Kolikor mi gre vsake toliko malce na jetra situacija, ko se mala priusova baterija po nekaj sto (mislim da je iz nule na max napolnjena v nekih 300m spusta) višinskih metrih spusta nafila do konca in gre ostalo v nič, na jetra, pa je treba priznat, da je stvar v resnici povsem dobro pogruntana. Teh situacij z daljšimi spusti vendarle ni toliko (če človek ne živi ravno na Vršiču), da na ta način (le delno) stran pometana energija (ki jo itak ves čas stran mečejo vsi avtomobili brez baterije) odtehtala ceno in težo (=višja poraba) večje baterije. Meni se zgodi to največ enkrat na 1000km, pa se verjetno vozim po hribih več kot povprečni uporabnik takih vozil. Se strinjam z Gašperjem, ki pravi, da je point predvsem v dobri uravnoteženosti bencinskega in električnega pogona. In to je navadnemu priusu zelo dobro uspelo, očitno pa še bolje novemu.