Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

sad

Guru
24. avg 2007
21.177
9.814
113
Fajn so dvignili cene v zadnjem letu. Pocakajmo se par mesecev, pa bo panika, ker v recesiji noben ne bo kupoval avtov :D
Zadbnja 3 leta se jim smeje, trgovcem, naslednja 3 leta bodo pa jokali.
Pri nas vsaj ne prodajajo preko cene. V Ameriki so se PHEV RAV4 prodajali za okrog 100 jurjev. :valjamse: :valjamse: :valjamse: Pa Porši dodatno 50 in več odstotkov k ceni. Največji hec je pa bil, da si čakal avto pol leta (v Ameriki je to že itak noro dolgo, ker tam so bili navajeni priti po avto in se takoj odpeljati z njim), teden pred dobavo pa dobil obvestilo, da plačaj še par 10 jurčkov ali pa bo šel avto drugemu.:valjamse: Zaradi spremenjenih tržnih cen.:evil: Čakam, da to pride k nam.

Se pa strinjam, da jih bodo te cene fajn usekale. Verjetno bodo pa posebne ponudbe (aka popusti) začele deževati. Jaz čakam na ta trenutek. Bomo videli, če bo prišel.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
V prihodnjih letih bodo Kitajci začeli uletavati z nizkimi cenami svojih električarjev in bo veselje. Ali zahodni fosilci ali kitajski električar za isto ceno...
Ne vem če jim bo potem še do smeha...
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in tony

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.174
490
83
V prihodnjih letih bodo Kitajci začeli uletavati z nizkimi cenami svojih električarjev in bo veselje. Ali zahodni fosilci ali kitajski električar za isto ceno...
Ne vem če jim bo potem še do smeha...
Ja ful uletavajo, se hvalijo na uradnem facebook profilu: aiways u5 cena 44k. Noben norc tega ne kupi za taksno ceno, kitajci bojo morali prodajati po -50%, da jih bo kdo povohal.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ja ful uletavajo, se hvalijo na uradnem facebook profilu: aiways u5 cena 44k. Noben norc tega ne kupi za taksno ceno, kitajci bojo morali prodajati po -50%, da jih bo kdo povohal.

Od 30 jurčkov EUR naprej, pa je že spodoben polni električar in ne neka igrača. -30% glede na VW ID.3 istega ranga. In v principu v rangu fosilnega VW Golfa z avtomatskim menjalnikom ali pa hibridne Tojote Karjole.

Pa računat moraš, da se še niti ogreli niso Kitajčki. Tole je še vedno samo faza tipanja v Evropi. Ko se bodo segreli bodo še kako fabriko na Madžarskem odprli, in potem bo cena še nižja v EU. Kitajski CATL že postavlja giga tovarno baterij tam, brez problema se pridružijo še ostali s produkcijo plehovja. Potem se tudi igrat zaviranje skozi carine ne bo več šlo.
Računaj, da se pod MG znamko v resnici skriva največji kitajski proizvajalec - SAIC. Airways, ki si ga navedel, je pa samo še en kitajski startup, firma mlajša od 5 let. SAIC je lani proizvedel 5,37 milijona vozil, torej, ko se mu bo zaluštala Evropa, bo to konkretno.
 
Nazadnje urejeno:

corsol

Guru
11. mar 2010
3.082
1.037
113
Od 30 jurčkov EUR naprej, pa je že spodoben polni električar in ne neka igrača. -30% glede na VW ID.3 istega ranga. In v principu v rangu fosilnega VW Golfa z avtomatskim menjalnikom ali pa hibridne Tojote Karjole.

