Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

sad

Guru
24. avg 2007
21.626
10.290
113
ja. poraba po spritmonitorju je 5,72. Focus je imel 6,02. vozim pa precej podobno in tudi podobne relacije.

bolj kot ne vozim nekje 135 po števcu, 90% na radarskem tempomatu, nekje 70% vseh AC relacij je Wajdušna - LJ - Wajdušna. včasih se mi ne da in stisnem, pa gre tudi 140+, takrat gre poraba malo gor, ampak je zelo primerljiva s Focusom.

lani sem naredil nekje 4500km po Nemčiji med Eurom in je bila poraba okoli 5.6 ... in tam je bilo dejansko 90% avtoceste ... je pa res, da avto res pridobiva na porabi v delovnih zaporah in tudi v zastojih, tam se res pokaže prednost hibrida.

DODATNO: sem v petek po dolgem času vozil Priusa. res, da je precej starejši od Corolle, samo, glede na to, da ima Corolla 122hp, Prius pa 134hp, se mi zdi Corolla neprimerno bolj poskočna. v bistvu, če sem prej omenjal Focusa - Focus je imel 150hp in ko sem menjal, me je najbolj skrbelo, kako zelo se bo čutilo manj moči, pa sem bil prvi dan res pozitivno presenečen, da se sploh ne občuti, vsaj do 130 ne ... potem malo začne zmanjkovati, ja, tam je Focus še kar vlekel kot pobesneli bik.
To zadnje je ista neumnost, kot ko si s Priusom dol dajal M3ko. :)
Lool.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.938
921
113
toti Maribor
bi prosil samo za znesek vsega skupaj, ko bo jasno ... ne, da moj kaj nagaja, zaenkrat vse ok, samo toliko, da vem ... hvala!
So mi včeraj zamenjali v sklopu Relax jamstva, ampak napačnega. Menjali so tistega na sredini, ki je samo za polnit. :valjamse: Ker ni delovalo jim ni bilo nič jasno. Šele po resetu avtoradia jim je kapnilo, da so menjali napačnega. Spet čakam na novi port. Sem, pa včeraj po resetu ugotovil pri nastavitvah zvoka, da je le-ta dosti boljši, če imaš opcijo ASL (beri spodaj) na High.

Nastavitev sistema za
samodejno prilagajanje
glasnosti (ASL)
V načinu ASL obrnite gumb
"TUNE•SELECT" za spremembo
ravni sistema ASL.
Izberete lahko "Low" (Nizko), "Mid"
(Srednje), "High" (Visoko) ali "Off"
(Izklopljeno).
Sistem ASL samodejno prilagaja
glasnost in kakovost zvoka glede na
hitrost vozila.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.144
321
83
Včeraj sem se naučil nekaj novega. Ker sem bil dlje časa v zastojih, temperature so bile že vsaj +8C, pa mi je avto ves čas delal kljub temu, da smo bili na mestu, motor je bil tudi že ogret. Vidim, da imam gretje nastavljeno na 25C. Dam gretje na 21C, se motor ugasne, povečam na 25, se zopet prižge. Večkrat ponovim in vedno isto. Poštekam, da je bil to razlog, da mi je celo zimo motor tudi na križiščih delal in sem s porabo težko prišel pod 5l/100 (kratke razdalje, dom služba in in nazaj 6km).
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.013
4.574
113
Hujši ste ko Darjan v Voltu, ki ga je na vsak način hotel prepričat, da ne sme motorja zagnati.

Pa če pri avtomatski klimi nastaviš na 25 C ne bo prej topleje kot če imaš na 22 C.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in Samo Svoj

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
7.467
3.234
113
Italijanski prevod:

S 15. aprilom 2025 bodo italijanski vozniki podvrženi novim predpisom o pnevmatikah, katerih cilj je izboljšati varnost v cestnem prometu, vendar z velikimi stroški. Obvezna je menjava zimskih gum z letnimi, zagrožena je globa od 422 do 1682 evrov in morebiten odvzem prometne listine. Odlog bo trajal do 15. maja, vendar se bodo preverjanja začela sredi aprila.
Ocenjeni stroški okoli 1.000 evrov poleg menjave pnevmatik vključujejo preglede obrabljenosti in potrebne menjave. Za neustrezne ali obrabljene pnevmatike se kaznuje z dodatno globo od 87 do 344 evrov z izgubo točk na vozniškem dovoljenju. Poleg tega bi lahko zavarovalnica v primeru nesreče zaradi uporabe neustreznih pnevmatik zavrnila odškodnino.

Izjeme so predvidene za tiste, ki uporabljajo celoletne pnevmatike, odobrene M+S, ali pnevmatike s hitrostnim indeksom, ki ustreza registrskemu dokumentu vozila. To predstavlja prihranek za številne voznike, zlasti v regijah z milim podnebjem.

