Uporabniki avtoplina (LPG)?

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Ok ok...klenkanje vem da ni problem, je pa problem potem količina enega ali drugega goriva in tako povišana temperatura.
vsak avto z elektronskim vbrizgom ma lambda sondo. in če razmerje goriva in zraka ni prava se prilagodi količina vbrizga.
torej recimo x obratov rabi 4.3ms. plinski računalnik to prebere in da recimo 4.8ms. lambda zazna prebogato zmes in ecu v naslednjem ciklu drži injektor odprt 4.0ms. s tem je prilagodil zmes. in to se dogaja non stop.
pri boljših sistemih se že v fazi samodejne nastavitve to vse prilagodi prakrično v nulo. potem se pa delajo minimalne korekcije samodejno z podatki ki jih dobi iz obd.

če spremljaš trime preko obd lahko hitro sam vidiš razliko kak je nastavjen plin ali je ok ali ne. trimi na bencinu in na plinu morejo bit v enakih vrednostih
maš trenutne, ki se prilagajjo glede na trenutno vrednost. to lahko skače iz +5 na -4 v naslednji sekundi in tako dalje. dolgotrajni (lon germ) pa se po nekem določenem času stabilizirajo in ostanejo na nei vrednosti. optimalno če je +-5 ali max do +-10. pri nekaterih avtih se to suče okoli 100 ali okoli 50.

in če vse deluje kot mora in če je vse nastavljeno ok v nobenem primeru nemore bit mešanica plina drugačna od mešanice bencina.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
In temperature enake?

Potem ni problema sploh, zakaj sploh kupujemo aditive ala v-lube? Potem mikrozvari (pitting) niso problem?

Ali pa poznaš sisteme, kjer pač LPG sistem spusti v valje še del bencina in tako po navedbah proizvajalca omogoča večje moči brez problemov, ker bencin pripomore k hlajenju?

Nisem tak poznavalec, da bi se stabo dolgo o tem ali pa zelo konkretno, ker še nobenega nisem predelal, sam lastim si enega. Je pa zanimivo, da kontriraš xyz firmam, ki se z LPG sistemi preživljajo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.403
5.682
113
glej glavni problem je da ventili letijo na suho. Isti problem je bil pri prehodu iz osvinčenega na neosvinčen bencin.

tudi poznam sisteme ki vbrizgujejo gorivo, tudi na določenih avtih uporabljam to funkcijo.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Je isto neproblematičen tudi novejši 75kW motor?
ok zdaj šele videl. če je to tak motor kot je v octavijah potem ni problemov.
Ta izjava okvirno drži. Večinoma so verjetno res neproblematični, težava pa je vsaj 1.6MPI 75kW motor z oznako BSE.
http://www.octavia-forum.de/forum/viewtopic.php?f=20&t=28707
Kratek povzetek: ta motor ima glavo narejeno v Mehiki in če sem prav razumel so problem in ventili in stena med drugim in tretjim valjem. Torej tudi flashlube NE pomaga. V roku najkasneje 50.000 km od vgradnje plina je motor totalka, en uporabnik je zdržal do 70.000 km, ker je imel izredno lagano vožnjo. Torej, če je motor BSE je plin no-go.

Hkrati se pri motorju 1.6MPI odpira tudi vprašanje smiselnosti vgradnje, če ga uporabljaš po AC. Namreč avto ima zelo kratka prestavna razmerja, recimo 100 km/h je že 3000 vrtljajev, 130 km/h je tam okrog 4500 (se ne spomnim točno), kar pomeni da se motor ob AC hitrosti vrti pri zelo visokih vrtljajih. Kar pa za plin ni ravno zaželjeno.
 
Nazadnje urejeno:

Drago

gps navigator
20. jul 2007
2.833
10
38
Stara Bučka
Je že kdo naletel na problem pri natakanju plina? Danes sem ustavil na popolnoma prazni črpalki Starine v smeri Lj. Na števcu vidim nekaj čez € natankanega. OK, si mislim, nekomu je pač zdrsnil gumb. Snamem ročko, vstavim v priključek in pritisnem gumb. Začelo je zelo počasi teč. Za liter sem porabil, po občutku, kaki dve minuti. WTF? A ga zima =be ali kaj? OK, grem plačat tistih 94 centov. Kdo bo pa čakal. Za šankom pa par, ki se jima na obrazu vidi, da sta vesela, ker se je spet nekdo nate_nil. Na vprašanje zakaj zadeva ne dela, dobim ciničen odgovor, da tako pač je. =bemti bando monopolistično, šalabajzersko.

Pred kratkim je OMV v NM zgradil črpalko (še ni odprta), ki pa nima LPGja. Nahaja se v neposredni bližini monopolista, ki ima LPG. A je možno, da je monopolist dosegel, da niso postavili tudi plinske črpalke? Saj ko poslušam zgodbe najemnikov Petrolovih črpalk, se mi to nebi zdelo nemogoče. Petrol je tudi dosegel, da MOL, kljub kupljenemu zemljišču v Žabji vasi, ni mogel postaviti črpalke. Izgleda, da je tudi naš župan na plačilni listi Petrola.

