Triglav, Mariborska, Generali, Tilia, AS, ...?

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
A na to, da je tisti, ki ga je butnil, ni tam počakal, pa nista pomislila?

Sicer ne vem zakaj bi si tako stvar izmislil, dobijo prodajalci več provizije od Triglava?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Čakaj malo, razmisli kaj hočeš povedat, KDO JE ZDAJ KRIV?
smile-1.gif
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Sej pravim da je slo iz parkirisca,nevem na pamet,mislm da je H kombinacija al kaj je ze.krivec je bil neznan voznik.

Mal krajsi odg. so,na telefonu pisem k cakam neki =)

Zdej pa prid ze da greva na pir in bos lah vse vprasu =)
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Čisto simpl. Pri kasku zgolj in samo triglav. Pika.

Kar se je pa meni zgodilo pri triglavu ga nočem niti videti več. Amaterji, ki v dveh letih ne znajo urediti reklamacije.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.486
1.051
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Čisto simpl. Pri kasku zgolj in samo triglav. Pika.

Kar se je pa meni zgodilo pri triglavu ga nočem niti videti več. Amaterji, ki v dveh letih ne znajo urediti reklamacije.

reklamacije? Ok, kaj pa prvotna škoda, dobil izplačano takoj ali?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Čakaj ne razumem, nevem zakaj bi ti Triglav urejal reklamacijo? A ne urejaš ti reklamacije sam pri izvajalcu del? Torej pri avtokleparstvu, avtohiši, avto...? Povej kaj veš kakšna situacija je bila... Lp
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Čakaj ne razumem, nevem zakaj bi ti Triglav urejal reklamacijo? A ne urejaš ti reklamacije sam pri izvajalcu del? Torej pri avtokleparstvu, avtohiši, avto...? Povej kaj veš kakšna situacija je bila... Lp

Ne v kolikor je izbira izvajalca prepuščena zavarovalnici.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Nisi razumel sine. Zavarovalnica ti morda res izbere izvajalca popravil ampak glej, 1.1.2011 ti on opravi popravilo, dobiš dokumentacijo in garancijo na storitev. 6.1.2011 ti nekaj crkne, se kažejo napake te storitve itd... komu gnjaviš? Zavarovalnici ali greš direkt do izvajalca popravila? Mislim da drugo.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
V primeru da zavarovalnica predpisuje izvajalca mora poskrebeti tudi za ustrezne izvajalce, ki bodo stvari popravili kvalitetno.
Če izvajalec ni sposoben popraviti kvalitetno oz. rešiti reklamacijo mora dobiti ustreznega zato ker izbira izvajalca ni bila prepuščena stranki. Oz. pogojuje zavarovalnica v nekaterih primerih.

Problem je, da zavarovalnica pri npr. boljših zavarovanjih ne nujno poskrbi za ustrezno kvaliteto popravila , ampak samo za hitrost popravila. Pri tem pa določeni izvajalci nočejo pristati na morebiti nizko ceno in hitrost. Tako ostanejo na listi za hitro popravilo marsikateri šlampasti izvajalci, ki nimajo razčiščenih niti osnovnih pojmov za kvalitetno popravilo. In če nekdo diktira k komu moraš peljati in k komu ne ( ponavadi je ta tisti, ki je zelo dober in ne potrebuje dodatne pogodbe z zavarovalnico ) potem mora tudi poskrbeti za ustrezno kvaliteo teh izvajalcev. Če bi bila izbira prepuščena potrošniku potem se strinjam s tabo, ker pa v določenih primerih ni pa nastane problem
Točno na ta problem je bil triglav opozorjen s strani strokovnjakov s tega področja pred uvedbo njihovega paketa Comfort ( Comfort plus,...), pa ni nič ukrenil glede tega. Prav tako je stranka lahko zavedena pri sklepanju zavarovanja, če ne ve , da je npr. pogodbenikov za paket Comfort bistveno manj oz. so nekateri zelo sporni. In če ti peljejo avto s kraja nesreče k njihovemu izvajalcu ter pripeljejo nazaj čez nekaj dni kaj pričakuješ . Kvaliteto ali ne ' Pri tem niti ni nujno da veš kam so avto peljali.

