Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Ogromno folka tudi nima elektro priključka za filanje. Recimo tisti, ki živimo v stanovanjskih blokih. Slednjim pa je plug-in posledično večinoma nezanimiv. Slednje je tudi težava, ki jo bo treba rešit, za dvig avtomobilske elektrifikacije na splošno.
To a je je grd ali ne, je pa stvar diskusije. Meni je grda dolgočasnost večine navadnih avtomobilov.
V primerjavi z običajnim Priusom in ob upoštevanju subvencije je tudi akcijska cena precej visoka. Upoštevati je potrebno, da je to avto registriran za 4 osebe in da ima manjši prtljažnik.
Razlika v delovanju med ameriškim in evropskim modelom:
Zgleda da so v US za potrebe EPA testa naredili tak EV mode, da se motor ne prižge na testu v EV načinu. Za EU model je najbližja v delovanju tipka EV City, ampak to ni default mode, tako da razni EU testi bodo zaradi tega verjetno malo drugačni in bo nekaj jamranja, da se kljub dovolj dosega prižgal motor.
Isto foro je Toyota naredila pri PiP-u prejšnje generacije, kjer je v EU nastavila, da se je ICE zagnal že pri 85km/h, v ZDA pa šele pri 100km/h, ker je EPA test tako zastavljen, da že dokaj zgodaj pospeši na to hitrost in bi bil s tem električni doseg le nekaj milj.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.