Zanima me tudi kakšen plin kupujemo pri Petrolu? Neprestano neki problemi, cukanje, ugašanje, nemiren tek motorja. Zdaj, ko je mrzlo, tudi po trikrat crkne ob preklopu na plin. Ko pa tankam v Ljubljani, na Verovškovi, al kje že, pa ni nobenih težav. Sistem je ICOM JTG, z direktnim vbrizgom.
 

Chimay

Fizikalc
22. jul 2007
1.518
14
38
37
Dolenjska
KSZ

Vprašanje: ali je možno, da bi namesto rezervoarja za plin, ki se ga vgradi v vozilo, uporabljal plastične alu alu jeklenke, kot se uporabljajo za pogon viličarjev? Kolikor sem na hitro pogledal, se za viličarje in avtomobile uporablja LPG oz. utekočinjen naftni plin.

V tem primeru zanemarimo izgubo prostora v prtljažniku, zanima me samo, ali je že kdo poskusil oz. ali je možno/dovoljeno.
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Po mojem je tehnično možno, prav gotovo pa ne bi šlo čez homologacijo na tehničnem, razen če bi bili ti rezervoarji originalni od proizvajalca plinskega sistema.
 

Chimay

Fizikalc
22. jul 2007
1.518
14
38
37
Dolenjska
OK.
Kako pa je na originalni rezervoar priključen vod plina? Preko kakšne hitre spojke ali na "hard way"?
smile-1.gif
 

Chimay

Fizikalc
22. jul 2007
1.518
14
38
37
Dolenjska
Kako pa je narejeno pri tebi? Direkten priključek na rezerzovar? Oziroma fiksno pritrjena cev ali je hitra spojka?
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Citat:
Uporabnik Chimay pravi:
KSZ

Vprašanje: ali je možno, da bi namesto rezervoarja za plin, ki se ga vgradi v vozilo, uporabljal plastične alu alu jeklenke, kot se uporabljajo za pogon viličarjev? Kolikor sem na hitro pogledal, se za viličarje in avtomobile uporablja LPG oz. utekočinjen naftni plin.

V tem primeru zanemarimo izgubo prostora v prtljažniku, zanima me samo, ali je že kdo poskusil oz. ali je možno/dovoljeno.

Evo ravno to . Viličarji delajo brez nekih komplikacij, vžigajo direkt na plin,nimajo nekih posebnih šob..... Gledal sem viličarja , motor je bil od Clio-ta, sistem poenostavljen v nulo, torej bomba , ventil, gumjasta cev, elektro ventil,pa neke vrste ftgazar, bolj kot mono vbrzgavanje izpred dvajsetih let. Pa konec umetnosti.
 

john

Pripravnik
27. sep 2007
646
0
16
Imam staro Laguno 2.0 16v 99kW klasičen atmosferski motor. Ker za avto nič ne dobim, je pa lepo ohranjen sem malo razmišljl, da bi ga predelal na plin. Trenutna poraba je 10L /100km kar je malo predrago.

Kater sistem predlagate za ta avto? Rabi pa mazanje ventilov.

Kakšno porabo lahko pričakujem? (10-11L plina/100 ali več)

LP
 

john

Pripravnik
27. sep 2007
646
0
16
na netu sem najdel en kalkulator, ki pravi

Stroški bencina na leto: 3190.94 €
Stroški bencina na mesec: 265.91 €
Stroški plina na leto: 1853.59 €
Stroški plina na mesec: 156.97 €
Stroški servisa na leto: 30.00 €
Stroški servisa na mesec: 2.50 €

Prihranek na petletje: 5136.75 €
Prihranek na mesec: 85.61 €
Povrnitev vgradnje v: 12.85 mesecih


je to realno al ni:)

(20000km/leto, poraba 10.3/100, plinska naprava 1400eur)
 

Mare77

Fizikalc
13. feb 2009
1.327
8
38
47
Okolica južne LJ.
Poraba plina bo okoli 12l/100km, odvisno od načina vožnje.

V tem računu me moti, da je cena servisa samo 30€. Meni se zdi to kar malo premalo. Sam imam ceno servisa povprečno 100€/35kkm + 30€ mazalno sredstvo/15kkm, je pa res, da imam Prinsa
hysterical-1.gif

Računaj še 20l bencina na recimo mesec in pol do 2.

Odločitev na koncu ni težka. Imaš primerjavo, kot je tvoja, koliko bi prihranil in v kolikem času, sam pa najboljše veš ali se ti to splača ali pa je bolje kupiti bolj varčen avto. So ljudje, ki jim je 85€ manjši strošek na mesec premali prihranek in raje ne gredo v predelavo... Informacij, katerega ponudnika izbrati, je pa tudi zadosti na tem in drugih forumih.