Na Tržni inšpektorat RS (v nadaljevanju TIRS) ste … poslali dodatno pojasnilo z računom opravljene storitve rednega servisa vašega vozila, kjer vam serviser zaračuna 5L olja, po specifikacijah proizvajalca pa je potrebno zamenjati le 4,3L motornega olja.
TIRS je od vašega pooblaščenega serviserja Toyota … zahteval pojasnila v zvezi z obračunavanjem količine olja. V odgovoru je podjetje navedlo, da pri rednih servisih običajno uporabljajo motorna olja iz 200L sodov. Za motorje tipa M20A-FXS, ki je vgrajen v vašem vozilu Corolla TS1,8 pa servis uporablja olje iz 5L plastenk. Zaradi morebitne nejasnosti okoli ostanka motornega olja v 5L plastenkah bodo izvedli dodaten ukrep tako, da bo že pri samem sprejemu stranke pisno zabeležena opomba na delovnem nalogu glede olja v 5L plastenki.
TIRS je od vašega pooblaščenega serviserja Toyota … zahteval pojasnila v zvezi z obračunavanjem količine olja. V odgovoru je podjetje navedlo, da pri rednih servisih običajno uporabljajo motorna olja iz 200L sodov. Za motorje tipa M20A-FXS, ki je vgrajen v vašem vozilu Corolla TS1,8 pa servis uporablja olje iz 5L plastenk. Zaradi morebitne nejasnosti okoli ostanka motornega olja v 5L plastenkah bodo izvedli dodaten ukrep tako, da bo že pri samem sprejemu stranke pisno zabeležena opomba na delovnem nalogu glede olja v 5L plastenki.
Z dodatno navedbo na delovnem nalogu TIRS meni, da bo potrošnik že pred izvedbo rednega servisa na vozilu seznanjen v zvezi z menjavo olja in načinom obračuna motornega olja. Ne glede na navedeno, pa mora podjetje potrošniku po 35. členu Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot, Uradni list RS, št. 98/2004-UPB2, 114/2006, 126/2007, 86/2009, 78/2011, 38/2014, 19/2015, 55/2017-ZKolT in 31/2018) omogočiti, da preveri pravilnost zaračunanega zneska glede na kakovost in količino kupljenega blaga oziroma opravljene storitve, kjer lahko potrošnik dobi podrobne informacije.