pomen avtomatsko boljša.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
nima samo prins elektronskega mazanja. vsak lahko kupi to zadevo za 150€. pač namesto na podtlak deluje na pumpico. recimo v turbata itak moreš elektronsko mazanje montirat.

glede tovarniških avtov na lpg in kasnejših predelav ni isto. tovarniški majo trše sedeže in ventile. glede suarujev si malo poglejte uk uporabike in njihove izkušnje. v10k miljah so meli skurjene ventile brez mazanja. Če pogledaš kataloške številke recimo pri volvotu. so deli pri lpg vovotu drugačni kot pri samo bencinskem.

finta plina ni, da je temperaturno bolj intenziven, ker plin izgoreva hladneje. problem je ker ventili na suho laufajo. Pri bencinu pa pač meglica bencina (in predvsem aditivov) leti preko injektorjev in jih s tem hladi in zmanjšuje trenje pri stiku ventila in sedeža.
 

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
585
7
18
Tako je, nekateri motorji niso primerni za predelavo tudi ob uporabi flashlube ali mazanja. Rešitev recimo za honde je le menjava ležišč ventilv z ustreznimi, kar se cenovno ne splača. Tovarniško predelani avti že imajo ustrezna ležišča ventilov.

To kar tu piše, je vredno upošetavat, ker prins sam sebi ne bi šel v zelje pljuvat brez razloga.

http://www.amrautos.co.uk/index.php/lpg-systems
 

dejvi

Fizikalc
30. avg 2010
1.324
0
36
maribor
jaz sem spomladi predelal na plin mojega polota 1.4 letnik 2005 in ne potrebuje nobenega mazanja, odvisno od tipa in znamke avtomobila,
na plin sem prevozil že 20.000 km,predelal pa sem ga na pliskicentermaribor.si

lp
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ja saj če bi bral, sem to omenil in dal LINK.
stupid-1.gif


In ja LPG v bencinskem motorju nastavljenim seveda za bencin, povzroča višje temperature ob izgorevanju in tudi višje temperature v izpušnem sistemu npr. Če se pa vžig zamakne plinu primerno pa recimo, da res ne morem napisat, da povzroča veliko višje temperature. Na suho je pa tudi izjava...na suho.

Kaj reče na 24 sekundi? :

Ravno primer UK je zelo primeren ja, so največji šalabajzarji/nespoti na svetu glede tega.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
ti neveš najbolj kaj si napisal.
plin ima višjo oktansko vrednost kot bencin, torej se v nobenem primeru nemore vžig nastavit napačno, ker do klenkanja ne pride.
da pride do pravega izgorevanja ma avto lambda sondo in korigira količino vbrizganega bencina oziroma plina. Bolj osnovni sistemi pač delajo korekcije gledena čase bencinskih injektorjev, boljši sistemi se povežejo na obd in se sami prilagajajo glede na vrednosti lambda sonde, ki jih dobijo prek obd.

in to, da laufajo ventili na suho ni izjava na suho ampak čisto dejstvo. To je tudi najbol "problematičn" del pri lpg-ju.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ok ok...klenkanje vem da ni problem, je pa problem potem količina enega ali drugega goriva in tako povišana temperatura.

Kaj pa komentar na video, firme, ki se ukvarja skorajda izključno s problemi LPGja pri avtomobilih?

"Der Hauptverschleiß entsteht durch „Pitting“- Bildung aufgrund von Mikroverschweißungen” Pitting -> http://de.wikipedia.org/wiki/Pitting
Prof. Dr.-Ing. Thomas Heinze und Dipl. Wirt.-Ing. (FH) Volker Witte stellen weiter fest: “Die Verschweißungsneigung hängt von der Materialpaarung von Ventil und Sitzring ab und stellt eine Funktion über Abgastemperatur und Spitzendruck dar. Die Drehzahl hat keinen progressiven Einfluss auf den Ventilverschleiß”

Kein Verschleiß war bei den Prüfstandsläufen bei Benzin oder additiviertem Gas nachweisbar. Ohne Additiv konnte Verschleiß an verschiedenen Lastpunkten gemessen werden. Vir: http://www.pkw-steuer.de/news/1750.html

http://autogas-rempel.de/motorschutz/v-lube-studie.html