Toyota Prius Plug-In

Generik

Guru
14. maj 2011
3.890
1.272
113
Hm. Zanimivo, da jih ukrajinci imajo, Camryje. Jih vsake toliko vidim na nasi avtocesti.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Ne vem, če ravno spada v to temo ampak druge nisem našel. Interesanten mi postaja Lexus CT200h. Sedanjega dizla se bom v bližnji prihodnosti najverjetneje znebil in imam nekako namen najti bencinarja z ugodno porabo in avtomatikom. Za potešitev bencinsko adrenalinskih potreb imam roadsterja tako da mi zmogljivosti pri daily-u niso prioriteta. Zanima me kako moteč je ta scooter stil cvt menjalnika? Je avto zelo glasen pri avtocestnih hitrostih? Nisem še nikoli vozil avtomobila s takim menjalnikom in sploh nimam predstave kako to izgleda. Lexus mi je simpatičen zaradi kvalitetno izdelane notranjosti, zunanjost mi izgleda veliko lepše kot pri priusu. Pogonska tehnika verjetno ni sporna, ker je direktno prestavljena iz priusa tretje generacije, če se ne motim?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Deluje nekako tako da so obrati motorja direktno vezani na moč, ki jo zahtevaš z gas pedalom, torej če pelješ s konstantno hitrostjo po AC na ravnini bodo obrati motorja ustrezno nizki,ranga 2.000 vrtljajev, če pospešuješ ali greš v Vrhniški klanec bodo vrtlajji hitro narasli proti 5.000. Torej z gas pedalom indirektno diktiraš obrate motorja, ker za vsako zahtevano moč sistem gre v najbolj optimalne obrate, nekatere to živcira saj med pospeševanjem drži obrate na konstantni frekvenci in nimaš tistega feelinga pospeševanja klasičnega avta. To mene ni nikoli motilo, ker sem že v naprej pričakoval tako obnašanje. mogoče me moti pod tisto srednjo obremenitvijo, ko je motor že glasen za nič kaj veliko dela, zato velikokrat raje pospešim bolj odločno in potem hitreje grem v "križarjenje" z nizkimi obrati. Prehitevanja prav tako z veseljem opravljam z gasom v poden, še vsak ki se je peljal z mnao je bil presenečen nad odločnejšim pospeševanjem, ampka to je verjetno bolj zato ker vsak pričakuje, da je Prius počasen kot polž
smile-1.gif


Glede samega CT200h ti bo znal Ogo kaj več povedat ker ga je imel, prej je imel 2. gen Priusa sedaj pa ima 4. gen Priusa.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
na avtocesti se ne dere, razen ko pohodiš gas ali greš v breg. Recimo če pri 130 pohodiš do konca misliš, da bo kaki kos čez havbo ven pogledal
smile-1.gif
Pri 130 po ravnem je pomojem na nižji obratih kot povprečn bencinc. Če voziš po ac normalno kot večina prometa ga ne slišiš
Drugače pa kak komu. Meni recimo ni moteče v večini vožnje. Razen ko se peljem recimo na roglo sem pač počasnejši kot sem bil prej z dizlom (valda poln gas ker se je vedno mudilo), ker se mi nelubi poslušat motorja na polnih obratih. Ko je obremenjen pač leti na nekje 3000- 4000 rpm. Enako je pospeševanje z polnim gasom, ko gas spustiš, da ne pospešuješ več motorja ne slišiš. To vse govorim za Prius plus, ki je na zgornji meji uporabnosti za ta pogon. Lexus ma 200 kil majn. Po spominu kolko sem se z testnimi Aurisi prevozil je tisto tišje, oziroma se pri pospeševanju ne "muči" tolko.
Kolko bo pa tebe taka zvočna kulisa motla boš pa sam ugotovil na testni vožnji. Jaz sem po pogledanih vseh mogočih jutub videjih prebranih vseh mogočih testih že iskal štrik, da se obesim kaj sem kupil. Valda po tem ko je že bil avto na poti iz belgije
Na koncu zdaj po pol leta pa morem rečt, da sem dosti bolj zadovoljen kot sem v najbolj optimističnih sanjah pričakoval.

tole si poglej. Tu ene parkrat "zapoje" na maksimum
smile-1.gif

https://www.youtube.com/watch?v=ZKR4X4szkxc

tale ga tudi kr priganja, bolj ali majn poln gas ali pa nič
https://www.youtube.com/watch?v=NVHvLpzWpBA
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.424
535
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Probaj. Moja izkušnja pa je sledeča, vozim novega Priusa, ki ima novejši pogonski sklop od Lexusa. Peljal sem pa tudi hibridnega Yarisa, ki ima podoben, če ne kar enak pogonski sklop kot Lexus pa šibkejši motor. Yaris je na AC precej glasen ves čas. Prius pa samo pri pospeševanju. Tole nikakor ni sccoter način dela menjalnika. Scooter ima klasičen CVT, Toyotin hibrid pa v bistvu nima menjalnika ima pa več motorjev in vse regulira z obrati več motorjev. Je pa veliko odvisno od zvočne izolacije in tovarniških nastavitev menjalnika.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
yaris ima 1.5 motor lexus ima 1.8. Tako, da ni niti podoben kaj šele enak.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
princip delovanja menjalnka je itak enak pri vseh (tudi novem priusu). Razlike so v obratih elektromotorja, teži in pa številu komponent. Razliko na AC nardi bencinski motor. 1.5 nima tolko moči kot 1.8 torej more letet na višjih obratih.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Ne vem kako se pelje CT mislim da ima isto tehniko kot Prius III in Prius plus. Glede na to da je Lexus, bi moral imeti najboljso izolacijo in materiale v kabini.

