Še enkrat. V Toyoto Corollo Hybrid 1,8 gre 4,3l olja s tem, da je čez max. črto.
Poglej priponko 45688
Sicer je že več kot desetletje nazaj.....ampak praxa zgleda ostajaKer sem škrt in gorenc sem s takim računom težil Tržnemu inšpektoratu, kjer so bluzili z oljem v filtru in bla bla bla. Ker se o tehniki z butastim uradnikom ne bi nič zmenil, nato nisem vztrajal. Bi bilo pa zanimivo zahtevati, da se za tak GOLJUFIV račun izpelje inšpekcijski postopek, nato pa greš (iz svojega denarja) plačati izvedenca, ki bi stal zraven, ko se menja olje.
a) Nakladajo, ker seveda točijo iz soda.Razlaga na servisu je, da imajo le kantice oz. embalažo po 5 litrov in da lahko stranki to embalažo s preostankom olja dajo za s seboj. Da ker pa praktično skoraj nobena stranka ne želi tega vzeti, meni na primer tega niti niso rekli.
Če strnem, na originalnem servisu proizvajalca vozila, ki je dizajniral ta avto, ki sprejme pač le toliko olja - in je ne pozabimo to njihovo "spešl originalno olje", ki ga delajo posebej samo za njih - imajo na voljo za stranke le embalaže po 5 litrov.
Kaj nekaj počnejo s preostankom tega olja od vseh teh strank?
A za 5.2l pa 2 kante odprejo?ne piše toyota gor, fejk
Upam, da se zavedaš, da to ni izgovor.Razlaga na servisu je, da imajo le kantice oz. embalažo po 5 litrov in da lahko stranki to embalažo s preostankom olja dajo za s seboj. Da ker pa praktično skoraj nobena stranka ne želi tega vzeti, meni na primer tega niti niso rekli.
Če strnem, na originalnem servisu proizvajalca vozila, ki je dizajniral ta avto, ki sprejme pač le toliko olja - in je ne pozabimo to njihovo "spešl originalno olje", ki ga delajo posebej samo za njih - imajo na voljo za stranke le embalaže po 5 litrov.
Kaj nekaj počnejo s preostankom tega olja od vseh teh strank?
Napiši jim nazaj, kako je možno, da kot kvazi eko proizvajalec, ne morejo zoptimizirati nabave olja v sodih in tako po nepotrebnem ustvarjajo velike količine plastičnih odpadkov, ki zaradi olja seveda niso primerni za reciklažo. Poleg tega očitno tudi x deci uporabnega olja zlijejo direkt v odpadke, kar je spet totalen mimosun in popolnoma v neskladju z njihovim marketinško naravnanim pozicioniranjem eko proizvajalca.Razlaga na servisu je, da imajo le kantice oz. embalažo po 5 litrov in da lahko stranki to embalažo s preostankom olja dajo za s seboj. Da ker pa praktično skoraj nobena stranka ne želi tega vzeti, meni na primer tega niti niso rekli.
Če strnem, na originalnem servisu proizvajalca vozila, ki je dizajniral ta avto, ki sprejme pač le toliko olja - in je ne pozabimo to njihovo "spešl originalno olje", ki ga delajo posebej samo za njih - imajo na voljo za stranke le embalaže po 5 litrov.
Kaj nekaj počnejo s preostankom tega olja od vseh teh strank?