Tako, da ti mene ne boš govoril sine, ker ne pozbnaš te problematike. Strokovnjaki s tega področja so opozarjali točno na to, torej kaj v primeru, če je izvakjalec slab in zaradi tega stranka utrpi dodatno škodo ali pa je izvedba del slabo narejena. In pri tem ti npr. pripeljejo nadomestni avto na kraj nesreče ter ko je popravljeno ti pripeljejo domov popravljen avto. Kaj takrat pričakuješ ? Kvaliteo ali slabo narejeno ? Pri tem se lahko zgodi, da niti ne veš kdo je avto popravljal. Vendar bistveno je to, da v primeru kakršnegakoli pogojevanja zavarovalnice o izbiri izvajalcev mora poskrbeti za kvalutetno izbiro. Če ne nastrada stranka, kljub temu, da plača najdražje zavarovanje.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Sine, zadeve si zakompliciral do amena. Glej ti jaz povem ko nimam pojma, ko izberem zavarovalnico npr. Triglav imam na izbiro 2 opciji:

a) Zavarovalnica izbere izvajalca popravil ali za doplačilo cca. 50€ b) Sam izberem izvajalca. Vse lepo in prav. Ker imam slučajno srečo da so moji mehaniki in kleparji Triglavovi pogodebeniki izberem pač opcijo a) in prišparam 50€. Torej pridem z škodo do zavarovalnice in enostavno povem pri katerem njihovem pogodbeniku želim popravljati vozilo. Verjemi mi, v vsakem segmentu ter za vsako znamko imajo vsaj na področju Maribora veliko kvalitetnih izvajalcev del. Torej ne razumem kje šteka? Enostavno se prej pozanimam kateri so pogodbeniki ter se že v osnovi postavim v situacijo kaj se bo zgodilo ko bom potreboval določeno uslugo? Kdo mi bo popravljal avtomobil itd... Torej grema nazaj tam kjer sva začela. Človek ki se mu je pač nekaj grdega zgodilo ni napisal kaj se je zgodilo ter na kak način. On je imel reklamacijo in je najbrž že s prve šel gušit Triglavu? Ali je šel gušit direkt izvajalcu in mu ta ni priznal reklamacije? Potem Triglav JE odgovoren ampak brez da napiše človek zgodbo je težko govorit ter koga obtoževat. Sicer pa mi ni jasno zakaj bi nekdo nekaj slabo popravil? Jaz vedno zahtevam takšne banalne zadeve da se delajo pri pooblaščencih, kleparja pa itak imam svojega in mu zaenkrat zaupam, sem našel enega odličnega... Torej ne vidim težave? Povej malo bolj podrobno kje so težave v povezavi s tem comfort zavarovanjem? Imam pa ogromno izkušenj pri reševanju tovrstnih težav...
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.214
1.386
113
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Enkrat je tule (ali na bivšem forumu?) nekdo limal sodbe sodišč in v spominu imam dve, kjer je sodišče odločilo, da gre za hudo malomarnost. Ena je bila vožnja v rdečo, druga nalet v strnjeni koloni (zaradi neupoštevanja varnostne razdalje, kar naj bi se smatralo za hudo malomarnost).

Ne glede na to imam sam izrazito slab občutek (milo rečeno), zato sem tudi napisal takšno mnenje in pri tem ostajam. Ker pravno gledano ta člen imo predstavlja nesorazmerno veliko tveganje za zavarovanca. Pomiriti pa me ne moreš ne ti, ne Grega, ne kdorkoli drug, magari če mi pred očmi mahate z internimi pravilniki, ker ti niso del zavarovalnih pogojev. Edina zame sprejemljiva interpretacija bi bila v tem primeru zapisana v pogojih, t.j. definicija "hude malomarnosti".

Recimo prvi link na Googlu opisuje primer zapletov in če so resnični, gre verjetno ravno za Generali - klik (search "malomarnost"). Da je bila zadeva na prvi stopnji zavrnjena in se potem vlekla po sodiščih je ravno "zasluga" omenjenega člena.

@Hanzi - Pri sebi imam pogoje za AK pri Triglavu, kjer "hude malomarnosti" ne poznajo (samo klasika: alkohol, droge, brez izpita, začasna prepoved...)

