Glede na cvetoče rože na fotografijah je tole že dokaj star test, ni šlo za zimsko uporabo, tako da gretje, ki je eden od glavnih potratnikov ni krivec. Klima poleti pokuri malo, če ves čas vožnje deluje z 1 kW, ste v celih 100 km normnenga kroga pokurili največ 2 kWh. Pa OK, vzroke za tako porabo se hitro dobi, bolj se sprašujem kaj je potem smisel normnega kroga, če lahko prihaja do takih variacij. S takimi testi normni krog izgublja svojo kredibilnost in osnoven smisel primerjave med vozili.
Ker če pogledamo celotno porabljeno energijo na vašem normnem krogu in popolnoma zanemarimo izkoristek porabe te energije:
Prius klasičen 4.gen: 3,9 l = 34 kWh
Prius PHV 2. gen: 3,5 l + 6 kWh = 37 kWh
Prius PHV 1. gen (predprodukcijski): 2,5 l + 3 kWh = 25 kWh
Prius PHV je pri vas pokuril v celoti 9% več energije kot navaden Prius in skoraj 50% več kot njegov predhodnik, kar ni logično in je nekonsistentno.
Zagovarjaj normni krog kolikor hočeš, po podatkih se iz aviona vidi, da ta normni krog različni novinarji furajo preveč lahkomiselno in je nekonsistenten in neuporaben za primerjave med vozili. Možno da vlagate veliko truda v to, ampak rezultat ne kaže na to.
Spritmonitor ima lepo logično razmerje porab med temi tremi:
Prius klasičen 4.gen: 4,4 l/100 km
Prius PHV 2. gen: 2,4 l/100 km (dva sem izločil ker po sliki sodeč nista PHV)
Prius PHV 1. gen: 3,6 l/100 km
... pa še tu folk ne vpisuje pravilno kaj je plug-in in kaj navaden, da kakšnih garažnih predelav v plug-in ne omenjam ... pa vendar se lažnivce s statistiko hitro izloči, samo vzorec mora biti dovolj velik.