Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.772
836
113
jah pred kratkim sem bral, da je vw dobiček povečal za norih 450%

nisem pa bral podrobnosti ali preverjal kaj je res
Kje si to bral? Sem šel gledat zadnje objave od VW pa nikjer teh silnih procentov
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.729
6.624
113
Kje si to bral? Sem šel gledat zadnje objave od VW pa nikjer teh silnih procentov
ej nimam pojma... čisto možno, da je bil kak "zanesljiv" portal ala siol ali žurnal24... samo vem, da sem bil zgrožen, ko sem prebral bombastičen naslov :D
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
Kakor je kdo želel. Lahko si doplačal.. samo je bilo pa pogojeno z nivoji opreme.
Moja ima DAB+...
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
758
383
63
Pred časom sem obljubil posnetek dretja med pospeševanjem na AC, žal posnetek ni najboljši, upam pa, da vam vsaj da občutek kako 2.0 pospešuje in kako tolče po blokadi. ;) (šum vetra v realnosti ni tako slišen, tudi na zadnjih sedežih se mi prevrača papirnata vrečka med vključevanjem, ročico smernika se tudi sliši kakor da streljajo,.... izgleda da telefon res dobro snema zvok :)
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.179
9.814
113
Lool. Ko greš naslednjič iz Dolenjske do sredine Višnjegorskega klanca zmanjšaj na 90km/h, potem pa stopi do konca na plin in pospešuj do 140km/h.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Pred časom sem obljubil posnetek dretja med pospeševanjem na AC, žal posnetek ni najboljši, upam pa, da vam vsaj da občutek kako 2.0 pospešuje in kako tolče po blokadi. ;) (šum vetra v realnosti ni tako slišen, tudi na zadnjih sedežih se mi prevrača papirnata vrečka med vključevanjem, ročico smernika se tudi sliši kakor da streljajo,.... izgleda da telefon res dobro snema zvok :)
Uuu, a so celo zamenjali tisti arhaičen prikaz delovanja hybrid sistema, ki je na prejšnjem infotainmentu tak kot na taprvem priusu verjetno :D hvala bogu za apple carplay, da mi ni treba tiste žalosti gledat.

Ko ste pa prej govorili o cenah sem se zgrozil nad tem...

Malo nališpan bivši sol paket (tale na linku ima enako 17 col felge malo drugačnega dizajna, dodatno pa črna streha, parking senzorji spredaj in zadaj, drugačno oblazinjenje in dab tuner). Za sol hatchbacka 1.8 iste barve sem novembra 2019 plačal 22570 eur. Za ta denar odličen nakup, za 31 jurjev pa lahko z glasnim smehom odidem iz salona.

Toliko je leta 2020 koštal executive 2.0 hb, plus da je bilo na vse te cene 2500 eur popusta:
1661775654865.png

Kot je nekdo zgoraj napisal. Če se po tem dvigu cen ne bo zmanjšala prodaja je neki resno narobe s tem svetom.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.179
9.814
113
A tvoj TDI naredi to z 1100 orbrati v šesti? Al kako? :)
Lepo, da se šalimo. Dal si video od česa? Pospeševanja na ravnem do 100 km/h. To še moj bencinski jajc zmore v peti.
Za zgoraj zapisan primer ga pa v tretjo vržem in nabijem do blokade, če že želiš vedet. Ampak ja, Toyotaši ste sodobni Hondaši, ki niste sposobni normalnega dialoga. Vsa čast Generik, ki je izjema, ki potrjuje pravilo in razume, kaj trdim.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.772
836
113
Uuu, a so celo zamenjali tisti arhaičen prikaz delovanja hybrid sistema, ki je na prejšnjem infotainmentu tak kot na taprvem priusu verjetno :D hvala bogu za apple carplay, da mi ni treba tiste žalosti gledat.

Ko ste pa prej govorili o cenah sem se zgrozil nad tem...

Malo nališpan bivši sol paket (tale na linku ima enako 17 col felge malo drugačnega dizajna, dodatno pa črna streha, parking senzorji spredaj in zadaj, drugačno oblazinjenje in dab tuner). Za sol hatchbacka 1.8 iste barve sem novembra 2019 plačal 22570 eur. Za ta denar odličen nakup, za 31 jurjev pa lahko z glasnim smehom odidem iz salona.

Toliko je leta 2020 koštal executive 2.0 hb, plus da je bilo na vse te cene 2500 eur popusta:
Poglej priponko 58924
Kot je nekdo zgoraj napisal. Če se po tem dvigu cen ne bo zmanjšala prodaja je neki resno narobe s tem svetom.

Ta cenik še vedno velja, za točno takega rablenega, samo da ni več 2500 € popusta :p
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
758
383
63
Lepo, da se šalimo. Dal si video od česa? Pospeševanja na ravnem do 100 km/h. To še moj bencinski jajc zmore v peti.
Za zgoraj zapisan primer ga pa v tretjo vržem in nabijem do blokade, če že želiš vedet. Ampak ja, Toyotaši ste sodobni Hondaši, ki niste sposobni normalnega dialoga. Vsa čast Generik, ki je izjema, ki potrjuje pravilo in razume, kaj trdim.
A nabijanje full gas v višnjegorca je pa primer normalne vožnje družinskega avta?
Vsako orodje ima svoj namen, tako kot Opel zafira ni namenjena gorsko hitrostnim preizkušnjam, tako kot mehanik (naj nebi) imel Parkside orodja, tako je hibrid pri višjih hitrostih manj učinkovit.

