Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
....se to dogaja samo pri mrzlem oziroma neogretim sklopom motorja in menjalnika. Avto pospešuje normalno, tudi v končni prestavi, končna hitrost je taka, kot mora biti. Dejansko sklopka oz. ka še lahko v tem sklopu?
Tresenje je lahko posledica zanič ležaja vztrajnika. Trd/mehek pedal pa je lahko posledica zanič hidravličnega cilindra sklopke, če seveda imaš hidravlično sklopko in ne na zajlo.
Če imaš RWD je tako tresenje lahko posledica zmahanih gumi nosilcev diffa. Vsaj pri meni je bilo tako. Menjava sklopke pri 120k km se je med odpravljanjem te težave izkazala za nepotrebno
Citat: Uporabnik mosseero pravi:
Tresenje je lahko posledica zanič ležaja vztrajnika. Trd/mehek pedal pa je lahko posledica zanič hidravličnega cilindra sklopke, če seveda imaš hidravlično sklopko in ne na zajlo.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.