JSt si pri trgovcih pomagam tako, da gledam tiste majhne cene, kjer piše EUR/kg ali EUR/kos. Končne cene so lahko nategancija.
Večina folka ni dovolj pametnega, da bi ločila med 8-pack Rio mare za XY EUR in 3+1 pack Rio Mare za XY EUR-30%.
Najlažje je pogledat ceno na določeno mersko enoto in kupiti tisto, kar je najceneje od istega produkta.
Trgovcem to seveda ni všeč zato pa na veliko mutijo z raznimi akcijami, bonusi, blokiranimi cenami, velikimi napisi +20% ali 3+1 ipd. Vse to da se čim bolj zmuti cena enega samega kosa želenega artikla oziroma preprosto razmerje EUR/kg.
Hecno je, da je pri najbolj akcijskih artiklih to razmerje zelo slabo. Tipičen primer so recimo nekateri produkti S-budžet. Razlika med temi super duper izdelki in brendiranimi produkti je včasih nemarno majhna in povsem zanemarljiva. Zdi se mi, da ima SPAR pri produktih S-budžet še večjo maržo kot pri brendiranih produktih. Lahko pa da se motim, a dvomim. Trgovcem ne smemo nič zaupati. Živijo zato, da od nas z nasmehom izvlečejo čim več denarja, pri tem pa se ravnajo po IQ povprečnega človeka. Posledično imamo vsi z nadpovprečnim IQ resne težave v trgovinah ker bi najraje koga fentali in vrgli v frižider saj je težko prebaviti takšne ciganske poskuse nategovanja kupcev brez izgube živcev.
Žal je tko, da fasunge ni mogoče kupiti preko Ebaya in smo obsojeni na naše fletne trgovce. Pri vsem ostalem sem Slovenijo in njeno trgovsko golazen že odpikal in svojih 4000-5000 EUR letno za tehnološke goodije preusmeril v nemške in UK trgovske lovke, nekaj pa zasluži tudi DHL ali Deutsche Post z dostavo v SLO.