Tušmobil omrežje V PRAKSI

dinos77

Pripravnik
2. nov 2010
589
1
18
Slovenija
Jaz pa bi prej rekel da je problem to, da je sedaj v predprazničnem času na takšnih lokacijah (nakupovalna središča, center mesta...) veliko ljudi in zaradi tega je omrežje bolj zasedeno in da lahko zaradi tega pride včasih do prekinitve oz. zasedenosti. Še vedno pa lahko pokličeš na TM klicni center pa poveš kaj te muči pa boš videl kaj je dejansko narobe. Samo sem prepričan da je ravno to kar sem napisal.
 

Pakul

Fizikalc
18. sep 2007
3.306
46
48
Uff kaj šele bo
evil.gif
 

DreamDesign

Pripravnik
26. jul 2010
734
0
16
Si.mobil je imel 100-300 uporabnikov več ob enakem številu baznih postaj
smile-1.gif


Plus da Tušmobil bo dodal 20-50 baznih na SI.mobilovih stolpih. Tudi SI.mobil se lepo seli na Tušmobilove stolpe.
 

Tojka

Pripravnik
4. okt 2011
176
6
18
Pa dobro, pa saj to je normalno da je v tem času omrežje bolj zasedeno, pa ne samo Tušmobilovo, tudi od ostalih operaterjev, saj tudi na Silvestrovo, kamorkoli greš kjer je malo več ljudi, te meče ven, tako je bilo vsako leto in verjetno bo enako tudi letos. Je pa res, da je trenutno najslabše Simobilovo omrežje, čeprav so naredili neki update, meni brat še vedno pravi da ima z njim velike težave. Jaz sem bila včeraj popoldne v nakupovalnem centru Rudnik in nisem imela težav z tušmobilovim omrežjem. Čeprav je bila kar norišnica. Mogoče je pa BTC ena čist druga fronta, še ene 2x več ljudi kt tle na Rudniku.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Sam imam sledeče pripombe na Tušmobil:
- zgolj GPRS po AC
- prekinjanje na določenih točkah na AC: torej dejansko tudi klic vrže ven
- precej počasen prenos podatkov, naključno, nisem mogel ugotovit vzorca: običajno je to čez dan, ponoči zadeva precej leti. In to tudi, če ti kaže 3G ali 3,5G. Očitno so linije naprej prepočasne.

Sicer pa glede na izkušnje drugih zadovoljen. Nad pokritostjo nimam večjih težav in to s tem, da sem stalno na Tušmobil omrežju. Tudi po vukojebina presenetljivo dobro lovi. Najbolj me moti prenos podatkov, tako da zna bit, da bom zaradi tega presedlal na Mobitel. Paket 2012 je zelo ugoden, čeprav bom moral malo pazit pri prenosu podatkov
smile-1.gif
.
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
Na AC Celje-Ljubljana mi je ob klicu med Vranskim in Ljubljano Šiška 3x ven vrglo. Imel avtomatsko 3G/2G.
Najprej v prvem tunelu, nato pred zadnjim na viaduktu ter nato še ob vhodu v LJ meglo
smile-1.gif
nekje pri Dragomerju. Na obvoznici je pa enkrat bil mal slabši sprejem glasu, ven pa ni vrglo.
 

natko45

Fizikalc
1. nov 2010
1.017
3
38
Jaz se 3x tedensko peljem na isti relaciji po avtocesti v LJ in me v zadnjih pol leta ni niti enkrat vrglo ve. Prej priznam da se mi je kdaj zgodilo, samo sedaj pa ne več in vse normalno dela. Tudi prenos podatkov laufa normalno.
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
Sej če bi mel samo 2G, potem bi verjetno bilo v redu. Tako mi je pač ven vrglo ob preklopu.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
nebi smelo prekiniti zvezo pri prehodu iz 3g na 2g, javi napako na 080 700 700
 

grega29

Pripravnik
7. okt 2007
62
0
6
Tušmobil je največja katastrofa. Tipučen predstavnih Slovenskega podjetja, ki zavaja in nateg..ljudi. Sam sem podpisal pogodbo za dve številki s popustom. Ko sem po dveh dneh videl da njihovo omrežje ni uporabno za moje namene, hočejo 240 in 90 € za prekinitev pogodbe. Ne pomaga niti uradna pritožba. Odpisali so naj se pritožim na apek. Njihovo omrežje je katastrofalno, prekinja, preklaplja, prenos podatkov je katastrofalen. V vseh teh letih niso mogli pokriti niti avtocestnega omrežja s signalom 3g. Tudi tam kjer je 3g, 3,5g se prenos včasih kar ustavi. Posebej upload. Kdor pravi da nima problemov z Tušmobilovim omrežjem je pač uporabnik ki mu je dovolj, če slučajno lahko kdaj pokliče. Za zahtevne in poslovne uporabnike je pa omrežje Tušmobila neuporabno.
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
Ti si se verjetno vezal s telefoni ali tem popustom in ne zgolj sklenil naročnin. Za le-te moraš plačati pogodbeno kazen.
Od operaterja do operaterja je odvisno, kako kdo obravnava pritožbe. Če so ti rekli, da se obrni na APEK in meniš, da imaš prav, se pač obrni na njih s pritožbo.

