Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
to so drobne, nepomembne malenkosti, ce gledas kaj se dogaja na fronti zanesljivosti eu proizvajalcev. za airbage smo dobili celostransko opravicilo uvoznika, rezal sem se ko zmaj ko sem bral te samurajske fore.

pa drugace jap. avtov sploh ne maram, ker so ceneni pol izdelki, ampak lej, dokler me servis stane pod 150 eur letno, sem s podrocjem zanesljivosti zelo zadovoljen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.443
4.546
113
to so drobne, nepomembne malenkosti, ce gledas kaj se dogaja na fronti zanesljivosti eu proizvajalcev. za airbage smo dobili celostransko opravicilo uvoznika, rezal sem se ko zmaj ko sem bral te samurajske fore.

pa drugace jap. avtov sploh ne maram, ker so ceneni pol izdelki, ampak lej, dokler me servis stane pod 150 eur letno, sem s podrocjem zanesljivosti zelo zadovoljen.
Ne vem no. Tvoj avto je v času garancije imel 2 napaki resnih varnostnih sistemov.

Poleg izgubljenega časa zaradi popravil.

To ni enako, da Japonci nič ne crkujejo.

Vsi crkujejo, odvisno bolj ali manj od sreče. Imel sem Francoza, ni crknilo nič. Nemca, je po garanciji crknilo marsikaj. Čeha, je tudi po garanciji crknilo marsikaj.
In sedaj Nemca, ki je ravno izven garancije in ni bilo še nič posebnega.
Kolegica ima Japonca (Mazda), kolega pa Korejca (Hyundai). Oboje katastrofa tako z okvarami kot samo kvaliteto avtov.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.405
9.155
113
pa še to v zakup, da ko ga po enmu letu dobiš (preplačanega) ga potem še 2 leti voziš na garancijska popravila...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Ponavadi je pri francoskih vozilih tako, da ga v tovarni naredijo na pol, drugo polovico pa potem lokalni mehaniki šraufajo v času garancije. :)
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.771
2.655
113
Ja sem na mazdi v petih letih in 140.000 km imel eno garancijsko popravilo in sicer menjava stikala pri zavori. Pri suzukiju pa sedaj v treh letih ni bilo nobene okvare samo 1. vpoklic za sw (airbagi).+ Pri suzukiju so servisi na uradnem tako pocen da se ti sploh ne splača razmišljat da bi vozu k kozolčarju (mal čez 100eur). Mene se to zdi zelo dobro, sploh ko berem razne yanose pa herbije, kako na servisih kamperajo, ampak eni alter strokovnjaki bodo spet svoje trobil.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.700
113
Ponavadi je pri francoskih vozilih tako, da ga v tovarni naredijo na pol, drugo polovico pa potem lokalni mehaniki šraufajo v času garancije. :)
Bluzenje, ki nima realne osnove, ko gledam službena vozila v naši firmi. Ampak dobro, vsako tele ima svoje vesele, rečejo pri nas. Tudi v temi o toyoti.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.928
113
najrajš na babi
Jest mam megana 3 dci zdej bo 7 let in 140k km. Edini avto do sedaj brez felerja. Še legendarne renoje 1.6 16v sem šraufal, tega pa nič.

Drugače pa za pivorečnega slovencla tudi coorolla zelo dobro pogruntana. Praktično v luna opremi imas vse kar rabiš, cenovno malenkost nad recimo meganom in disti pod golfom. Če nisi fsekan na automatik in hibrid lahko tudi z turbakom kaka 2 jurja pršparaš
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Bluzenje, ki nima realne osnove, ko gledam službena vozila v naši firmi. Ampak dobro, vsako tele ima svoje vesele, rečejo pri nas. Tudi v temi o toyoti.
Pišem iz lastnih izkušenj ter izkušenj podjetja, ki ima v floti francoska službena vozila, kot tudi iz izkušenj pooblaščenega servisa. Še sami se o tem hecajo interno. :)
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Ne vem no. Tvoj avto je v času garancije imel 2 napaki resnih varnostnih sistemov.

Poleg izgubljenega časa zaradi popravil.

To ni enako, da Japonci nič ne crkujejo.

Vsi crkujejo, odvisno bolj ali manj od sreče. Imel sem Francoza, ni crknilo nič. Nemca, je po garanciji crknilo marsikaj. Čeha, je tudi po garanciji crknilo marsikaj.
In sedaj Nemca, ki je ravno izven garancije in ni bilo še nič posebnega.
Kolegica ima Japonca (Mazda), kolega pa Korejca (Hyundai). Oboje katastrofa tako z okvarami kot samo kvaliteto avtov.
Na nek način se seveda lahko strinjam. (Opominjam, da je hitrost razvoja danes strašna, in hitro se kaj zalomi.)

Sem pa zadovoljen z japonsko filozofijo, da kljub temu resno jemljejo zanesljivost. To ne pomeni, da kje ne naredijo kakšnega felerja, ampak vsaj ne tiščijo glave v pesek med razvojem ob potencialnih problemih s komponentami avta (se posvetijo razvoju delov tudi z vidika zanesljivosti) in če se težave pojavijo jih rešijo. Ne rešujejo, promptno rešijo.

