Toyota Prius Plug-In

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Tole sem pa malo spregleda, sem opazil v Avto-magazinovem članku
wink-1.gif
:

"The Prius Plug-in Hybrid also features a Toyota-first dual motor/generator drive system, which uses both the electric motor and the generator to produce drive torque, helping boost both acceleration and overall performance."

Kot kaže se s planetnim menjalnikom poslužujejo podobnih trikov kot Ampera/Volt, podrobnosti žal še niso znane. To tudi daje upanje da moč v EV bistveno povečana glede na predhodnika, ne da se ti bo ob vsakem manjšem pospeševanju vklopil bencinski motor.

Že novi Prius je tule boljši in bolj upprabljam elektromotor. Se kar pozna.
Prime bo ime le v ZDA, v Ebropi bo kar Prisu Plug-in ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Čakamo na ceno, bil bi sila presenečen, če ne bo med 35 in 40k, kar pomeni nič posebnega, glede na ampero, ipd.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Ja, zadel je v polno. Kot sem nekje višje napisal: za: doseg na elektriko za ogromno kupcev ni tako zelo pomemben, je pa pomembno da je avto uporaben in dosegljiv - torej s čim manj kompromisi (tudi cenovnimi) glede na klasiko.

In pomembno je predvsem to (kot je napisal),da se bo avto takoj začel na polno prodajati v vseh 50 državah v ZDA...če ima Toyota resne nemene pri prodaji,lahko glede na ogromno bazo lastnikov prejšnjih generacij Priusov prodajo zelo veliko,ob predpostavki,da bo cena primerna...
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Čakamo na ceno, bil bi sila presenečen, če ne bo med 35 in 40k, kar pomeni nič posebnega, glede na ampero, ipd.

Jaz mislim da bi morala biti cena najmanj 5k nižja od trenutnega Volta (govorim o ameriškem trgu)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Še nekaj zanimivih podrobnosti:
http://www.greencarreports.com...image=100550414

Citat:
The battery remains entirely ambient-air-cooled. There’s no liquid cooling of any sort, and no forced-air system either.

Citat:
The Prius Prime will, in its EV Mode, entirely lock in electric operation—even when you floor the accelerator.

Citat:
Much stronger 95-kW EV mode

So pa kar samozavestni da baterija nima nikakršnega hlajenja, seveda če je to sploh res. Ne glede na to Toyota ni ravno znana po tem bi ji produkti crkovali po nekaj letih uporabe.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Prvo, OK, verjetno že vedo. Čeprav mi je zapisano čudno, ker sem nekje prebral, da je baterija ogrevana - torej je lahko tudi hlajena (zračno, seveda). No ja, saj bo še letos za peljat in malo potežit inženirjem, pa bomo videli.
Drugo je tudi logično, glede na to, da je EV moč praktično enaka sistemski v hibridnem načinu.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ogrevana je lahko tudi zračno. Npr. Leaf in Soul EV imata ogrevanje baterije, pa niso v tekočini.

Drugače pa, kakor gledam posnetke Prius Prime-a - imam samo jaz občutek, da ima tanke gume? Nekje 185, mogoče 195?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ogrevana je lahko tudi zračno. Npr. Leaf in Soul EV imata ogrevanje baterije, pa niso v tekočini.

Drugače pa, kakor gledam posnetke Prius Prime-a - imam samo jaz občutek, da ima tanke gume? Nekje 185, mogoče 195?

Prii Toyotah je to normalno ...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Gume so 195/65 R15, v US iz salona ne bo na voljo drugih, to je stvar doseganja boljših EPA rezultatov, ker če je na voljo več dimenzij potem se vzame neko povprečno meritev vseh možnih dimenzij in paketov opreme. Za EU ne vem ampak čisto možno je da bodo na voljo tudi samo 15", ne vidim pa problema da bi dal gor 17" gume kot so na voljo pri navadnem Priusu.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Malo bolj točna oz. verjetna razlaga, kako deluje pogon, da lahko sodelujeta oba motorja hkrati (zaklene ICE), tudi sama moč v EV je 68 kW veliko bolj verjetna cifra:

Citat:
The one-way clutch allows the engine to lock and then the other motor can help boost the propulsion performance. That allows it to have more kilowatts going directly to the wheel. It goes from 37 kW [in the first-gen Prius Plug In] to 68.
http://www.autoblog.com/2016/03/25/toyota-prius-prime-people-complained/
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Še malo boljša razlaga pogonskega sklopa:
http://www.hybridcars.com/toyotas-prius-prime-shows-one-way-for-a-better-plug-in-hybrid/

Razlike glede na normalno verzijo Priusa so samo:
- večja baterija
- polnilec
- dodatna sklopka ob že obstoječem vztrajniku

Cena telih dodatnih zadev ne more stati več kot je Slo subvencije (4.500 €), seveda pa cene ne diktirarjo vgrajene komponente, temveč trg in tu Toyota jasno ne bo dala nič pod ceno, ki jo je trg pripravljen plačat. ME res zanima kje bo ta pristala, glede na to, da ciljajo na večjo proizvodnjo kapaciteto kot pri prejšnjem bi se znalo zgoditi, da bo to najcenejši PHEV na trgu (razen če se je pojavi konkurent z zelo skopo dodatno opremo).
 

silon

Zelenc'
28. feb 2011
8
0
1
Ce bi Toyota v Auris z Prime dodala se E-Four sistem bi bil to zelo verjetno moj naslednji avto.

Pa upam da zdaj lahko vlece 750 kg prikolico ker ima mocnejsi EV pogon.

To sta bila razloga zakaj nisem kupil trenutnega Auris hibrida, ko je prisel ven.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Prime ima že tako prostorsko stisko, tako da e-four v kombinaciji s plug-in še nekaj časa ne bo. Trenutno je edini z e-four RAV4, pa kaže da bo še nekaj časa (vsaj dve leti) tako ostalo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Prius Prime + e-four ne obstaja na nobenem trgu, ker preprosto ni prostora za zadnji motor. Navaden Prius z e-four pa obstaja ampak se prodaja samo na Japonskem.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Hja, ko sem na predstavitvi Priusa spraševal, ali lahko e-four porinejo v plugina (ki ga takrat sicer uradno še niso hoteli priznati), so rekli, da bi lahko, ampak ne enakega, kot je v navadnem Priusu (ker tisti ima ločen inverter za zadaj in en velik motor).
Mogoče sem malo preodločno napisal, da bo. Bi lahko bil, voprašanje je, ali se jim splača naredit, ker bi morlai še 3 tehnično rešitev spravit v proizvodnjo ...
 

silon

Zelenc'
28. feb 2011
8
0
1
No, saj bi bil tudi z navadnim zadovoljen, ce je zadnji motor dovolj mocan da je moc ekvivalentna Prime varianti (niti ni nujno da je plugin ce je ustrezno cenejsi)