Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Čisto simpl. Pri kasku zgolj in samo triglav. Pika.
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Čisto simpl. Pri kasku zgolj in samo triglav. Pika.
Kar se je pa meni zgodilo pri triglavu ga nočem niti videti več. Amaterji, ki v dveh letih ne znajo urediti reklamacije.
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Čakaj ne razumem, nevem zakaj bi ti Triglav urejal reklamacijo? A ne urejaš ti reklamacije sam pri izvajalcu del? Torej pri avtokleparstvu, avtohiši, avto...? Povej kaj veš kakšna situacija je bila... Lp
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Enkrat je tule (ali na bivšem forumu?) nekdo limal sodbe sodišč in v spominu imam dve, kjer je sodišče odločilo, da gre za hudo malomarnost. Ena je bila vožnja v rdečo, druga nalet v strnjeni koloni (zaradi neupoštevanja varnostne razdalje, kar naj bi se smatralo za hudo malomarnost).
Ne glede na to imam sam izrazito slab občutek (milo rečeno), zato sem tudi napisal takšno mnenje in pri tem ostajam. Ker pravno gledano ta člen imo predstavlja nesorazmerno veliko tveganje za zavarovanca. Pomiriti pa me ne moreš ne ti, ne Grega, ne kdorkoli drug, magari če mi pred očmi mahate z internimi pravilniki, ker ti niso del zavarovalnih pogojev. Edina zame sprejemljiva interpretacija bi bila v tem primeru zapisana v pogojih, t.j. definicija "hude malomarnosti".
Recimo prvi link na Googlu opisuje primer zapletov in če so resnični, gre verjetno ravno za Generali - klik (search "malomarnost"). Da je bila zadeva na prvi stopnji zavrnjena in se potem vlekla po sodiščih je ravno "zasluga" omenjenega člena.
@Hanzi - Pri sebi imam pogoje za AK pri Triglavu, kjer "hude malomarnosti" ne poznajo (samo klasika: alkohol, droge, brez izpita, začasna prepoved...)
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Vem to. Tudi sam sem imel reklamacijo na popravilo udrtin od toče, sem jo reševal neposredno z izvajalcem. Določene stvari po 3 letih. Eni pač ne dojamejo, da to ni 3 partitna pogodba v celoti.
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Pri komfortnem zavarovanju in "zavsrovalnica izbere način in izvajalca" pomeni zgolj to, da avto pelješ na servis, ki ima sklenjeno pogodbo z zavarovalnico. In v vsaki regiji je spisek teh delavnic kar bogat. Če pa tega ne želiš pa malček doplačaš ali pa 2% nosiš soudelžbe.
Pogovarjaš in spore rešuješ neposredno z izvajalcem.
Tudi ŠS ni kriv, če je delodajalec nategnil študenta.
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ah, ne tupi. Prvo kot prvo:
zavarovalnica ti ne odvleče avta kamor se njej zdi. Pač pa lahko SAM izbereš delavnico s spiska pogodbenikov. Načeloma na spisku ni obskurnih malih delavnic oz. nategunov.
Pa saj ti je brezveze dopovedovati. A štedilnik tudi pelješ na garancijsko popravilo v trgovino ali pokličeš pooblaščen servis? Se čez servis pritožuješ trgovcu/prodajalcu-posredniku ali komu?