Jaz še nikoli nisem mel avta z akujem zadaj. Pa tudi, če sem takšnega vozil se za to nisem zanimal. Sicer bi pomislil, da mogoče je kje spredaj kak OČITEN priključek v ta namen ampak v škatli z varovalalkami ga pa sigurno ne bi iskal. In če bi bil to služben avto, ki ga prvič vidim in je parkiran 2 štuka globoko pod fabriko, z navodili pri kdo ve komu bi imel podoben problem kot ga je imel guardy.Vsak avto z akujem v kufru ma dostop do klem v motornem prostoru.
Ni to neka posebnost ne....
Nobene potrebe po vlečenju. Vžgeš z boosterjem in se s HV štromom v bateriji odpelješ.Je6a...
Tudi, če bi bil avto BEV, je ista zgodba. Na šihtu so tako v kleti spraznili 12V accu in ven vlekli avto z avtovleko, ker niti niso vedeli, kaj je narobe...
Ja glej ni lažje pod havbo malo pogledat kot iskat način kak v prtlažnik prilest? In valda boš iskal kontakt nekje okoli varovalk oziroma nekega debelega dovoda. Vsaj po logiki je to prvo mesto, če jih ma vidne. Če pa kdo ni "nadarjen" za to je pa ni avto krivJaz še nikoli nisem mel avta z akujem zadaj. Pa tudi, če sem takšnega vozil se za to nisem zanimal. Sicer bi pomislil, da mogoče je kje spredaj kak OČITEN priključek v ta namen ampak v škatli z varovalalkami ga pa sigurno ne bi iskal. In če bi bil to služben avto, ki ga prvič vidim in je parkiran 2 štuka globoko pod fabriko, z navodili pri kdo ve komu bi imel podoben problem kot ga je imel guardy.
Na alterju so pa vsi pripravljeni na take situacije vnaprej.
Možak je avto na servis spravil, ne pa vžgal . Tam so ga pa vžgali.
No saj, jaz tudi ne bi preveč po službenem avtu šaril, sploh če je še v garanciji. Bi enostavno vzel drugega.
Ja glej ni lažje pod havbo malo pogledat kot iskat način kak v prtlažnik prilest? In valda boš iskal kontakt nekje okoli varovalk oziroma nekega debelega dovoda. Vsaj po logiki je to prvo mesto, če jih ma vidne. Če pa kdo ni "nadarjen" za to je pa ni avto kriv
Prikluček pa nesme bit OČITEN, ker je not 12v in more bit pod neko plastiko skrit.
Pač ni avto kriv, če ded neve kaj gleda.
Jaz tudi gledam izvid magneta in ni mašina kriva, da nimam pojma kaj gledam. Pustim to delo radiogu, da pogleda namesto mene...
No, te pa super. Še ena dobra stvar iz Alterja.Možakar je avto VŽGAL , šel naredit kar nekaj km v upanju, da bi se accu vsaj toliko napolnil, da bi se tega rešili. Drugi avto pa ni bil opcija, razen osebni... Na servis pa je šel šele naslednji dan
Glede na to, da je to edini hibrid, ki dejansko ga lahko uporabim, pa ti meni povej. Kje je fora, da je interna baterija polna, avto dela BP, ko se vžge na booster, vse laufa, start-stop, EV, ipd, kaže stanje baterije (manjkala je ena črtica do polne). A da bi ta baterija omogočalo emergency start v primeru odpovedi 12V accuja pa ni možnosti?
Glede na to, da vsa elektronika laufa na 12v ni mogoče. Najprej more 12v sistem zalaufat na aku, šele potem preklopi na inverter ki cukne iz pogonske baterije. A da bi ta baterija omogočalo emergency start v primeru odpovedi 12V accuja pa ni možnosti?
Jaz pa še tega nimamRoko na srce, zadnja generacija Aurisa je res skret. Sedezi so za en qrc, infotainment je za popi.zdit, izgled armaturke je mimo...edino kar je na tem avtu dobrega je hibridni pogon.
Glede na to, da je to edini hibrid, ki dejansko ga lahko uporabim, pa ti meni povej. Kje je fora, da je interna baterija polna, avto dela BP, ko se vžge na booster, vse laufa, start-stop, EV, ipd, kaže stanje baterije (manjkala je ena črtica do polne). A da bi ta baterija omogočalo emergency start v primeru odpovedi 12V accuja pa ni možnosti?
Glede na to, da vsa elektronika laufa na 12v ni mogoče. Najprej more 12v sistem zalaufat na aku, šele potem preklopi na inverter ki cukne iz pogonske baterije
Komu je to bilo namenjeno, meni?Saj ti nimaš Aurisa imaš Corollo, sicer turško ampak vseeno.
Cela drama.
Jaz sem celo Mercedezu s prazno baterijo daroval 12 V štrom iz Lexus hibrida z baterijo odzadaj.
Vse lepo po navodilih, priključki za kleme so, kot je tukaj navedeno, pač še vedno odspredaj pod havbo. Samo prebrati gre navodila.
Reč deluje v obe smeri, samo postopek priklopa klem (zaporedje) je drugi. In ko si darovalec štroma mora avto biti v načinu Ready, torej da je 12V inverter, ki polni baterijo, v pogonu. In lej ga zlomka tudi MB Diesel je kresnil in uspešno zadimil okolico v radiju 100m.