Predpisi so sprožili različna mnenja: po eni strani je povečanje varnosti cenjeno, po drugi strani pa so dodatni stroški za družine veliki breme. Zmedeno komuniciranje ministrstva za promet je zapletlo uporabo pravil, kar je povzročilo nezadovoljstvo in težave v že tako krhkem kontekstu za mnoge ljudi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
7.467
3.234
113
In nemški članek na podlagi gormnjega:

Novi predpisi o pnevmatikah v Italiji – grozijo visoke kazni

V drugih evropskih državah se prometni predpisi pogosto razlikujejo od tistih v Nemčiji. Neupoštevanje lahko povzroči visoke denarne kazni.

Rim – Kdor koli se vozi v evropske države, kot sta Španija ali Italija, mora upoštevati tamkajšnje prometne predpise. V Italiji se bodo predpisi o pnevmatikah v prihodnosti spremenili, kar bi se lahko izkazalo za drago za turiste in domačine.

Altarimini.it je med drugim poročal o spremenjenih prometnih pravilih v Italiji. Skladno s tem naj bi predpisi o pnevmatikah začeli veljati 15. aprila 2025 in bodo izboljšali splošno varnost v cestnem prometu v priljubljeni počitniški destinaciji. Za voznike pa to pomeni dodatne stroške, ki jih morajo nositi sami. Vozniki morajo nato zimske pnevmatike zamenjati z letnimi.
Če vas poleti ujamejo med vožnjo z zimskimi gumami na avtomobilu, vam grozijo visoke kazni od 422 do 1682 evrov. V skrajnem primeru se lahko registracija vozila celo razveljavi. Po poročanju altarimini.it bo sprva do 15. maja veljalo obdobje odloga, v katerem bodo vozniki seznanjeni s svojo napako – nato pa bodo izrečene visoke kazni. Kolesarje lahko med dopustom doletijo tudi visoke kazni.

Novo pravilo v počitniški destinaciji: Italijani morajo plačati veliko denarja za menjavo pnevmatik
Menjava gum je za italijanske voznike že draga. Stroški za to so ocenjeni na slabih 1.000 evrov, saj je treba doplačati dodatne preglede obrabe in nove gume. A tudi pri letnih pnevmatikah ne smete varčevati. Če se med pregledom na avtomobilu odkrijejo obrabljene gume, so lahko izrečene dodatne kazni od 87 do 344 evrov. V primeru nezgode lahko zavarovalnica celo zavrne plačilo.
Menjava zimskih pnevmatik z letnimi je priporočljiva tudi v Nemčiji. Čeprav tega zakon ne zahteva, po mnenju ADAC sicer obstaja nekaj nevarnosti. Tri tam testirane zimske pnevmatike so pokazale očitne pomanjkljivosti pri zaviranju. Na mokri cesti zavorna pot ni bila bistveno slabša kot pri letnih gumah, na suhi cesti pa je bila precej bolj opazna. Obraba zimskih pnevmatik se poveča tudi poleti, zato jih je treba zamenjati prej.

Vendar pa se voznikom s celoletnimi pnevmatikami, homologiranimi po M+S, v Italiji ni treba bati kazni, če so še vedno v dobrem stanju. Italijanske družine bodo manj verjetno pozdravile nove predpise, poroča altarimini.it. Čeprav naj bi s potezo povečali prometno varnost, se mnogi bojijo dodatnih stroškov. Popotniki iz Nemčije naj pred potovanjem preverijo svoje avtomobile – v tej državi lahko zamenjava zagotovo prihrani stroške. Lani so v Italiji poostrili številne prometne predpise. (rd)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.842
6.127
113
Včeraj sem se naučil nekaj novega. Ker sem bil dlje časa v zastojih, temperature so bile že vsaj +8C, pa mi je avto ves čas delal kljub temu, da smo bili na mestu, motor je bil tudi že ogret. Vidim, da imam gretje nastavljeno na 25C. Dam gretje na 21C, se motor ugasne, povečam na 25, se zopet prižge. Večkrat ponovim in vedno isto. Poštekam, da je bil to razlog, da mi je celo zimo motor tudi na križiščih delal in sem s porabo težko prišel pod 5l/100 (kratke razdalje, dom služba in in nazaj 6km).
Ja kaj ni nekak logično to? Če želiš imeti 25°C more toplota od nekod prit ne. Drugač pa pomaga pri krajših vožnjah tudi ECO način. Prej izklopi motor.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.788
853
113
Tipka Off in Avto na klimi je pri meni stalnica pozimi. Veliko bolj anoying mi je, če motor brni na mestu, kot pa da mi začne 2 min kasneje pihat toplo iz klime.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.699
240
63
42
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
To zadnje je ista neumnost, kot ko si s Priusom dol dajal M3ko. :)
Lool.
ni nujno. Focus se mi je vedno zdel strašno len in sem bil kar malo razočaran, glede na to, da je imel 150hp. je pa to moč definitivno pokazal na avtocesti, pri hitrostih nad 130km/h, sploh pa nad 150km/h ... kot rečeno, tam je še vlekel kot pobesneli bik.