To pomeni, da ima avto (kljub temu, da je vožnja z njim špartanska v primerjavi s povprečnim evropejcem) z vidika zanesljivosti poštimane stvari kjer ima EU konkurenca pregovorno težave:
GDI motor s turbino nima težav z nabiranjem packarije na sesalnih ventilih (kljub temu da avto nima dodatnega injektorja v sesalnih ventilih, kot nekatere Toyote; zadnja leta delam samo mestno vožnjo), nobenih pizdarij ni z radarjem in kamero ter AEBjem (pa čeprav se kamera v določenih pogojih pozimi zaradi rosenja takoj ugasne in ti s tem zateži v števcih), ni težav z rjavenjem zadnjih diskov in ročno zavoro, sklop navigacije ni še nikoli softversko zaštekal ipd.

Zakaj pa pravim, da so to malenkosti? Tisto z airbagi je bil vpoklic in so problem rešili z upgrejdom (zares rešili ne kot 90% ostalih firm, kjer te z upgrejdom samo zaje6avajo), zategovalnik pasu pa ga je sral nekajkrat na leto, očitna naključna napaka v proizvodnji. Še en opomnik, da so zadnjo vojno zajebali :aplauz:. Kar je važno je, da ni šlo za problem, ki je prisoten v vseh kosih, in da težav z novim kosom ni več.

Minuse suzukijev lahko naštevam do neba in nazaj (ni jih malo, navajen sem EU avtov), ampak zanesljivost, cena servisa in servisna podpora sta pa na zavidljivo visoki ravni, ki je na ravni zgornje petine trga. O tem sem izvorno pisal, da bi odpravil dvom forumaša, ki ima sicer prav, da gre za neke sorte butično znamko, ampak težav s poprodajo se pa ne gre bati. :zmaga:
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.928
113
najrajš na babi
Z mojo mal gledava za novim avtom. Vitara, scross, taigo, yaris cross, corolla, xceed. Ti so nekako na meniju. Morda še kateri. Najbolj všečen je xceed, ampak tle pa prideš do totalnega nonsensa korejcev. Če hočeš radar prideš iz osnovnih 16 k na 27k z financiranjem in 30 brez. V 1,0 ga ne ponujajo ker ne ponujajo avtomatov, moraš it na 1.5 160 KM, avtomatski menjalnik in3 ali 4 oprema da to dobiš. Vsi ne rabimo 160 km pa tud avtomatika ne. Tukaj je vag v prednosti. Že na osnovi v vsakem modelu daš 500 eur in imaš radar. Tudi z roćnim dober dela. Sprobanona domačem polotu in t rocu. To je velik fail korejcev in še koga drugega
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.808
113
Z mojo mal gledava za novim avtom. Vitara, scross, taigo, yaris cross, corolla, xceed. Ti so nekako na meniju. Morda še kateri. Najbolj všečen je xceed, ampak tle pa prideš do totalnega nonsensa korejcev. Če hočeš radar prideš iz osnovnih 16 k na 27k z financiranjem in 30 brez. V 1,0 ga ne ponujajo ker ne ponujajo avtomatov, moraš it na 1.5 160 KM, avtomatski menjalnik in3 ali 4 oprema da to dobiš. Vsi ne rabimo 160 km pa tud avtomatika ne. Tukaj je vag v prednosti. Že na osnovi v vsakem modelu daš 500 eur in imaš radar. Tudi z roćnim dober dela. Sprobanona domačem polotu in t rocu. To je velik fail korejcev in še koga drugega

A imaš (imata) dosti AC.ja? (zaradi 'radarja').
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
225
172
43
Doma imamo Megana letnik 2009, 1.6 bencinar, 180.000 km. Nobenih težav. Poceni vzdrževanje.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
To pomeni, da ima avto (kljub temu, da je vožnja z njim špartanska v primerjavi s povprečnim evropejcem) z vidika zanesljivosti poštimane stvari kjer ima EU konkurenca pregovorno težave:
GDI motor s turbino nima težav z nabiranjem packarije na sesalnih ventilih (kljub temu da avto nima dodatnega injektorja v sesalnih ventilih, kot nekatere Toyote; zadnja leta delam samo mestno vožnjo) ...

Aja, kako so pa ta problem rešili?
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.878
1.328
113
Doma sem imel novega cliota 5. Skos problemi. Prodal po 1 letu, ker niso odpravili nobene težave. Zabijanje časa po servisih. Hvala lepa in nikoli več francoski avto.

Doma imamo novega Clia 5. En sam problem s kompresorjem, ki je bil zamenjan pod garnacijo. Od takrat avto BP. Glede na vozne lastnosti, opremo in izgled bi ga zagotovo še enkrat kupili.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.251
113
Doma imamo novega Clia 5. En sam problem s kompresorjem, ki je bil zamenjan pod garnacijo. Od takrat avto BP. Glede na vozne lastnosti, opremo in izgled bi ga zagotovo še enkrat kupili.
Odlično in uživajte :D Jaz se bom vsem nadaljnim nakupom preventivno izognil in si ne delal oportunitetnih stroškov s potencialnim zabijanjem časa po servisih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Davidoff

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.322
952
113
Kakšen pa ja kaj 8. st. avtomatski menjalnik v ProAce-u?
In koliko ima kaj ta avto skupnega s Citroenom/Peugeotom?