Ne vem. 20 KM ima elektromotor. Ni to mild hibrid, verjetno za kak kilometer kam premakne to.
Ne vem. 20 KM ima elektromotor. Ni to mild hibrid, verjetno za kak kilometer kam premakne to.
Kje si to bral? Sem šel gledat zadnje objave od VW pa nikjer teh silnih procentovjah pred kratkim sem bral, da je vw dobiček povečal za norih 450%
nisem pa bral podrobnosti ali preverjal kaj je res
Leta 2020 je Toyota prodajala Corollo brez DABa?Jaz sem leta 2020(maj) za svojo Toyoto Corollo 1.8 TS oprema Luna z osnovno barvo dal točno 21950€. Sedaj bi me enak avto razen, da ima DAB prišel 5-6k€ več.
Ni bilo obvezno.Leta 2020 je Toyota prodajala Corollo brez DABa?
ej nimam pojma... čisto možno, da je bil kak "zanesljiv" portal ala siol ali žurnal24... samo vem, da sem bil zgrožen, ko sem prebral bombastičen naslovKje si to bral? Sem šel gledat zadnje objave od VW pa nikjer teh silnih procentov
Media
On the media page of the Volkswagen Group you will find the latest news and contacts of our brands and companies, dates and publications.www.volkswagenag.com
Da.Leta 2020 je Toyota prodajala Corollo brez DABa?
A tvoj TDI naredi to z 1100 orbrati v šesti? Al kako?Lool. Ko greš naslednjič iz Dolenjske do sredine Višnjegorskega klanca zmanjšaj na 90km/h, potem pa stopi do konca na plin in pospešuj do 140km/h.
Uuu, a so celo zamenjali tisti arhaičen prikaz delovanja hybrid sistema, ki je na prejšnjem infotainmentu tak kot na taprvem priusu verjetno hvala bogu za apple carplay, da mi ni treba tiste žalosti gledat.Pred časom sem obljubil posnetek dretja med pospeševanjem na AC, žal posnetek ni najboljši, upam pa, da vam vsaj da občutek kako 2.0 pospešuje in kako tolče po blokadi. (šum vetra v realnosti ni tako slišen, tudi na zadnjih sedežih se mi prevrača papirnata vrečka med vključevanjem, ročico smernika se tudi sliši kakor da streljajo,.... izgleda da telefon res dobro snema zvok
Lepo, da se šalimo. Dal si video od česa? Pospeševanja na ravnem do 100 km/h. To še moj bencinski jajc zmore v peti.A tvoj TDI naredi to z 1100 orbrati v šesti? Al kako?
Uuu, a so celo zamenjali tisti arhaičen prikaz delovanja hybrid sistema, ki je na prejšnjem infotainmentu tak kot na taprvem priusu verjetno hvala bogu za apple carplay, da mi ni treba tiste žalosti gledat.
Ko ste pa prej govorili o cenah sem se zgrozil nad tem...
Toyota Corolla 1.8 Style Hybrid, letnik:2023,0 EUR :: Avtonet ::
Toyota Corolla 1.8 Style Hybrid, letnik:2023,0 EUR :: www.Avto.net ::www.avto.net
Malo nališpan bivši sol paket (tale na linku ima enako 17 col felge malo drugačnega dizajna, dodatno pa črna streha, parking senzorji spredaj in zadaj, drugačno oblazinjenje in dab tuner). Za sol hatchbacka 1.8 iste barve sem novembra 2019 plačal 22570 eur. Za ta denar odličen nakup, za 31 jurjev pa lahko z glasnim smehom odidem iz salona.
Toliko je leta 2020 koštal executive 2.0 hb, plus da je bilo na vse te cene 2500 eur popusta:
Poglej priponko 58924
Kot je nekdo zgoraj napisal. Če se po tem dvigu cen ne bo zmanjšala prodaja je neki resno narobe s tem svetom.
A nabijanje full gas v višnjegorca je pa primer normalne vožnje družinskega avta?Lepo, da se šalimo. Dal si video od česa? Pospeševanja na ravnem do 100 km/h. To še moj bencinski jajc zmore v peti.
Za zgoraj zapisan primer ga pa v tretjo vržem in nabijem do blokade, če že želiš vedet. Ampak ja, Toyotaši ste sodobni Hondaši, ki niste sposobni normalnega dialoga. Vsa čast Generik, ki je izjema, ki potrjuje pravilo in razume, kaj trdim.
Se strinjam s tabo, res zna zatulit, ko pritisneš gas do konca. Nisem trdil, da je to najboljši avto po narezanem kruhu . Video sem pripel, da se malo razbije mit, kako 2.0 tuli pri pospeševanju.Svetujem ti, da si prebereš moje poste kakšne tri tedne nazaj v tej temi, kjer sem pisal, da je Toyotin hibrid popolnoma ok vozilo in z majhno prilagoditvijo načina vožnje postane tudi to tuljenje znosno ali celo nezaznavno. Pač ima TO HIBO, da ko pritisneš plin do konca, gredo vrtljaji v nebo. Kolikokrat se bo to zgodilo je pri veliki večini voznikov odvisno samo od načina vožnje, razen če živiš v kakšnih hribih. Tam si ga pa naj... Vsaj za 1.8 pišem. 2.0 žal še nisem vozil.
In vse, kjer imam jaz težavo je samo to, da nekateri pišejo, da je to oh in sploh in najboljši in najboljši in najboljši in brez vseh napak. Ni res. Pač tuli v določenih okoliščinah, so what. Slaba zvočna izolacija to žal še potencira. Na živce mi gre samo, da nekateri lažejo, da to ni res.
In še glede te situacije: evo, se pelješ lepo na tempomatu 140 km/h in eto ti Priusa, ki skoči na prehitevalnega z 91 km/h in prehiteva šlepar. Ravno na sredi višnjegorca. Je to realna situacija pri nas? Ni, ker je Priusov malo, tako da zamenjaj Priusa z bilo čim, povečaj hitrost na 100-110km/h in bo že precej realna, nje?
Drugače pa čisto realna situacija, pojdi na Roglo, pa posnemi. Sem že napisal. Pa ne rabiš divjat gor.
Pa še to: jaz se na avtocesto vključujem ponavadi kar s polnim plinom, da čimprej dosežem enako hitrost kot vozniki na voznem pasu. Nekateri se vlečejo kot smrklji ali pa se vključujejo s 60km/h in potem pospešujejo na 100 km/h še naslednjih 5 km. No, taki verjamem, da nimajo težav s tuljenjem pri Toyotinem hibridu.