Toyota Prius Plug-In

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Možno ja,počakajmo na primerjalne teste...v primerjavi navadnih HEV različic sta se kolikor vem oba izkazala kar podobno oz.noben izmed avtov ni po tehnični plati niti po porabi kaj preveč odstopal.
Če gledaš maso ljudi in med njimi 90% tehnično slabo izobraženih,na koncu v tem avtomobilskem razredu več ali manj odloči cena avtomobila...in ta je trenutno previsoka in govori v prid Ioniqu.
(mene osebno kot zamenjava za mojega dizla karavana sicer najbolj "matra" prihajajoča Kia Optima plug-in karavan,ki naj bi imela še 15% večji EV doseg kot trenutna 5-vratna)
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.424
535
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Za pospešitev prodaje v Evropi rabijo samo preprosto zamenjavo dizajnerja.

Vem, da bom obtožen pristranskosti, vendar hibridni Prius je čisto všečen avto, vsaj za moje oko. Problem hibridov je v tem, da ljudje ne razumejo kako ta zadeva deluje. Najbolj bedasto vprašanje je, koliko km pa prevoziš na elektriko. Vraga odvisno od razmer. Point je v tem, da ob pojemkih ta avto shranjuje energijo in jo uporabi, ko jo potrebuje. Ne moremo govoriti o električnih km-jih od zagona naprej. Realno pa je 30% do 40% vožnje na elektriko.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Prodaja IONIQ plug-in je prav tako še izredno majhna, verjetno zato ker se ne prodaja dolgo, ta nizka cena je pa še en dokaz, da je Prius v EU predrag in je po mojem samo vprašanje časa kdaj bo cena padla.

Pri IONIQ plug-in je samo ena težava - Električna moč (max) 44,5 kW, dolgotrajna el. moč (30 min) 25,3 kW Torej tudi če se boš vozil znotraj električnega dosega boš težko shajal brez bencina, Prius PHV ima na voljo 68 kW električne moči.
Sem glih zadnjič v enem avtu gledal števce za trenutno uporabljeno moč (VW ali BMW;s e ne spomnim): redko je šlo čez 30 kWh (razen na AC), večinoma krepko pod 20. Pa sem se normalno vozil v normalnem prometu po LJ in okolici.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Gre za problem kratkotrajnih špic, ponavadi se večjo moč potrebuje samo za par sekund (prehitevanje, vključevanje na glavno cesto), ampak potrebuje se jo pa. OK, priznam težko sem sedaj pameten, ker je čisto možno da IONIQ dovoli par sekundno preobremenitev el. motorja, tako da bo vsekakor potrebno počakat na prve vožnje.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Drugače pa pač verjetno prižge ICE (saj zato ga pa ima
wink-1.gif
. Nič hudega, pri porabi pri normalni vožnji se praktično ne bo poznalo.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Drugače pa pač verjetno prižge ICE (saj zato ga pa ima
wink-1.gif
. Nič hudega, pri porabi pri normalni vožnji se praktično ne bo poznalo.

Sploh ne gre za porabo,ker se čisto strinjam s tabo,da se to praktično nebi nič poznalo,ampak...ne vem no...meni to ni všeč,da bi imel priključnega hibrida,kjer se občasno "pač prižge ICE"
crazy1.gif

Ravno zato bi ga kupil,da se mi recimo prvih 40 do 50 km "pač NE prižiga ICE",še posebej v mrzlih zimskih mesecih...govorim seveda o normalni mestni/primestni vožnji,brez kickdowna
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Meni pa je edino logično, da se to dogaja. Če hočeš imet PHEV z znosno ceno (in maso in porabo in ...), potem ne more imeti ne prevelike baterije ne premočnih motorjev (vsaj za zdaj še ne) . Torej je logično, da se pač ICE prižiga. Manj kot pri HEV, ampak pač se. To ni pač ni REX BEV ...
Lahko pa imaš PHEV kot je recimo Golf GTE, ampak potem se odpoveš tudi kolikor toliko normalni ceni.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Meni pa je edino logično, da se to dogaja. Če hočeš imet PHEV z znosno ceno (in maso in porabo in ...), potem ne more imeti ne prevelike baterije ne premočnih motorjev (vsaj za zdaj še ne) . Torej je logično, da se pač ICE prižiga. Manj kot pri HEV, ampak pač se. To ni pač ni REX BEV ...

OK,to je tvoj pogled,ki pa ni nujno da na splošno drži,meni recimo je edino logično,da se pri PHEV,ki ima EV doseg 40+ kilometrov,NE prižiga motor (še enkrat
tongue-1.gif
oudarek je,da naj se nebi prižigal pri normalni,povprečni zmerni vožnji,vsaj do nekje 120 km/h! Če pa grem na AC in ga pohodim do konca,je pa jasno in pričakovano da se bo prižgal ICE).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Saj ga tudi ioniq ne bo. Samo malo počasnejša bo ta normalna povprečna vožnja.
In še enkrat: trenutno (in še nekaj časa) imet PHEV, ki bo in imel dolg doseg in močan e motor in nizko ceno in normalno kvaliteto izdelave in materialov pač še ne gre.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Moč elektromotorja mora biti v razmerju z dosegom, če pogledamo kaj obstaja oz. je obstajalo:
- Prius plug-in 1.gen: 4,4 kWh baterija in 38 kW moči v EV
- IONIQ: 8,9 kWh in 44 kW
- Prius PHV 2. gen: 8,8 kWh in 68 kW
- VW GTE: 8,7 kWh in 75 kW
- Outlander PHEV: 12 kWh in 70 kW
- Ampera/Volt 1. gen: 16 kWh in 111 kW
- i3 REX: 22-33 kWh in 120 kW

Pri majhni bateriji ni problema, če je malo več "blended" načina, ker itak na baterijo ne prideš prav daleč, ko pa se doseg veča na 40 km, je pa zaželeno, da se vožnjo - tudi morebitna prehitevanja - opravi samo na baterijo. Ker sicer motor deluje neogret samo nekaj sekund v tistih 40 km. Zanimivo je tudi to da sem se kar namatral, da sem prišel do zgornjih podatkov in tudi ne jamčim da so pravilni - ali res nikogar ne brigajo?

