Toyota Prius Plug-In

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Kaj pa ima tole veze s Priusom Plug-In?
sprasujem se.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Prius Plug-in bo na Japonskem prišel z zamudo namesto jeseni pozimi. K nam naj bi itak prišel šele pozimi, tako da težko reči ali bo pri nas tudi prišlo do zamude ali ne.

Japonski mediji poročajo da je zamuda zaradi prtljažnih vrat ki so iz karbona (CFRP). Ne vem točno samo baje so to znanje dobili pri BMWju, ki tako dela i3.



 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Kdo to pravi?

Toyota trenutno proda 1,3 milijona klasičnih nepriključnih hibridov letno, plug-inov so v 5 letih prodali zgolj 75.000. Pa da nebi kdo mislil da je bila Ampera/Volt kaj bolj uspešna, prodali so jih dobrih 100.000 v 5 letih.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.368
2.745
113
No, ok, sem malo pretiraval...ze ce gledas alter, vecino ljudi zanima kolk naredi na elektriko. Za slovenijo pa mislim da je tudi zelo pomemben podatek, koliko lahko energije rekuperiras.
Kakorkoli, meni se je njihova baterija vedno zdela premajhna.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Navaden hibrid je zgolj in samo bolj učinkovit bencinar, delovanje je takšno kot je zgolj in samo zaradi energetske učinkovitosti, večja baterija oz. doseg na elektriko brez kabla nebi doprinesla nič.
PHEV dobi energijo iz vtičnice zato je delovanje lahko drugačno, nima pa nobenega smisla imeti pod havbo 200kg bencinski motor, če ga nikoli nočeš zagnati. Zato vedno pravim da je pri PHEV bolj kot doseg pomembno, da oba pogona delujejo dobro in uglajeno ker je ravno to namen da avto deluje na oba pogona. Sicer bo povprečen uporabnik za dolge AC ture izbral raje dizla kot npr. BMW i3 REX.
Jasno pa za tiste, ki lahko shajajo z omejenim dosegom oz. zaupajo javni polnilni infrastrukturi, naj pa kar izvolijo in kupijo polni električni avto.

EU predstavitev novega Plug-in Priusa:
http://blog.toyota.co.uk/europ...dium=ForumLinks

Kot kaže k nam pride tudi verzija s solarno streho, na letni ravni naj bi doprinesla ca. 1000 km zastonj vožnje.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Navaden hibrid je zgolj in samo bolj učinkovit bencinar, delovanje je takšno kot je zgolj in samo zaradi energetske učinkovitosti, večja baterija oz. doseg na elektriko brez kabla nebi doprinesla nič.

Ni čisto res...tudi brez kabla bi z večjo baterijo dosegel precej večjo učinkovitost vožnje (v določenih voznih pogojih seveda,posebej recimo vožnja po hribovitem terenu s čim višjo višinsko razliko).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Mogoče v teoriji, v praksi bi pa doprinesla manj kota tale solarna streha kateri se vsi posmehujejo.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Mogoče v teoriji, v praksi bi pa doprinesla manj kota tale solarna streha kateri se vsi posmehujejo.

Ne samo v teoriji,bi šlo tudi kar konkretno v praksi,ampak kot sem napisal - v določenih voznih pogojih!
Naprimer pri vožnji po ravnini verjetno nebi nič prodobil,ne glede na stil in hitrost vožnje. Velika razlika pa bi bila pri vožnji po hribovitem/gorskem terenu: večjo nadmorsko razliko kot bi delal,večja bi bila razlika!
Poanta je v regeneraciji energije pri spustih. Z navadnih hibridom se lahko spustiš s kjerkoli,pa za več kot tiste 3 km ne boš zregeneriral energije nazaj v baterijo,ker več baterija pač ne omogoča...pri večji bateriji lahko naprimer samo pri spustu z Vršiča (s prazno baterijo) zregeneriraš dovolj baterije,da se potem pelješ samo na elektriko do Jesenic (torej cca.21 km)...zdaj pa to primerjaj z navadnim hibridom in računaj...
 

