Toyota - vpoklic 8 mio avtov worldwide

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.121
10.980
113
kod Džej-Zija
Če pri zaviranju ne apliciraš polne sile, ampak samo tolikšno, da avto še vedno lahko vozi enakomerno ali celo pospešeno, potem seveda v nekaj minutah pregreješ in nato še uničiš zavore. Če pa narediš to, kar govori SJTV1, pa seveda ni teorije. Zavore so bistveno močnejše od katerega koli motorja in morajo avto ustaviti. Problem je bil pa verjetno ravno v tistem zgoraj, ko se voznik ni upal pohoditi zavore do konca.
bonk.gif
BTW, nekaj podobnega se je v ZDA že zgodilo z BMWjevim primerkom serije 3, menda je bil 318, ne vem, d ali i. Avto je bil avtomatik, in se je pedal za plin zataknil v popolnoma odprtem položaju. Tudi tu cepec od voznika ni polno zaviral, tudi tu je pregrel zavore in jih uničil in tudi ta se je razbil. Vendar je preživel in BMW mu je podaril model 330i.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.240
113
www.adriamedia.si
Za take bebce ni v bistvu nič narobe, če kam usekajo. Na žalost znajo še koga s sabo v nesrečo ali celo v smrt potegnit ...
Sicer pa bi moral biti odgovr vsakega sodnika v tem primeru preprost: ste storili vse, kar lahko normalen človek stori, da se avto ustavi? Recimo na polno zabremzali, kar je normalna reakcija vsakega normalnega človeka? Niste? Potem pa kar izvolite domov, proizvajalec pač ni nič kriv.

Sicer se je pa tudi meni že v avtomatiku plin na polno zataknil (P406 V6, med prehitevanjem). Sem ga pač v ler zabrisal, se umaknil med kamioni na rob ceste, ustavil in potem snel tepih s pedala, ga vrgel v prtljažnik in se odpeljal naprej. To, da se je avto enih 10 ali 15 sekund vrtel na polno v leru, mu ni nič škodilo ...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Da niti ne omenjam, da se da čisto vsem Toyotam ugasnit motor. V primeru Priusa pa se naredi shutdown vseh sistemov, pri čemer menjalnik samodejno preide v nevtralno prestavo. Zasilna zavora (nožna) pa ima povezave direkt na zavore preko zajl.

Tako, da so te reči en velik bull shit. Človek imel cajt poklicat policijo in celo familijo, ni imel pa cajta vrečt v N ali pa ga preprosto ugasnit, kar bi imelo isti učinek s tem, da bi se motor ugasnil, ker se ugasne vsa elektronika vklučno s črpalko za gorivo.

In najbolj zanimivo, prej leta vse super duper, sedaj pa zadnje tedne cel naval pobeglih Toyot.

Ogo
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Pa če te policaj ustavi na radar, se tudi izgovori na to, da ti je gas pobegnu. Jajca od Tojote so mi pobegnila, gospod policaj. Saj vidite na TV, da mam prav.
hysterical-1.gif


Ogo
 
Nazadnje urejeno:

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.121
10.980
113
kod Džej-Zija
Jebiga, človek za obvladovanje vozila pač ne sme biti zabit kot noč. Najbrž koga skrbi turiranje mašine do blokade bolj kot lastno življenje.
bonk.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.240
113
www.adriamedia.si
Me pa tole spominja na eno zabavno zgoddbo izpred par let, kos em vozil GMovo mulo na gorivne celice. Seveda vse, vključno z zavorami "by wire", na zadnjem sedežu pa GMov inženir z lapotopom v naročju in preklaplja to in ono. Lje, zdaj je volan bolj posreden, zdaj je neposrede, lej odziv stopalke za plin, lej to, lej ono ... In potem, o glej, bremze nehajo delat. Kompletno, volan pa rata trd kot kamen. In smo se pleljali enih 50 na uro (kilometrov, ne milj) po ulici, un je zadaj tapkal po kompjuterju in vsake par sekund vprašal "a zdaj dela?", jaz sem pa upal, da policaj, ki je vozil pred nami (je moral, ker je šlo za eksperimentalno tehnologijo + vodik) preveč na bremzo stopil ... No ja, po en 10 sekundah so ste stvari normalizirale.
Še najslabše jo je odnesla moja desna roka, ker sem divje potegnil za ročno, pa je bila samo ročka, brez povezave. Je rekel tip zadaj, da še niso utegnili porihtat, originalno namestitev so pa ven vzeli, ker je bila nekompatibilna z električnimi bremzami.
Je pa to po moje edini avto v življenju, ki sem ga vozil, da ni imel čito nobenega fail-safe sistema
smile-1.gif

Ugibam, da so potem normalno (vsaj) ročno kmalu not dali.