Ne morem si kaj, da vam ne opišem, kaj se mi je zgodilo ob nakupu kolesa za hčerko: V trgovini Velo v Domžalah si je hčerka kupila kolo. Že takrat sem imel slab občutek, saj so mi v konkurenčni trgovini kazaki isto kolo, sicer za isto ceno, ampak z drugačnimi pnevmatikami. Da so pnevmatike menjane, so mi dokazali tudi s katalogom. Sicer to nima bistvenega pomena v zgodbi.
Zgodilo pa se je, da je bilo kolo že na prvi vožnji skoraj nevozno, po drugi vožnji pa totalno neuporabno! Obe kolesi sta bili zviti, zavore in menjalnik pa popolnoma "raztštelana"!
Ko sem kolo peljal na servis, seveda pod garancijo, pa sem naletel na pravo presenečenje. Ko sem serviserju razložil, kaj se je zgodilo, je najprej začel govoriti, naj pazim, kaj in kje kupujem, kljub temu, da je vedel, da je kupljeno v njihovi trgovini!? Ko je videl sprednje kolo je ob popravljanju komentiral, da je bil slabo skladiščeno, da bi moralo biti na stojalu in naj drugič raje pazim(spet!?) kaj kupujem! Ko je videl stanje zavor in menjalnika, mi je spet pametoval, naj pazim ob nakupu (kot da sem strokovnjak za kolesa!?). Ves čas je dajal tudi čudne pripombe, dejal je naprimer, pa kaj mi jokaš tukaj, saj si sam kupil kolo!?
Sodu pa je izbilo dno, ko je opazil zadnje kolo. Takrat se je taktika spremenila in kar naenkrat je ugotovil, da je bilo kolo poškodovano!? Ko sem temu ugovorjal, ker pač verjamem, da bi bilo opaziti sledove padca, nesreče ali česarkoli drugega, sploh pa verjamem hčerki in ugotovitvi mehanika od prej, da je bilo kolo šlampasto sestavljeno in skladiščeno, pa mi je dejal, da naj pazim, da ne bodo otroci postale take barabe kot sem jaz!!!!
Moj izbruh, v katerem nisem uporabljal grdih in zaničevalni besed, bi izpustil, verjamem pa, da bi vsak reagiral na podoben način!
Kolo sem z računom in garancijo pustil tam, kaj naj naredim?
Zgodilo pa se je, da je bilo kolo že na prvi vožnji skoraj nevozno, po drugi vožnji pa totalno neuporabno! Obe kolesi sta bili zviti, zavore in menjalnik pa popolnoma "raztštelana"!
Ko sem kolo peljal na servis, seveda pod garancijo, pa sem naletel na pravo presenečenje. Ko sem serviserju razložil, kaj se je zgodilo, je najprej začel govoriti, naj pazim, kaj in kje kupujem, kljub temu, da je vedel, da je kupljeno v njihovi trgovini!? Ko je videl sprednje kolo je ob popravljanju komentiral, da je bil slabo skladiščeno, da bi moralo biti na stojalu in naj drugič raje pazim(spet!?) kaj kupujem! Ko je videl stanje zavor in menjalnika, mi je spet pametoval, naj pazim ob nakupu (kot da sem strokovnjak za kolesa!?). Ves čas je dajal tudi čudne pripombe, dejal je naprimer, pa kaj mi jokaš tukaj, saj si sam kupil kolo!?
Sodu pa je izbilo dno, ko je opazil zadnje kolo. Takrat se je taktika spremenila in kar naenkrat je ugotovil, da je bilo kolo poškodovano!? Ko sem temu ugovorjal, ker pač verjamem, da bi bilo opaziti sledove padca, nesreče ali česarkoli drugega, sploh pa verjamem hčerki in ugotovitvi mehanika od prej, da je bilo kolo šlampasto sestavljeno in skladiščeno, pa mi je dejal, da naj pazim, da ne bodo otroci postale take barabe kot sem jaz!!!!
Moj izbruh, v katerem nisem uporabljal grdih in zaničevalni besed, bi izpustil, verjamem pa, da bi vsak reagiral na podoben način!
Kolo sem z računom in garancijo pustil tam, kaj naj naredim?