Toyota Prius Plug-In

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Aha ok,zanimivo,tega pa nisem vedel,da je cenejši samo v Kaliforniji,drugod pa ne.
Koliko pa je drugod po ZDA razlike,ko se odšteje vse subvencije in popuste? Zanima me čisto iz radovednosti,ker plug-in model je toliko lepši od navadnega,da bi po mojem morala biti kar konkretna razlika v ceni...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Vsaj do aprila, maja prihodnje leto bo problem predvsem dobavljivost.

Drugače je pa Tax credit mogoče dobiti v vseh zveznih državah (sem prehitro napisal), gre pa za olajšavo pri dohodnini, torej če ne plačaš toliko davka potem nisi opravičen do celotnega zneska. Kalifornija ima pa še ekstra 1500 $ tax rebate.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
Gledam cene v Nemčiji... Tudi po odšteti subvenciji se dejansko ne splača kupiti plug-in verzije v primerjavi z navadnim priusom. Pa tudi ce bi se samo na strom vozil..
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
To je že dolgo znano, da se ekonomsko gledano EV ne splača, tu so bolj v igri drugi razlogi.
 

nikolisam

Zelenc'
4. maj 2016
16
0
1
Eh, ekonomsko gledano se tudi živeti ne izplača...ker pač ekonomija ni znanost
wink-1.gif

Najbolje se je zanesti na 'zdravo kmečko pamet' , kolikor je je še na tem svetu
smile-1.gif
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
Ne da sedaj gremo v debato benz vs strom...

Primerjam samo med prikljucnim in navadnim priusom. Na eni strani je prikljucni kake 4000 eur predrag, po drugi strani pa jenavadni toliko učinkovit...
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.223
1.726
113
40
Po besedah cloveka na Toyoti pozno spomladi.. Cena od 38k eur navzgor (minus subvencija).. Kar pomeni da rabis vsaj 35k eur...
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Rabiš cca 32k€.

Opreme je več kot dovolj. Platišča so 15col.
smile-1.gif
Ni pa videt, da bo v EU veliki zaslon. Bo "samo" 8".
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
O Amperi se nima smisla tukaj pogovarjat,ker na žalost ni na prodaj v Evropi (razen če si mislil novo Ampero-e,ki pa ni priključni hibrid,torej gre za manjši avto drugačne vrste in namena)
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Saj sami pravijo, da to verjetno pomeni, da navadnih ne bodo več prodali prv veliko (beri: sploh ne), bodo pa toliko več pluginov, kar jim itak ustreza.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Ja sej,logično! No,vprašal sem,ker imajo navadnega še vedno v ponudbi,oz.ga bodo imeli očitno še naprej,kar pa ob takih cenah in obliki itak nima nobenega smisla...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Seveda jim ustreza, če sta ceni za kupca primerljivi, to vseeno pomeni, da Toyota pri plug-in pokasira 4.500 € več.

Spremembe, ki stanejo Toyoto:
- večja baterija 8 kWh namesto 1 kWh (2k €?)
- 3.3 kW polnilec (500 €?)
- dodatna sklopka (200 €?)
- karbonska zadnja vrata (???)

Seveda je cel avto drugačen ampak, če ga izdelajo v dovolj veliki "nakladi" razen zgornjih sprememb Toyoto ne stane nič več kot navaden.

Edini fail je prostor prtljažnika in mislim, da še nekaj nižja oddaljenost od tal oz. večji previsi.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Seveda jim ustreza, če sta ceni za kupca primerljivi, to vseeno pomeni, da Toyota pri plug-in pokasira 4.500 € več.

Spremembe, ki stanejo Toyoto:
- večja baterija 8 kWh namesto 1 kWh (2k €?)
- 3.3 kW polnilec (500 €?)
- dodatna sklopka (200 €?)
- karbonska zadnja vrata (???)

To imaš prav,ampak za kupca je v vsakem primeru navaden hibrid popolnoma nezanimiv,glede na to da za isto ceno dobi plug-in varianto. Mogoče so pa to naredili namenoma
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
No, no, navaden je s solidno opremo na voljo za 26k €, ima 500l prtljažnik in lahko pelje 5 oseb. Glavni problem je, da večini enostavno ni všeč.