Toyota je vmes od Priusa 3. generacije do Priusa 4. generacije spremenila način merjenja oz. izračuna moči pogonskega sklopa. že takrat je bilo veliko napisanega na to temo, skratka, da kljub manjši moči, voznik tega niti ne bo opazil. in je bilo čisto res. če je ta izračun napačen, ne vem, predvidevam pa, da so lahko pogon zoptimizirali in zaradi izboljšanega "električnega" dela hibridnega pogona dobiš občutek, da avto boljše gre.

en lep primer je npr. v moderni opremi namiznega tenisa. trend je, da so gume na loparjih postale trše. in potem imaš dve gumi, ena deklarirana s trdoto spužve 47.5, druga pa s trdoto spužve 55, lahko tudi istega proizvajalca. igraš s prvo in imaš feeling, da je precej trša, in igraš z drugo in imaš feeling, da je precej mehkejša. ker je zgornji (barvni) del gume na eni mehkejši in elastičnejši, kar doda na mehkobi, na drugi pa debelejši in trši, in da feeling trše gume ... optimizacija pač. in isto je lahko pri avtu. nastavitev turba, kdaj doda, koliko doda. nastavitev elektromotorja. kdaj doda, koliko doda. razporeditev moči in krivulje navora ... to pač vpliva na vozne lastnosti in vozno dinamiko.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.699
240
63
42
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Meni za par deci gor dol dol visi. Dizla ne kupim, pa če pije 3 litre manj, ker traktor ropotanja in vibracij organsko ne prenašam.
ne vem, kakšne dizle vi to vozite, ampak Focus, s katerim sem naredil cca. 260.000km, ni nikol ropotal kot traktor in ni imel nič kaj vibracij. enako 3/4 testnih dizlov, ki sem jih vozil od plebejske 308SW do ultrafine MB S.

je pa tresla Fabia 1.2tsi. in Honda Civic 1.0 ... 1.5 pa popolnoma nič ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sad

Guru
24. avg 2007
21.626
10.290
113
ni nujno. Focus se mi je vedno zdel strašno len in sem bil kar malo razočaran, glede na to, da je imel 150hp. je pa to moč definitivno pokazal na avtocesti, pri hitrostih nad 130km/h, sploh pa nad 150km/h ... kot rečeno, tam je še vlekel kot pobesneli bik.

Toyota je vmes od Priusa 3. generacije do Priusa 4. generacije spremenila način merjenja oz. izračuna moči pogonskega sklopa. že takrat je bilo veliko napisanega na to temo, skratka, da kljub manjši moči, voznik tega niti ne bo opazil. in je bilo čisto res. če je ta izračun napačen, ne vem, predvidevam pa, da so lahko pogon zoptimizirali in zaradi izboljšanega "električnega" dela hibridnega pogona dobiš občutek, da avto boljše gre.

en lep primer je npr. v moderni opremi namiznega tenisa. trend je, da so gume na loparjih postale trše. in potem imaš dve gumi, ena deklarirana s trdoto spužve 47.5, druga pa s trdoto spužve 55, lahko tudi istega proizvajalca. igraš s prvo in imaš feeling, da je precej trša, in igraš z drugo in imaš feeling, da je precej mehkejša. ker je zgornji (barvni) del gume na eni mehkejši in elastičnejši, kar doda na mehkobi, na drugi pa debelejši in trši, in da feeling trše gume ... optimizacija pač. in isto je lahko pri avtu. nastavitev turba, kdaj doda, koliko doda. nastavitev elektromotorja. kdaj doda, koliko doda. razporeditev moči in krivulje navora ... to pač vpliva na vozne lastnosti in vozno dinamiko.
Lep doktorat. Komentiral sem le pobesnelega bika. :valjamse: :valjamse: :valjamse: Nov Hondaš izgleda.:cool:
 
  • Haha
Reactions: sajkek

tony

Guru
23. jul 2007
9.949
1.646
113
res je. ampak bi tisto, kar bi privarceval na nafti, dal potem v menjave olja v menjalniku … pa not je dolgocasna za popeezdit.

sem cincal, ali Octavia ali Corolla … tako, da dobro vem, kaj so plusi in minusi ene in druge … najvecji minus pa zagotovo, da je podobno opremljena Octavia bila nekje 2000-3000€ drazja.
Jotin hibrid ima še en plus: avtomatik je že po defaultu.