Filipides

Pripravnik
20. jun 2014
129
3
18
Kolikor mi gre vsake toliko malce na jetra situacija, ko se mala priusova baterija po nekaj sto (mislim da je iz nule na max napolnjena v nekih 300m spusta) višinskih metrih spusta nafila do konca in gre ostalo v nič, na jetra, pa je treba priznat, da je stvar v resnici povsem dobro pogruntana. Teh situacij z daljšimi spusti vendarle ni toliko (če človek ne živi ravno na Vršiču), da na ta način (le delno) stran pometana energija (ki jo itak ves čas stran mečejo vsi avtomobili brez baterije) odtehtala ceno in težo (=višja poraba) večje baterije. Meni se zgodi to največ enkrat na 1000km, pa se verjetno vozim po hribih več kot povprečni uporabnik takih vozil. Se strinjam z Gašperjem, ki pravi, da je point predvsem v dobri uravnoteženosti bencinskega in električnega pogona. In to je navadnemu priusu zelo dobro uspelo, očitno pa še bolje novemu.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Bo naslednja generacija Priusa na voljo samo še kot plug-in?
http://www.autoblog.com/2016/09/28/toyota-every-future-prius-plug-in-hybrid/

"The company says that it’s becoming increasingly difficult to improve the gasoline engine in the car, and that the only way to achieve significant improvements in fuel economy across the line is to make every Prius a plug-in."

Sem včeraj govoril z njimi o tem - pa še vedno stojijo na stališču, da so hibridi super kot vstopna točka v svet eko avtov. In da bodo imeli tudi PHEV, BEV in FCEV. Slednji jim je end-game rešitev.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Američani so dočakali uradno ceno, osnovni Prius Prime bo stal 27.100 USD, tudi EV doseg se je povečal iz napovedanih 22 milj na 25 milj (40 km).
http://www.autoblog.com/2016/10/03/2017-toyota-prius-prime-msrp-27100-25-ev-miles-54-mpg/

Težko je biti pameten kaj bo s ceno pri nas ampak dejstva so:
- v US je novi Prime 3.000 $ cenejši kot je bil prejšnji Prius plug-in
- v US je novi Prime 2.500 $ dražji od osnovnega Priusa
- v US morajo konkurirat Voltu, za katerega se dobi več subvencije in je morda cena iz tega razloga bolj konkurenčna, v EU konkurence v tem cenovnem razredu ni.

IMO bo pri nas cena malenkost pod 30k €.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Zelo zanimiva cena,ki nakazuje,da jim je sedaj pri Toyoti interes prodajati večinoma plug-in verzijo. Le zakaj bi sploh še kdo kupil navadno varianto,ki je precej grša in samo 2.500 usd cenejša od priključne?
Tole bo še zanimivo,ker če pogledamo trenutne prodajne cifre Priusa v ZDA,število zvestih lastnikov Priusov prejšnjih generacij,in to povežemo s ceno novega,se jim obeta odlična prodaja!
Me prav zanima kaj bo s ceno pri nas...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Po vseh subvencijah v US je Plug-in za 5.606 USD CENEJŠI od klasičnega podobno opremljenega Priusa

"Would you like a less efficient, less capable, and not as good looking 2017 Prius Three for $5,606 more dollars than the 2017 Prius Prime?"

Še pohvale glede radarskega tempomata, zgleda da so go naredili bolj uglajenega:

"What was not expected was how smoothly it maintained the timed distance from the traffic ahead. Accelerations were completed without the throttle being hammered and deceleration via regen and even harder into the mechanicals when traffic was really on the binders was well controlled and far less jerky than many competitors. A real surprise here given my experience from a few years back."
http://www.cleanmpg.com/community/index.php?threads/53726/

Minusi pa seveda so:
- samo 4 sedeži, ampak so vsaj ti štirje normalni tudi za odrasle osebe
- majhen prtljažnik

Toyotina edina zavora, da bi naredili vse plug-in je samo še notranja prostornost, cenovno jih pa tisti polnilec in večja baterija pride sigurno manj kot se v povprečni državi dobi povrnjene subvencije. Kaj za vraga čakajo? Auris-plug-in za 24k € - subvencija.