Ko se bo @Ogo javil bo vse znano.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
tretje generacija je ja. torej auris zadnji model, prius 2009 dalje in prius +
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.424
535
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Princip menjalnika je v vseh Toyotinih/Lexusovih hibridih enak. Imajo pa, zaenkrat samo, novi Prius, Prius plug in in C-HR novo generacijo menjalnika P610, ki je konstrukcijsko precej drugačen od prejšnjih generacij. Tokrat sta prvič elektromotorja na vzporednih oseh, ne več na isti osi. Slednje omogoča več navora elektromotorja na kolesih, kjer je vmes še zobniški prenos. Lexus bo interesanten čez kaki 2 leti, ko bo P610 tudi tam.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ker me pozivate kle.
smile-1.gif

Lexus CT ima pogon kot prejšna verzija Priusa. Torej se, če se pohodi gas, tudi precej bolj zadere, kot se pri trenutni najnovejši inkarnaciji Priusa.

Drugo je pa vse top.

Se pa pozna, da je sedaj to že skoraj 7 let star model avta, prišel je ven namreč konec 2010. Sicer so mu vmes naredili malo facelifta in dodali tudi nekaj 10 kg dodatne protihrupne izolacije, pa še nekaj opreme serijsko.

Jaz predlagam, da gre BigPoppa na eno testno vožnjo Lexusa CT in se potem odloči, če mu je zadeva moteč faktor. Meni ni bilo tudi pred faceliftom - moj je bil letnik proizvodnje 2011, registriran pa 2012.

Jaz preden kupim avto, grem na testno vožnjo. Tudi pri Lexusu se da dobit testne vožnje.
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Ne vem kako se pelje CT mislim da ima isto tehniko kot Prius III in Prius plus. Glede na to da je Lexus, bi moral imeti najboljso izolacijo in materiale v kabini.

Ko se bo @Ogo javil bo vse znano.

Ja, pogon kot Prius v3, s softverskimi optimizacijami Lexusa, predvsem v načinu Sport.
Podvozje je seveda daleč boljše kot Prius v3 - posamične obese tudi zadaj (double wishbone) in podobno.

Materijali in detajli seveda na višjem nivoju kot ljudska Toyota.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.890
1.272
113
Ksz

Lahko samo potrdim kar je napisal Ogo. Sem veckrat vozil ct200h, ga imamo v familiji. Fajn zadeva.
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Če se vrnemo nazaj na temo, bo kot kaže Toyota morala nekaj ukreniti s prodajo v Evropi, ali pa je morda dobavni rok za Evropo toliko daljši in se morajo vsa naročila še dobavit?

Prius PHV/Prime je Junija prevzel mesto najbolj prodajanega modela na električni priključek na svetu:
http://ev-sales.blogspot.si/2017/07/world-top-20-june-2017-special-edition.html

Če pa gledamo prodajo v EU, ga pa sploh ni med top 30:
http://ev-sales.blogspot.si/2017/08/europe-july-2017.html

Se nam obetajo dodatni popusti? No pri nas morda ni kaj dosti rezerve, drugje po EU pa je cena dosti bolj navita (37k €) in bo sigurno šla dol.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Prius PHV je čisto všečne oblike, navaden ima s tem večje probleme
priphv1702_01-e1487307820243-630x394.jpg


Kdor je pripravljen žrtvovati prtljažnik bo sigurno doplačal tistega tisočaka za PHV verzijo.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:

Se nam obetajo dodatni popusti? No pri nas morda ni kaj dosti rezerve, drugje po EU pa je cena dosti bolj navita (37k €) in bo sigurno šla dol.

Mogoče je razlog tudi cena Hyundai Ioniqa plug-in,ki je kar nekaj tisočakov cenejši (v Avstriji redna cena po ceniku 29.500 eur)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Prodaja IONIQ plug-in je prav tako še izredno majhna, verjetno zato ker se ne prodaja dolgo, ta nizka cena je pa še en dokaz, da je Prius v EU predrag in je po mojem samo vprašanje časa kdaj bo cena padla.

Pri IONIQ plug-in je samo ena težava - Električna moč (max) 44,5 kW, dolgotrajna el. moč (30 min) 25,3 kW Torej tudi če se boš vozil znotraj električnega dosega boš težko shajal brez bencina, Prius PHV ima na voljo 68 kW električne moči.