Toyota Prius Plug-In

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Test AM:
https://www.avto-magazin.si/av...ancek-bencina/#

Človek se vpraša ali je nekaj narobe s konsistentnostjo testnega normnega kroga ali pa je nekaj hudo narobe z novo generacijo Priusa. Stari Prius Plug-in je s pomočjo ca. 3 kWh v bateriji normni krog prevozil z 2,9 l/100 km, novi pa s 6 kWh v bateriji s 3,5 l/100 km.

SJTV1, je kakšno pojasnilo glede tega?

Temperatura (klima), masa (100 kil se pozna), plus splošna opomba, da uni prvi ni bil serijski ampak eden od razvojnih avtov. Plus: ceste na normnem ne "sedejo" vsem avtom enako. Ene recimo delež AC bolj tepe kot druge.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Glede na cvetoče rože na fotografijah je tole že dokaj star test, ni šlo za zimsko uporabo, tako da gretje, ki je eden od glavnih potratnikov ni krivec. Klima poleti pokuri malo, če ves čas vožnje deluje z 1 kW, ste v celih 100 km normnenga kroga pokurili največ 2 kWh. Pa OK, vzroke za tako porabo se hitro dobi, bolj se sprašujem kaj je potem smisel normnega kroga, če lahko prihaja do takih variacij. S takimi testi normni krog izgublja svojo kredibilnost in osnoven smisel primerjave med vozili.

Ker če pogledamo celotno porabljeno energijo na vašem normnem krogu in popolnoma zanemarimo izkoristek porabe te energije:
Prius klasičen 4.gen: 3,9 l = 34 kWh
Prius PHV 2. gen: 3,5 l + 6 kWh = 37 kWh
Prius PHV 1. gen (predprodukcijski): 2,5 l + 3 kWh = 25 kWh

Prius PHV je pri vas pokuril v celoti 9% več energije kot navaden Prius in skoraj 50% več kot njegov predhodnik, kar ni logično in je nekonsistentno.

Zagovarjaj normni krog kolikor hočeš, po podatkih se iz aviona vidi, da ta normni krog različni novinarji furajo preveč lahkomiselno in je nekonsistenten in neuporaben za primerjave med vozili. Možno da vlagate veliko truda v to, ampak rezultat ne kaže na to.

Spritmonitor ima lepo logično razmerje porab med temi tremi:
Prius klasičen 4.gen: 4,4 l/100 km
Prius PHV 2. gen: 2,4 l/100 km (dva sem izločil ker po sliki sodeč nista PHV)
Prius PHV 1. gen: 3,6 l/100 km
... pa še tu folk ne vpisuje pravilno kaj je plug-in in kaj navaden, da kakšnih garažnih predelav v plug-in ne omenjam ... pa vendar se lažnivce s statistiko hitro izloči, samo vzorec mora biti dovolj velik.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Če vozijo ta krog vedno enako, ne vem zakaj bi bil nekonsistenten? Glavno je, da se vedno vozi pod enakimi pogoji, enaka pospeševanja, etc.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
gre se za to, da ne more met navadn prius praktičn enake porabe kot plug in, ki rukne polovico na elektriko.
Če bi bil enak način vožnje bi bilo razlike več kot 4 deci.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Specifika tega kroga je jasna? moj volt tudi porabi veliko več na AC kot enakovreden mlinček, ki je bolj optimiziran za nizko AC porabo
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Ko Prius plug-in pokuri elektriko postane navaden Prius, kako torej pokuri več energije (bencin+elektrika) kot navaden Prius?

Saj meni je čisto jasno, da test v realnih pogojih je zelo težko naredit konsistenten, ampak se mi vseeno zdi, da je bil pogrešek v tem primeru "off the chart".
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Ko Prius plug-in pokuri elektriko postane navaden Prius, kako torej pokuri več energije (bencin+elektrika) kot navaden Prius?

Saj meni je čisto jasno, da test v realnih pogojih je zelo težko naredit konsistenten, ampak se mi vseeno zdi, da je bil pogrešek v tem primeru "off the chart".