Pa računat moraš, da se še niti ogreli niso Kitajčki. Tole je še vedno samo faza tipanja v Evropi. Ko se bodo segreli bodo še kako fabriko na Madžarskem odprli, in potem bo cena še nižja v EU. Kitajski CATL že postavlja giga tovarno baterij tam, brez problema se pridružijo še ostali s produkcijo plehovja. Potem se tudi igrat zaviranje skozi carine ne bo več šlo.
Računaj, da se pod MG znamko v resnici skriva največji kitajski proizvajalec - SAIC. Airways, ki si ga navedel, je pa samo še en kitajski startup, firma mlajša od 5 let. SAIC je lani proizvedel 5,37 milijona vozil, torej, ko se mu bo zaluštala Evropa, bo to konkretno.
Niso se ogreli , ker so pogoreli, do sedaj vsi ki so poskušali(sicer z "navadnimi" motorji).,...tako, da je lepo za počakat.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.177
9.814
113
Kitajci so ICE (kjer so bili zanič) že zdavnaj pokopali in že konkretno prej prešli na EVje, kjer so daleč od slabih. Ne glej le kante od startupov. Vprašanje pa, če bosta EU in ZDA dopustili, da jim razsujejo domačo avtoindustrijo.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Kitajci so ICE že pokopali in že konkretno prej prešli na EVje. Vprašanje pa, če bo EU in ZDA dopustila, da jim razsujejo domačo avtoindustrijo.
Jaz imam občutek, da se EU in ZDA avto industriji sami razsuvata s svojimi visokimi cenami in tehnološko zastarelostjo. Je bilo preveč vlaganja v dizelski injektor, pa premalo v kaj drugega bolj future proof.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.177
9.814
113
Občutek imaš napačen. Praktično vsi proizvajalci so že zaključili z resnim ICE razvojem in mečejo milijarde v EV.
No, za Toyoto ravno ne vem… Pa visoke cene imajo lahko zaradi situacije na trgu. Če bo kriza, bodo tudi cene se znižale. Oz. vsaj popusti.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Sem lih bral da mercedes (se mi zdi, ali bmw?) ne mislita nevem koliko vlagati v elektrifikacijo na dolgi rok, temveč se resno spogledujejo z vodikom kot dolgoročni way to go. In tukaj bo toyota tudi imela kar dober start, če se vodik izkaže kot "tisto ta pravo", saj ima že kar nekaj tehnologije razvite v tej smeri in že drugo generacijo modela Mirai.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.177
9.814
113
Vodik se kaže kot prav že 20 let :). Po moje s tem ne bo nič, ker če so pri elektriki polnilnice problem, je pri vodiku to še toliko bolj problematično. Pa potem, ko bodo vsi zmetali milijarde v električne polnilnice, ne bo več keša še za vodikovo infrastrukturo. Da ne govorimo o izkoristku.
Nekateri (Porsche) konkretno stavijo na sintetična goriva. Mnjah, bomo videli.
Glede Miraia si pa poglej številke in ti je vse jasno. ;) Po 20ih letih.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.495
5.790
113
Ma dvomim, da bo vodik. Bomo še dooolgo na dinozavrih.

Je pa res, da bi bla vodikova celica v povezavi z pridobivanje iz sončne energije v bistvu bolj ali majn brez izpustov.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
sad pri mirai se nikoli ni šlo za prodajne cifre, temveč pač neke vrste eksperiment pa da dajo nekaj od sebe kar je dejansko uporabno za na cesto pa na neki novi tehnologiji. To je bolj za zbiratelje kot so James May na primer :D
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.177
9.814
113
sad pri mirai se nikoli ni šlo za prodajne cifre, temveč pač neke vrste eksperiment pa da dajo nekaj od sebe kar je dejansko uporabno za na cesto pa na neki novi tehnologiji. To je bolj za zbiratelje kot so James May na primer :D
No ja, to verjetno drži. Ampak je bilo kar nekaj tudi navadnih kupcev, ki so jih ''nategnili''. Malo poglej po netu. Baje cevi zmrzujejo pozimi in take fore. Itak pa edina polnilnica več sto km naokrog. Tako da, zadeva ni zrela. Po več kot 20ih letih. ;)
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
758
383
63
Pri vodiku je pomoje problem izkoristek. Sam nebi stavil na njega. Prej na EV ali pa PHEV, mogoče da je motorni del narejen bolj na range extender bazi, kakor pa pravem pogonskem sklopu.
EV je preprosto zelo enostavno vozilo, medtem, ko je vse drugo boooolj kompleksno.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Pri vodiku je pomoje problem izkoristek. Sam nebi stavil na njega. Prej na EV ali pa PHEV, mogoče da je motorni del narejen bolj na range extender bazi, kakor pa pravem pogonskem sklopu.
EV je preprosto zelo enostavno vozilo, medtem, ko je vse drugo boooolj kompleksno.
Izkoristek je kar dober glede na to, da so z enim polnjenjem prevozili čez 1300km
A Toyota Mirai has set an official Guinness World Record for the longest distance by a hydrogen fuel cell electric vehicle without refuelling. The 2021 Mirai achieved 845 miles on a single tank.