Kar se pa pokritosti tiče, je pa odvisno kje se kdo giblje in bo vsak našel operaterja, ki mu ustreza kot kakšnega, ki mu ne.
 

grega29

Pripravnik
7. okt 2007
62
0
6
Ja vezal sem se z popustom. Pa nič drugega. Pri njih zgleda ne velja reklamacijski čas 8 dni. Jaz jim naj kr plačam že za dve leti vnaprej. Da ne govorim da njihovi dealerji govorijo vsi o neki poizskusni dobi 7 oz. 14 dni. potem pa izveš, da to moraš posebej podpisat.
Gibljem se precej v poslovnem svetu in imam vsak dan opravka z takšnimi in drugačni podjetji. Žal pa še nisem srečal takih arogantnežov.
Da ne govorim o strokovnosti pogodbenih klicnih centrov ki se ukvarjajo z iskanjem novih strank. Sploh nimajo pojma kaj ponujajo.
Meni gre najbolj na živce da te dobesedno nateg.ejo z tem popustom na naročnino, ker potem ne moreš stran.
Da ne govorim o njihovi mobilni TV. V beta fazi??????? To sploh nikjer ne dela, razen LJ, pa še tam šteka. Upam da čimprej propadejo. ker so neresni, neposlovni in nesramni.
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Citat:
Uporabnik grega29 pravi:
Ja vezal sem se z popustom. Pa nič drugega. Pri njih zgleda ne velja reklamacijski čas 8 dni. Jaz jim naj kr plačam že za dve leti vnaprej. Da ne govorim da njihovi dealerji govorijo vsi o neki poizskusni dobi 7 oz. 14 dni. potem pa izveš, da to moraš posebej podpisat.
Gibljem se precej v poslovnem svetu in imam vsak dan opravka z takšnimi in drugačni podjetji. Žal pa še nisem srečal takih arogantnežov.
Da ne govorim o strokovnosti pogodbenih klicnih centrov ki se ukvarjajo z iskanjem novih strank. Sploh nimajo pojma kaj ponujajo.
Meni gre najbolj na živce da te dobesedno nateg.ejo z tem popustom na naročnino, ker potem ne moreš stran.
Da ne govorim o njihovi mobilni TV. V beta fazi??????? To sploh nikjer ne dela, razen LJ, pa še tam šteka. Upam da čimprej propadejo. ker so neresni, neposlovni in nesramni.
Glej, ne bom rekel, da marsikaj kar si napisal ni res, ampak brez zamere. Če se precej giblješ v poslovnem svetu (v Sloveniji) potem si pa res naivnež. Poleg tega pa, upam da veš kaj pomeni podpisana POGODBA. Nihče te ni silil, da vzemi popust. Meni so ga tudi ponujali (ne agresivno), pa aparate samo za 1 EUR. Sem se lepo zahvalil in je bilo.
Je pa res, da so ti njihovi pogodbeni partnerji in sam proces prijave naročnine nori. Jebemu, da nisem rabil cca. 1,5 ure, da mi je končno spravila pogodbo in verifikacijo in ne vem kaj še vse zraven, čez. Če bi bilo še 10 minut dlje, bi pustil vse tam in ostal pri obstoječem operaterju.

In strinjam se tudi, da podjetje z dobro poslovno prakso bi ti v tem primeru (če res vse šteka in ni signala) enostavno prekinilo naročnino. Vendar je takih podjetij v Sloveniji žal zelo malo.
 

grega29

Pripravnik
7. okt 2007
62
0
6
Potem imava enake izkušnje z njihovimi pogodbenimi partnerji. Jaz osebno z nekim klicnim centrom. ljudje si niso niti prebrali kaj Tušmobil ponuja. Da ne govorim o izobraženosti iz mobilne telefonije. Grozaaaaa. Mi smo rabili cel dan, ne samo 1,5 ure:)
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
čas za odgovor na reklamacijo je 15dni, drugače pa ja, še vedno je opcija da se sproži postopek na APEKu...
 

dinos77

Pripravnik
2. nov 2010
589
1
18
Slovenija
Ne posplošuj in ne govori o nategovanju, ker zavajaš. Ker če že govorimo o nategovanju potem poznam jaz zelo dober oz. najboljši primer operaterja ki zares nateguje! Tušmobil je v zadnjem obdobju zelo veliko naredil na področju omrežja in to da non stop meče ven so verjetno tvoji previdi. Zelo veliko se gibljem po sloveniji in o tem kar govoriš ti se meni ne dogaja. tako da ne vem od kje tebi te informacije, verjetno so stare. Pa še to, preden si imel možnost vzeti naročnino pri Tušmobilu bi lahko to tudi testiral saj so to omogočili vsem uporabnikom, bi to storil in bi videl, samo ker tega nisi naredil si pač kjer si. Veliko mojih frendov je to naredilo in so bili z rezultati zadovoljni.
 

aviator

Fizikalc
20. avg 2007
6.200
0
36
Kransterdam
v naši firmi nas je šlo cca. 30 od 80 na tuš mobil in smo zlo zadovoljni, tist k mi 2x na mesec mogoče,
vrže vn ni omembe vredno, če vrže....