Bila je debata na tem forumu, sodeloval je tudi Cifra.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Pri komfortnem zavarovanju in "zavsrovalnica izbere način in izvajalca" pomeni zgolj to, da avto pelješ na servis, ki ima sklenjeno pogodbo z zavarovalnico. In v vsaki regiji je spisek teh delavnic kar bogat. Če pa tega ne želiš pa malček doplačaš ali pa 2% nosiš soudelžbe.
Pogovarjaš in spore rešuješ neposredno z izvajalcem.
Tudi ŠS ni kriv, če je delodajalec nategnil študenta.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ma če eni ljudje komplicirate, celoten kasko z osnovnim pride 1500€, v kolikor pa dodam opcijo da JAZ izbiram izvajalca pa je cca. 40-45€ doplačila v mojem primeru. Pač doplačaš in sam voziš na servise ki ti ustrezajo. Sam imam pač srečo da sta oba, tako servis kot klepar/ličar pogodbenika... Je pa tako kot si rekel, v vsaki regiji je seznam zelo bogat.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Vem to. Tudi sam sem imel reklamacijo na popravilo udrtin od toče, sem jo reševal neposredno z izvajalcem. Določene stvari po 3 letih. Eni pač ne dojamejo, da to ni 3 partitna pogodba v celoti.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Ker so se začeli zgoraj opisani problemi so dodali opcijo, da lahko sam izbereš izvajalca, na začetku tega ni bilo. Tako, da ena opcija odpade , in če je pogodbenik od zavarovalnice slab potem je za to "kriva" zavarovalnica. Seveda v primeru, da oni izbirajo izvajalca.
Razumeš. In ker so bile reklamacije zaradi zelo slabih popravil na ponavadi novih dragih avtih so takoj dodali opcijo, da doplačaš in pelješ še kam drugam. Žal tega na začetku ni bilo.
Npr. predstavljal si slabega izvajalca kateri naredi škodo na avtu, ti pa si doplačal Comfort paket, zavarovalnica pa je peljala k njemu ?? To je problem Comfort paketa. Sploh v primerih, ko se začne izvajalec delati norca in naredi škodo na večih mestih, trdi pa , da to pa že ni on naredil 8 kljub temu, da je edini popravljal ). Comfort deluje lepo pri izvajalcih, ki so kvalitetni in naredijo kvalitetno. Ter so seveda sposobni odpraviti tudi reklamacijo.

In imam popolnomna prav
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Vem to. Tudi sam sem imel reklamacijo na popravilo udrtin od toče, sem jo reševal neposredno z izvajalcem. Določene stvari po 3 letih. Eni pač ne dojamejo, da to ni 3 partitna pogodba v celoti.

Eni ne dojamejo, da v primeru pogojevanja končnega izvajalca s strani zavarovalnice mora zavarovalnica poskrbeti tudi za ustrezno kvaliteto izvajalca. V primeru reklamacije in nezmožnosti popravila s strani slabega izvajalca boš naredil kaj ?? Če nekaj pogojuješ moraš za to jamčiti z ustreznom kvaliteto in ne , da ti npr. nov avto za 100.000 pelje zavarovalnica k x kleparju, ki ima ravno čas ( čas pa ima zato, ker se ga vsi izogibajo). Stranka pa tega ne ve in to je problem Comfort paketa.
Na to je bil triglav opozorjen pred uvedbo Comfort paketa pred več kot 3 leti. Samostojne izbire pa ni bilo takrat, v primeru, da je nimaš mora biti kvaliteta izvajalca ustrezna.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Pri komfortnem zavarovanju in "zavsrovalnica izbere način in izvajalca" pomeni zgolj to, da avto pelješ na servis, ki ima sklenjeno pogodbo z zavarovalnico. In v vsaki regiji je spisek teh delavnic kar bogat. Če pa tega ne želiš pa malček doplačaš ali pa 2% nosiš soudelžbe.
Pogovarjaš in spore rešuješ neposredno z izvajalcem.
Tudi ŠS ni kriv, če je delodajalec nategnil študenta.

Kot sem že opisal zgoraj, vendar ne bom ponavljal, če nekateri ne znate brati oz. nočete razumeti.
Problem je v slabih popravilih in v primeru ko zavarovalnica izbere izvajalca.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ah, ne tupi. Prvo kot prvo:
zavarovalnica ti ne odvleče avta kamor se njej zdi. Pač pa lahko SAM izbereš delavnico s spiska pogodbenikov. Načeloma na spisku ni obskurnih malih delavnic oz. nategunov.

Pa saj ti je brezveze dopovedovati. A štedilnik tudi pelješ na garancijsko popravilo v trgovino ali pokličeš pooblaščen servis? Se čez servis pritožuješ trgovcu/prodajalcu-posredniku ali komu?
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ah, ne tupi. Prvo kot prvo:
zavarovalnica ti ne odvleče avta kamor se njej zdi. Pač pa lahko SAM izbereš delavnico s spiska pogodbenikov. Načeloma na spisku ni obskurnih malih delavnic oz. nategunov.

Pa saj ti je brezveze dopovedovati. A štedilnik tudi pelješ na garancijsko popravilo v trgovino ali pokličeš pooblaščen servis? Se čez servis pritožuješ trgovcu/prodajalcu-posredniku ali komu?

Na spisku tudi ni tistih delavnic,ki niso pristale na tako nizke cene kot jih zahteva določena zavarovalnica, nekatere zavarovalnice imajo naravnost smešne cene ki jih priznavajo za kakšna popravila...