Zanimiva zgodba in vprašanje najbolj namenjeno tuševim zaposlenim.
Jezna k hudič
Maja kupim paket, s katerim dobivam 6 mesecev vsak mesec po 150 min. ok prve dva meseca skoraj brez problemov, problem pa ta mesec. namreč konec junija sem izgubila tuš kartico (mislim, da sm jo pozabila v trgovini v Logatcu). Grem čez par dni v trgovino in vprašam kaj v tem primeru. Mi ena prodajalka reče, da nej počakam ene 14 dni, ker jo bom verjetno dobila po pošti. kartice še vedno ne dobim.
Počakam še kakšen dan več, kot samo 14 dni, grem spet v trgovino in mi druga prodajalka reče, da naj pridem enkrat nazaj s svojo številko kartice, ker jih ma cel pok v pisarni in bova pregledali, če je katera moja. OK.
Grem čez par dni nazaj s številko kartice, ki sem jo prepisala iz računa, s katerim dokazujem nakupi mobi paketa in mi tretja prodajalka reče, da je glih 2 dni nazaj poslala vse kartice v Celje in da naj počakam, da dobim po pošti. Ok. mesec je že okol in med 1. in 5. v mesecu naj bi jaz dobila svojih 150 min, ki jih ni.
Kličem na klicni center za pomoč, vprašam zakaj ni minut. Posredujem številko svoje tuš klub kartice in čakam kakšen dan. Danes me kliče študent, ki pove, da je moja številka kartice aktivirana na drugi telefonski številki.
Kako za vraga je lahko nekdo drug aktiviral MOJO številko tuš kartice na svojo številko, brez da bi jo jaz odjavila (ker je nisem) ne da bi za to prišlo kakršno koli obvestilo na mojo številko???
Uh, zdej sm se pa mal olajšala.
Naj še pohvalim tega študenta, ki dela na centru za pomoč uporabnikom, ime mu je Dani, res je bil potrpežljiv in je takoj ukrepal naprej, kar je lahko, pa tudi poklical me je, ko sem za to prosila, da nebi čakala pol ure da se sprosti njegova linija.
Ene barabe sam rečejo, da bodo dal naprej, nardijo pa nč ne
Jezna k hudič
Maja kupim paket, s katerim dobivam 6 mesecev vsak mesec po 150 min. ok prve dva meseca skoraj brez problemov, problem pa ta mesec. namreč konec junija sem izgubila tuš kartico (mislim, da sm jo pozabila v trgovini v Logatcu). Grem čez par dni v trgovino in vprašam kaj v tem primeru. Mi ena prodajalka reče, da nej počakam ene 14 dni, ker jo bom verjetno dobila po pošti. kartice še vedno ne dobim.
Počakam še kakšen dan več, kot samo 14 dni, grem spet v trgovino in mi druga prodajalka reče, da naj pridem enkrat nazaj s svojo številko kartice, ker jih ma cel pok v pisarni in bova pregledali, če je katera moja. OK.
Grem čez par dni nazaj s številko kartice, ki sem jo prepisala iz računa, s katerim dokazujem nakupi mobi paketa in mi tretja prodajalka reče, da je glih 2 dni nazaj poslala vse kartice v Celje in da naj počakam, da dobim po pošti. Ok. mesec je že okol in med 1. in 5. v mesecu naj bi jaz dobila svojih 150 min, ki jih ni.
Kličem na klicni center za pomoč, vprašam zakaj ni minut. Posredujem številko svoje tuš klub kartice in čakam kakšen dan. Danes me kliče študent, ki pove, da je moja številka kartice aktivirana na drugi telefonski številki.
Kako za vraga je lahko nekdo drug aktiviral MOJO številko tuš kartice na svojo številko, brez da bi jo jaz odjavila (ker je nisem) ne da bi za to prišlo kakršno koli obvestilo na mojo številko???
Uh, zdej sm se pa mal olajšala.
Naj še pohvalim tega študenta, ki dela na centru za pomoč uporabnikom, ime mu je Dani, res je bil potrpežljiv in je takoj ukrepal naprej, kar je lahko, pa tudi poklical me je, ko sem za to prosila, da nebi čakala pol ure da se sprosti njegova linija.
Ene barabe sam rečejo, da bodo dal naprej, nardijo pa nč ne