Morda to ne briga tiste, ki PHEV kupijo zgolj zaradi stroška za bencin, za tiste ki nam je pa bolj do voznih lastnosti pa mislim, da je to še kako pomembno.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Saj ga tudi ioniq ne bo. Samo malo počasnejša bo ta normalna povprečna vožnja.

Ja,nekaj takega:

<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/1NWtQVCOM0Y" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Malo hitreje pa ziher.
Skratka, kar se mene tiče, PHEV ni isto kot EV z REX. Pri prvem se mi ne zdi prav nič narobe, da se ICE pač malo več prižiga, pri drugem naj se priæge res le, ko zmanjka štroma. Trdit, da bi pa (vsaj dokler tehnologija še tliko stane) bi moral PHEV delat kot REX BEV, pa se mi ne zdi smiselna. Raje vidim, da se malo več ICE prižiga, pa je avto cenovno čim bližje klasičnemu hibrodu, ne pa BEV.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Moč elektromotorja mora biti v razmerju z dosegom, če pogledamo kaj obstaja oz. je obstajalo:
- Prius plug-in 1.gen: 4,4 kWh baterija in 38 kW moči v EV
- IONIQ: 8,9 kWh in 44 kW
- Prius PHV 2. gen: 8,8 kWh in 68 kW
- VW GTE: 8,7 kWh in 75 kW
- Outlander PHEV: 12 kWh in 70 kW
- Ampera/Volt 1. gen: 16 kWh in 111 kW
- i3 REX: 22-33 kWh in 120 kW

Pri majhni bateriji ni problema, če je malo več "blended" načina, ker itak na baterijo ne prideš prav daleč, ko pa se doseg veča na 40 km, je pa zaželeno, da se vožnjo - tudi morebitna prehitevanja - opravi samo na baterijo. Ker sicer motor deluje neogret samo nekaj sekund v tistih 40 km. Zanimivo je tudi to da sem se kar namatral, da sem prišel do zgornjih podatkov in tudi ne jamčim da so pravilni - ali res nikogar ne brigajo?

Morda to ne briga tiste, ki PHEV kupijo zgolj zaradi stroška za bencin, za tiste ki nam je pa bolj do voznih lastnosti pa mislim, da je to še kako pomembno.

Mene to najmanj zanima. Odkar imam hibrida vozim zelo po polžje, sicer mi je fajn da so pospeški tam, ko jih rabim, ampak me ne bi motilo če jih ne bi bilo. Res pa je, da vozim skoraj izključno na več kot 1 pasovnicah in me toliko traktorji ne motijo.
Ko pa se kdaj pa kdaj peljem regionalno pa lepo popizdevam, ampak to ni krivo da avto nima pospeškov, ker bi bilo kaj takega tudi nevarno.

Verjetno pri EV motorjih ni take razlike med močjo in ceno?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Pri PHEV je ozko grlo prej baterija kot el. motor, torej mora imeti ustrezne celice, ki zdržijo višje tokove, take celice so pa glede na €/kWh dražje in tudi večje in težje.

Če bi iz Tesle vzel samo za 8 kWh celic bi bil to bolj švoh PHEV z nekimi 20 kW moči, baterije v hibridih so hibridom primerne, sicer nebi zdržale normalne življenjske dobe.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:Ker sicer motor deluje neogret samo nekaj sekund v tistih 40 km.

Kos e prižge,s e mora seveda ogret. Torej ni le par sekund.

V tem jaz vidim problem...pozimi greš pri 0 stopinj (ali manj) po mestu in enkrat malo hitreje pritisneš na gas,pa se ti motor samo zaradi tega prižge in se začne ogrevat. (vprašanje:koliko časa se pa potem ogreva?)
Z mehanskega vidika delovanja ICE je to čista bedarija,če pa gre za PHEV dizla (Volvo V60,Audi Q7),pa še toliko večja!
Da zaključimo to temo...motor bi se moral pri PHEV vozilih (v okviru EV dometa in vključenem EV načinu) prižigati izključno pri kickdownu,sicer pa nikoli!
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
S kilometri se ti način vožnje prilagodi tako, da se ti ne bo vključil
wink-1.gif
.
Razen, če je zadeva res konkretno poddimenzionirana.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:Ker sicer motor deluje neogret samo nekaj sekund v tistih 40 km.

Kos e prižge,s e mora seveda ogret. Torej ni le par sekund.

V tem jaz vidim problem...pozimi greš pri 0 stopinj (ali manj) po mestu in enkrat malo hitreje pritisneš na gas,pa se ti motor samo zaradi tega prižge in se začne ogrevat. (vprašanje:koliko časa se pa potem ogreva?)
Z mehanskega vidika delovanja ICE je to čista bedarija,če pa gre za PHEV dizla (Volvo V60,Audi Q7),pa še toliko večja!
Da zaključimo to temo...motor bi se moral pri PHEV vozilih (v okviru EV dometa in vključenem EV načinu) prižigati izključno pri kickdownu,sicer pa nikoli!

To se pa strinjam. Fnta je le v tem, da je recimo pri Ioniqu elektromotor toliko švoh, da znaš kickdown precejkrat nucat.