vsak avto z elektronskim vbrizgom ma lambda sondo. in če razmerje goriva in zraka ni prava se prilagodi količina vbrizga.Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Ok ok...klenkanje vem da ni problem, je pa problem potem količina enega ali drugega goriva in tako povišana temperatura.
torej recimo x obratov rabi 4.3ms. plinski računalnik to prebere in da recimo 4.8ms. lambda zazna prebogato zmes in ecu v naslednjem ciklu drži injektor odprt 4.0ms. s tem je prilagodil zmes. in to se dogaja non stop.
pri boljših sistemih se že v fazi samodejne nastavitve to vse prilagodi prakrično v nulo. potem se pa delajo minimalne korekcije samodejno z podatki ki jih dobi iz obd.
če spremljaš trime preko obd lahko hitro sam vidiš razliko kak je nastavjen plin ali je ok ali ne. trimi na bencinu in na plinu morejo bit v enakih vrednostih
maš trenutne, ki se prilagajjo glede na trenutno vrednost. to lahko skače iz +5 na -4 v naslednji sekundi in tako dalje. dolgotrajni (lon germ) pa se po nekem določenem času stabilizirajo in ostanejo na nei vrednosti. optimalno če je +-5 ali max do +-10. pri nekaterih avtih se to suče okoli 100 ali okoli 50.
in če vse deluje kot mora in če je vse nastavljeno ok v nobenem primeru nemore bit mešanica plina drugačna od mešanice bencina.