Kdo je rekel, da je boljši od Volta? Je cenejši (6k $) bo na voljo po vsem svetu in vseh zveznih državah (ne glede na subvencije) in za marsikoga so EV zmogljivosti "good enough". Je pač nek indic da bodo nekoč vse hibridne toyote Plug-in, čaka se samo da bodo baterije dovolj majhne, da prtljažni prostor ne bo kompromis, cenovno je pa že danes minimalna razlika.
Pogonski sklop ima samo eno sklopko ki "zaklene" bencinski motor, tako se sila MG1, ki ima sicer bolj vlogo generatorja prenaša na kolesa. Še vedno je pa zgornja omejitev, ko se MG1 mora prehitro vrteti in takrat dvomim, da lahko kaj dosti pripomore k skupni moči. Zato Toyota pravi da je 0-40 mph v EV hitrejši od navadnega, ko v resnici oba elektromotorja dajeta lahko vse od sebe, višja je hitrost bolj ima na voljo "samo" MG2 oz ca. 50 kW. To je sicer moja ugotovitev, ampak se sklada z nekaterimi opažanji iz testov, npr. klanec na AC zna biti kar razlika med EV in HV načinom.
Še glede porabe, za neko letno kilometrino 20k km in polnjenjem 1x na dan bi poraba mogla biti pod 2,5 l/100 km, če gledamo na voltstats za Volta je median poraba 1,5 l/100 km, povprečna 2,1 l/100 km. Volta se torej ne kupuje zaradi bistveno nižjega stroška, ampak samo zato da bi bil doseg v EV večji, s prihodom Bolta in Model 3 bo Volt izgubil več kupcev kot Prius plug-in.