PS. Tudi drugi fanatiki ste svojevrstni bolniki, tbh.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.179
9.814
113
Svetujem ti, da si prebereš moje poste kakšne tri tedne nazaj v tej temi, kjer sem pisal, da je Toyotin hibrid popolnoma ok vozilo in z majhno prilagoditvijo načina vožnje postane tudi to tuljenje znosno ali celo nezaznavno. Pač ima TO HIBO, da ko pritisneš plin do konca, gredo vrtljaji v nebo. Kolikokrat se bo to zgodilo je pri veliki večini voznikov odvisno samo od načina vožnje, razen če živiš v kakšnih hribih. Tam si ga pa naj... Vsaj za 1.8 pišem. 2.0 žal še nisem vozil.
In vse, kjer imam jaz težavo je samo to, da nekateri pišejo, da je to oh in sploh in najboljši in najboljši in najboljši in brez vseh napak. Ni res. Pač tuli v določenih okoliščinah, so what. Slaba zvočna izolacija to žal še potencira. Na živce mi gre samo, da nekateri lažejo, da to ni res.
In še glede te situacije: evo, se pelješ lepo na tempomatu 140 km/h in eto ti Priusa, ki skoči na prehitevalnega z 91 km/h in prehiteva šlepar. Ravno na sredi višnjegorca. Je to realna situacija pri nas? Ni, ker je Priusov malo, tako da zamenjaj Priusa z bilo čim, povečaj hitrost na 100-110km/h in bo že precej realna, nje?
Drugače pa čisto realna situacija, pojdi na Roglo, pa posnemi. Sem že napisal. Pa ne rabiš divjat gor.
Pa še to: jaz se na avtocesto vključujem ponavadi kar s polnim plinom, da čimprej dosežem enako hitrost kot vozniki na voznem pasu. Nekateri se vlečejo kot smrklji ali pa se vključujejo s 60km/h in potem pospešujejo na 100 km/h še naslednjih 5 km. No, taki verjamem, da nimajo težav s tuljenjem pri Toyotinem hibridu.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
758
383
63
Svetujem ti, da si prebereš moje poste kakšne tri tedne nazaj v tej temi, kjer sem pisal, da je Toyotin hibrid popolnoma ok vozilo in z majhno prilagoditvijo načina vožnje postane tudi to tuljenje znosno ali celo nezaznavno. Pač ima TO HIBO, da ko pritisneš plin do konca, gredo vrtljaji v nebo. Kolikokrat se bo to zgodilo je pri veliki večini voznikov odvisno samo od načina vožnje, razen če živiš v kakšnih hribih. Tam si ga pa naj... Vsaj za 1.8 pišem. 2.0 žal še nisem vozil.
In vse, kjer imam jaz težavo je samo to, da nekateri pišejo, da je to oh in sploh in najboljši in najboljši in najboljši in brez vseh napak. Ni res. Pač tuli v določenih okoliščinah, so what. Slaba zvočna izolacija to žal še potencira. Na živce mi gre samo, da nekateri lažejo, da to ni res.
In še glede te situacije: evo, se pelješ lepo na tempomatu 140 km/h in eto ti Priusa, ki skoči na prehitevalnega z 91 km/h in prehiteva šlepar. Ravno na sredi višnjegorca. Je to realna situacija pri nas? Ni, ker je Priusov malo, tako da zamenjaj Priusa z bilo čim, povečaj hitrost na 100-110km/h in bo že precej realna, nje?
Drugače pa čisto realna situacija, pojdi na Roglo, pa posnemi. Sem že napisal. Pa ne rabiš divjat gor.
Pa še to: jaz se na avtocesto vključujem ponavadi kar s polnim plinom, da čimprej dosežem enako hitrost kot vozniki na voznem pasu. Nekateri se vlečejo kot smrklji ali pa se vključujejo s 60km/h in potem pospešujejo na 100 km/h še naslednjih 5 km. No, taki verjamem, da nimajo težav s tuljenjem pri Toyotinem hibridu.
Se strinjam s tabo, res zna zatulit, ko pritisneš gas do konca. Nisem trdil, da je to najboljši avto po narezanem kruhu :). Video sem pripel, da se malo razbije mit, kako 2.0 tuli pri pospeševanju.
V Vrhniški klanec pri 130 ima 3500 obratvo. Na Kurešček (11% naklon), 60 km/h, 2000 do 2500 pri konstantni hitrosti, blago pospeševanje do 3000 (3 osebe + prtljaga). Rogla mi je malo predaleč za "test".
Razlika med 2.0 in 1.8:
-Novejši (tišji) motor
-Boljša izolacija (pripel link X strani nazaj, izolran je celo pokrov motorja)
-Močnejši EV del (baterija je 1x večja, torej lahko da tudi nekaj več moči ven)
Zato se tudi manj dere. Odkar imam avto sem 2x videl blokado, drugače pa vsa pospeševanja do 5000 (večina tudi manj). Elektromotor da tudi nekaj kicka pri nižjih hitrostih. Na tistem videu je telefon kar močno ojačal zvoke, v reali je dosti bolj tiho vseskupaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in sad

Generik

Guru
14. maj 2011
3.901
1.279
113
2x si videl blokado odkar imaš to corollo? Kaj pa šparaš ta avto.. to samo gas do konca. :D
Jaz ga prav nič ne šparam v tem smislu. Včasih imam rad malo hitreje skozi ovinke pa je kar na 6k rpm, če ne ga pa ob volanu "šaltam" navzdol, da ga držim v obratih, da malo bolj potegne ko ga zahodim.