Twingo e-tech

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.524
1.109
113
Si ga slučajno kdo lasti?

Izgleda zanimiv, kot drugi oz. tretji avto pokrije 99% naših potreb. Dnevno se dela 10, morda 15 km. Polnil bi ga doma... Moram na testno vožnjo in upam, da prepričam ženo... :evil:
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Bakki33

Fizikalc
8. dec 2007
426
71
28
Špica je!

Imam sicer Smarta Forfour, ki pa je enak Twingu. Več kot dovolj prostora za dnevne potrebe, obračalni krog je res smešen, do 60 km/h pa pospeši hitreje kot večina avtomobilov.
10km dnevno je skoraj premalo za električnega... Več voziš, veš prihraniš ;)
 

MUC

Majstr
4. sep 2007
1.736
100
63
Tudi za mojo sem ga gledal, pa naju je odvrnil doseg - pozimi pod 100km.
Kakšna pride sedaj cena s subvencijo - okoli 17k€?
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.524
1.109
113
Sem peljal včeraj. Naložil notri dva mulca, pa tasta namesto žene. Pa smo šli domov v garažo, nato po mestu, pa nekaj relacije in nato še v hrib. Zelo všečna vožnja. Obrneš ga skoraj na mestu. Pozitivno presenečen. :zmaga:

Pa če malo "čustva umirim". Voznikov sedež se mi je zdel skoraj brez bočne opore. Notranjost je sicer barvno razgibana, a precej prazna. Sicer je res, da ni nekih odvečnih dodatkov. Vrata mi čudno "loputajo". Za naše potrebe je potreben dokup nekaterih dodatkov, ki potem zadevo še dodatno dražijo, in se mi zdi celoten nakup recimo za nekje 2k "predrag". Pozabil sem vprašati, če se dobi parkirne senzorje tudi spredaj (zaradi vožnje v garažo). Pozabil sem vprašati tudi kakšno je ogrevanje prve šipe (sneg).

Smo blizu. Tale twingec bi pri nas zamenjal Puntota, ki hvaležno nalogo pri bajti opravlja že 15 let. In je to zelo dober "nadomestek", ker tu razen osnovnega "razkošja" pač ni bilo.

Malo skrbi baterija na dolgi rok. 8 let garancije, kar pomeni, da ti jo zamenjajo, če pade kapaciteta pod 75%. Se pravi se doseg lahko moteče zmanjša, če se potrebe spremenijo. Ampak pri tem nakupu bo šlo pač tudi za "miselni preklop". Za daljše relacije bo morala žena vzeti večji avto, ki se ga ponavadi izogiba. Bomo videli, kako ga bo sprejela žena. In do kakšene cene bomo prišli. :zmaga:
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Me res zanima kako bo s temi vozili po 8 letih in na 76% kapacitete baterije. Ali po 12 in še manj. Direktno na odpad? Odlično za ekologijo :D
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.783
6.768
113
pri taščici
Ce dobro razumem je nekje za 150km baterije. Na 22kw polnjenju jo v eni uri nafilas do konca in gres naprej.
Res da to niso dizelske razdalje, ampak da bi AndY1 za vikende hodil na Pag si ne predstavljam.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.536
1.237
113
Zimskega dometa pa samo 90km..... Uporabnega pa recimo 70km..... Pa še to je optimistična ocena.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.524
1.109
113
No, domet naj ne bi bil tako slab. Jaz računam na poleti realnih 160 km, pozimi pa 120 km. Rešuje nas "topla" garaža, ki niti pozimi ne pade pod 10 stopinj.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.536
1.237
113
če bi avto rad imel "dolgoročno"... potem mu boš namenil malo ljubezni in ga neboš polnil na 100% ker..... pač....
in neboš ga praznil pod 20% ker.... pač - izguba moči, izklop gretja,....
torej ti ostane nekje 70% kapacitete baterije za vsakdanjo uporabo.
Zdaj pa še enkrat računaj uporabne kilometre....
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
če bi avto rad imel "dolgoročno"... potem mu boš namenil malo ljubezni in ga neboš polnil na 100% ker..... pač....
in neboš ga praznil pod 20% ker.... pač - izguba moči, izklop gretja,....
torej ti ostane nekje 70% kapacitete baterije za vsakdanjo uporabo.
Zdaj pa še enkrat računaj uporabne kilometre....
Me pa resnicno zanima kako to poteka v praksi, ce zelis taksen rezim? Ga lahko programiras kdaj neha polniti?

