Ne vem no. Tvoj avto je v času garancije imel 2 napaki resnih varnostnih sistemov.
Poleg izgubljenega časa zaradi popravil.
To ni enako, da Japonci nič ne crkujejo.
Vsi crkujejo, odvisno bolj ali manj od sreče. Imel sem Francoza, ni crknilo nič. Nemca, je po garanciji crknilo marsikaj. Čeha, je tudi po garanciji crknilo marsikaj.
In sedaj Nemca, ki je ravno izven garancije in ni bilo še nič posebnega.
Kolegica ima Japonca (Mazda), kolega pa Korejca (Hyundai). Oboje katastrofa tako z okvarami kot samo kvaliteto avtov.
Na nek način se seveda lahko strinjam. (Opominjam, da je hitrost razvoja danes strašna, in hitro se kaj zalomi.)
Sem pa zadovoljen z japonsko filozofijo, da kljub temu resno jemljejo zanesljivost. To ne pomeni, da kje ne naredijo kakšnega felerja, ampak vsaj ne tiščijo glave v pesek med razvojem ob potencialnih problemih s komponentami avta (se posvetijo razvoju delov tudi z vidika zanesljivosti) in če se težave pojavijo jih rešijo. Ne rešujejo, promptno rešijo.
To pomeni, da ima avto (kljub temu, da je vožnja z njim špartanska v primerjavi s povprečnim evropejcem) z vidika zanesljivosti poštimane stvari kjer ima EU konkurenca pregovorno težave:
GDI motor s turbino nima težav z nabiranjem packarije na sesalnih ventilih (kljub temu da avto nima dodatnega injektorja v sesalnih ventilih, kot nekatere Toyote; zadnja leta delam samo mestno vožnjo), nobenih pizdarij ni z radarjem in kamero ter AEBjem (pa čeprav se kamera v določenih pogojih pozimi zaradi rosenja takoj ugasne in ti s tem zateži v števcih), ni težav z rjavenjem zadnjih diskov in ročno zavoro, sklop navigacije ni še nikoli softversko zaštekal ipd.
Zakaj pa pravim, da so to malenkosti? Tisto z airbagi je bil vpoklic in so problem rešili z upgrejdom (zares rešili ne kot 90% ostalih firm, kjer te z upgrejdom samo zaje6avajo), zategovalnik pasu pa ga je sral nekajkrat na leto, očitna naključna napaka v proizvodnji. Še en opomnik, da so zadnjo vojno zajebali
. Kar je važno je, da ni šlo za problem, ki je prisoten v vseh kosih, in da težav z novim kosom ni več.
Minuse suzukijev lahko naštevam do neba in nazaj (ni jih malo, navajen sem EU avtov), ampak zanesljivost, cena servisa in servisna podpora sta pa na zavidljivo visoki ravni, ki je na ravni zgornje petine trga. O tem sem izvorno pisal, da bi odpravil dvom forumaša, ki ima sicer prav, da gre za neke sorte butično znamko, ampak težav s poprodajo se pa ne gre bati.