Vsega se še ne ve, menda pa je baterija tudi ogrevana, ne le hlajena (kar verjetno pomeni tekočinsko uravnavanje temperature).
Kar se tiče prižiganja motorja - gre za PHEV, ne za EV z Rex. Pri PHEVih je normalno, da se prižge bencinski motor, če pritisneš gas do konca: to je namreč signal, da želiš polno zmogljivost vozila, kar pa lahko PHEV doseže le, če dela tudi bencinski motor.
Kolikor razumem, je toplotna črpalka tudi za gretje, to je še posebej poudarjeno.
O zadnjih dveh stvareh pa še ni bilo govora. Ampak druga se mi zdi sama po sebi umevna v teh časih. Če je ne bo, je to velik kiks.
Za AMpero1 se pa ve, koliko je stala. Torej se da tudi ceno primerjat ...
Kar se tiče prižiganja motorja - gre za PHEV, ne za EV z Rex. Pri PHEVih je normalno, da se prižge bencinski motor, če pritisneš gas do konca: to je namreč signal, da želiš polno zmogljivost vozila, kar pa lahko PHEV doseže le, če dela tudi bencinski motor.
Kolikor razumem, je toplotna črpalka tudi za gretje, to je še posebej poudarjeno.
O zadnjih dveh stvareh pa še ni bilo govora. Ampak druga se mi zdi sama po sebi umevna v teh časih. Če je ne bo, je to velik kiks.
Za AMpero1 se pa ve, koliko je stala. Torej se da tudi ceno primerjat ...