Podobno kot je Ford globaliziral Mondea (Ford Fusion v ZDA), tako tudi Toyota ne bo več ponujala evropskega Avensisa ampak bo v tem segmentu ponudila svojo najbolj prodajano ameriško limuzino Camry.
Na voljo bo samo hibridni 2.5 pogon, ki pa je eno generacijo novejši kot v trenutnem RAV4, ponuja nekaj preko 200 konjičev in real-world porabo pri okrog 5,5 l/100 km. Sicer pa gre za sorodnika Lexus ES 300h, ki pride k nam decembra 2018.
Camry bo na voljo v začetku leta 2019
https://newsroom.toyota.eu/camry-re...h-tnga-and-latest-hybrid-electric-powertrain/
https://www.honestjohn.co.uk/news/n...e-to-avensis-and-says-hello-to-all-new-camry/
Na voljo bo samo hibridni 2.5 pogon, ki pa je eno generacijo novejši kot v trenutnem RAV4, ponuja nekaj preko 200 konjičev in real-world porabo pri okrog 5,5 l/100 km. Sicer pa gre za sorodnika Lexus ES 300h, ki pride k nam decembra 2018.
Camry bo na voljo v začetku leta 2019
https://newsroom.toyota.eu/camry-re...h-tnga-and-latest-hybrid-electric-powertrain/
https://www.honestjohn.co.uk/news/n...e-to-avensis-and-says-hello-to-all-new-camry/