Teh 8 let garancije na baterijo najbrz ni pogojeno s tem.

Do 0% pa itak tudi na bencin/dizel ne vozimo... Pac ne vemo kje je res meja, ce ne drugega :)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Garancija je postavljena tako, da bo res malo zamenjanih baterij znotraj te dobe, torej velika večina bo po 8 letih imela več kot 70% uproabne kapacitete. Torej skrb za baterijo je na mestu, ker z lepim ravnanjem boš tudi za tak rabljen avto iztržil več. Ravno sem opazil da AMZS s sodelovanjem z eno firmo dela teste rabljenih EV baterij in ti dajo poročilo o "zdravju".

Treba je pa vedeti kakšno rezervo potrebuješ, če se voziš na šiht nekih 15 km in potem še popldne narediš kakšen opravek, je lahko 22 kWh velika baterija čisto dovolj. Za malo večjo uporabnost bo treba seči globje v denarnico za 40-50 kWh veliko baterijo. Za normalno uporabo tudi na dolgih poteh je pa Tesla s svojo mrežo polnilnic v veliki prednosti (še globlje v denarnico).

Danes je to to kar je ponudbe, v prihodnje bomo pa videli.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.536
1.237
113
mogoče še samo dodam to.... da kratke hladne mestne vožnje, kjer je želja ogrevati kabino - zelo ubija domet.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
KSZ: sem že opisal svojo izkušnje z ZOE prve generacije pred cca 3. - 4. leti.

Kje je tako opevan razvoj in izboljšave? Tudi tisti je imel teoretičnih 100+ km dosega, realno pa mi je po 20 km v hribu pokazal, da imam še za 5 km baterije!
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: map in ales85

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.590
10.809
113
ja, tale twingo je zgolj test za kakšno leto ali dve, ali si pripravljen požret elektro muhe...pa potem nadaljujejš s čim "boljšim" - beri dražjim...
 
22. jul 2007
13.443
1.681
113
124
če bi avto rad imel "dolgoročno"... potem mu boš namenil malo ljubezni in ga neboš polnil na 100% ker..... pač....
in neboš ga praznil pod 20% ker.... pač - izguba moči, izklop gretja,....
torej ti ostane nekje 70% kapacitete baterije za vsakdanjo uporabo.
Zdaj pa še enkrat računaj uporabne kilometre....
Ja pa kaj še?
Ali si ti avto kupil ali on tebe, da se mu posvečaš kot hišnemu ljubljenčku :poreden:
 
  • Všeč mi je
Reactions: zagi in McGiver

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
KSZ: sem že opisal svojo izkušnje z ZOE prve generacije pred cca 3. - 4. leti.

Kje je tako opevan razvoj in izboljšave? Tudi tisti je imel teoretičnih 100+ km dosega, realno pa mi je po 20 km v hribu pokazal, da imam še za 5 km baterije!
Razvoj je verjetno nekje v ozadju. Enkrat bo tudi v tej potrošniški robi, če bo. Je pa žalost vse skupaj. Že pred XY leti so recimo niti ne v 100 posto električarja ampak hibrida Ampero vgradili tekočinsko hlajenje in gretje baterije. Danes tega skoraj nikjer ni. Potem pa take štorije, da baterija dokaj hitro pade na 75 posto. To je pri 300 km dosega 75 km, kar je ogromno. Se pravi če rabiš dobrih 100 dometa moraš vsaj 300 dometa kupit če se hočeš čez 5 let še kam pripeljati. Drugače je avto samo za v prešo. Kdo bo pa vsakih 5 let 50 jurjev v prešo metal. Morda si to lahko norvežani privoščijo, mi ne. To je fail današnje elektrike. Tle so izvzeti razni twingoti in upi. Ker so točno to za kar so namenjeni in nič več, vsa ta večja šara je pa namenjena družinski, potovalni, poslovni rabi, tam pa električarji pogorijo na celi črti.