Novi Prius PHV je 100 kil težji od starega. Stari, kot sem napisal, ji bil serijski avto. Bil nek razvojni ... Zlahka pride do velikih razlik.
Lahko pa, da je biko res kaj narobe. Morda smo pri vpisu v tabelo zatipk za 1 številko. Ampak zdaj ne morem preveriti, bo treba poakat na ša kak prisu PHV in še enkrat probat.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
100 kil se ne pozna nič, veliko je bilo narejenih testov samo v hibridnem načinu in v takem načinu je Prius PHV najbolj učinkoviti Prius do sedaj.

In other news, Prius plug-in je letos v prodaji v US za las ugnal Volta:
https://insideevs.com/december-2017-plugin-electric-vehicle-sales-report-card/

Globalno pa kaže, da bodo letos prodali nekaj čez 50k plug-in Priusov. Torej ne drži da doseg mora biti čim večji, pomembna je predvsem cena in verjetno zaupanje v znamko.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Ja vem, saj zato sem posebej napisal, da ga je Prius za las (20.936 vs. 20.349) prehitel tudi na domačih tleh.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
še Siolov test ...

Prius Plug-in test Siol

samo mene zbode v oči minus, da je "ročna zavora nožna"? sorry, meni je to prednost, z dveh vidikov:

- armaturka je bolj prečiščena
- električna ročna zavora je prednost zakaj? da ti v mrzlem vremenu lažje zmrznejo zavore?

ostalo pa kar impresivno, ja ... prtljažnik mi dejansko zgleda nekako podobno velik kot na mojem Prius III ...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.549
435
83
"- električna ročna zavora je prednost zakaj? da ti v mrzlem vremenu lažje zmrznejo zavore?"

ne razumem, daj po kmečko napiši
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
V zelo mrzlem vremenu se baje odsvetuje uporabo ročne zavore, ker lahko nekaj nekje zmrzne.
in električna/avtomatska bo to naredila, ne glede na temp, zato se izklopi funkcijo in vklopi zdravo pamet
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ampak Ampera ima električno ročno zavoro, ni pa avtomatska - vsaj pri meni ne, da bi zategnila, ko Ampero ugasnem.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Funkcijo zategnitve električne pri parkiranju lahko izklopiš - vsaj pri meni. Se mi pa v 9 letih še ni zgodilo da bi "zmrznila" pa je vedno vklopljena.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Ali ravno prednost električne ročne zavore v tem, da se le pošlje signal do samih zavor in na poti do tja nima kaj zmrznit?
Ker ravno v tistih bovdnih so zajle problematične ... pri elektronskih pa tega ni.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.549
435
83
Citat:
Uporabnik krava pravi:
Ali ravno prednost električne ročne zavore v tem, da se le pošlje signal do samih zavor in na poti do tja nima kaj zmrznit?
Ker ravno v tistih bovdnih so zajle problematične ... pri elektronskih pa tega ni.

BINGO!
to sem hotel...
Klasične ročne so na zajle, ki so prevlečene s plastiko. S časom bovdni zarjavijo in se napihnejo, plastika notri se zdrgne, med bovden in zajlo pa pride voda.
Po kmečko: el. ročna teh hib zmrzovanja vsekakor nima. V preteklosti so crkovali jermenčki v el.motorjih za zategovanje, sedaj pa se že vrsto let, tudi zaradi tišjega delovanja, montira na vozila motorček, ki ima zobniški prenos znotraj. Za primer, passat 2006 se stalno menjavajo motorčki, tega pa še nisem zasledil za npr golf 7. Pri dražjih vozilih je možnost tudi t.i. geofencinga, kjer se da avto dejansko ustaviti in blokirati el. ročno (primer kraje), hillhold funkcija večinoma pri vozilih z ročnim menjalnikom itd.

Tudi meni je nožna klasična ročna pri takem priusu big no no, pohvale piscu članka za opazko.