Točno to, zakaj bi si tako močno želel imeti jamstvo 10 let, da bi vsakih 15k km pustil tam 100 € več kot je treba? Daj vedno 100€ v kuvertico (ali pa v kripto ) in boš v 10 letih imel že skoraj za novo baterijo (ali pa za stanovanje).
Točno to, zakaj bi si tako močno želel imeti jamstvo 10 let, da bi vsakih 15k km pustil tam 100 € več kot je treba? Daj vedno 100€ v kuvertico (ali pa v kripto ) in boš v 10 letih imel že skoraj za novo baterijo (ali pa za stanovanje).
Posmehnil sem se ameriški mentaliteti, ki enači socializem s kakršno koli regulacijo trga. Očitno je, da v tem primeru rabiš regulacijo (ki določi, da je 151% MPC oderuštvo), pa to nikakor nima zveze s socializmom.Socializem rabimo verjetno zato, da bi bile uvožene dobrine bodisi nedobavljive ali pa vsaj 2x dražje kot čez mejo? Ali si mislil kaj smiselnega povedati?
Glede olja na servisih je že sedaj dovolj možnosti, kako se to reši. Na potrošniku je, če se mu ljubi. Komur so že pred desetletjem izpadli mlečni zobje in hkrati ni senilen, se bo spomnil, da bile včasih so gume na pooblaščenih servisih x2 kot pri Furlanu. Danes tega ni več. Nevidna roka trga je uredila brez socializma.
Saj ravno tu nastane problem, ker potem se izgovarjajo, da kdo pa garantira, da je to original embalaža in ni ponaredek.Če rabiš olje v embalaži z napisom Toyota (tj. originalno T. olja), ga poskusi dobiti v tujini in prinesi na servis.
10 letnega jamstva nekatere znamke nikoli ne bodo ponujale niti za doplačiloNobeno normalno podjetje ne uvede nove storitve zato, da bi manj zaslužilo. Temveč več. Jamstvo so firme uvedle zaradi več zaslužka in ne zato, da bi dobile manj denarja zaradi popravil, ki jih morajo naredit izven garancijskega roka. To je prva stvar, ki jo moramo razumeti. To se ne izključuje s tem, da se posamezniku jamstvo mogoče vseeno še splača in mu ponuja dodatno varnost za zapravljen denar.
Jaz osebno sem dobil od servisa po mailu, da v primeru mojega olje velja zgolj garancija 3 leta, 10 letno jamstvo pa ne. Toyota Sloveni je pa rekel takole,Pa to zaj samo sanjate al dejansko piše v pogojih da jamstvo gre če ti oni ne prodajo olja?
Ker v knjigici z navodili lepo piše kako olje je ok. Niso omenjene znamke ampak samo specifikacije.
Mercedes mobilo podaljšuje na svojih servisih. Vedno za eno leto. In ja, lahko prineseš svoje olje. Sicer so cene olja oklestili, a so se vseeno faktor 2. Je pa servisna ura v rangu 100eur pa deli x2.Kdor nudi 10 let jamstva, hoče imeti pod nadzorom predvsem denarni tok. Težko si predstavljam, da firma to uvede zaradi drugega vzroka kot je dodatna finančna injekcija zaradi poprodajnih aktivnosti. Naivni potrošnik sicer res misli, da kvaliteta pri nekom toliko odstopa navzgor, da mu to ponudijo, ker so tako prepričani v kvaliteto svojega izdelka.
Močno dvomim, da 30 let jamstva mobilnosti, ki ga nudi mercedes, predvideva servisiranje na zunanjih servisih in svoje olje. Politike so sicer različne, prav vsi ravno ne prodajajo olja na servisih kot suho zlato glede na ostalo maloprodajo.
Kritje izgleda ok. Vseeno pa tale Fama z oljem pusti priokus.
Pustimo maile, ker so brezpredmetni.Jaz osebno sem dobil od servisa po mailu, da v primeru mojega olje velja zgolj garancija 3 leta, 10 letno jamstvo pa ne. Toyota Sloveni je pa rekel takole,
1. odgovor na vprašanje če velja garancija v primer, de prineseš svoje olje:
Spoštovani gospod xxxx,
Da in ne. Veljavnost triletne tovarniške garancije ne bo pod vprašajem vse dokler ne pride do okvare, ki bi jo lahko pripisali nepravemu olju. Tedaj bi moral vaš dobavitelj neizpodbitno dokazati pravilnost podatkov.
Morda ste že slišali, da Toyota uvaja program Relax – 10 letno jamstvo, ki se aktivira z vsakokratnim rednim servisom. Veljavnost Relax garancije pa je pogojena z nakupom materiala pri pooblaščenem servisu.
Lep pozdrav
2. odgovor na vprašanje o original Toyoti olju, ki ga prineseš s seboj:
Spoštovani gospod xxxx,
Etiketa na embalaži prenese vse, ne glede na vsebino. Popolno obvladovanje kakovosti se zato začne že pri dobaviteljih, njihovih virih, postopkih, logističnih poteh itd.
Kdor nudi 10 let jamstva, hoče imeti pod nadzorom vse.
Lep pozdrav,
Zanimivo, da tega odstavka na Nemških pogojih jaz nisem našel, ali pa sem spregledal.V splošnih pogojih programa Relax piše tole:
"Toyota Adria ne prevzema odgovornosti za uporabo delov, tekočin in drugega materiala iz drugih virov, zato se v tem primeru program Toyota Relax ne aktivira."
Relax jamstvo NE vpliva na 10 letno jamstvo na hibridno baterijo brez omejitve kilometrov. https://toyotaadria.com/si/pdf/HHC2021-SLO.pdfV splošnih pogojih programa Relax piše tole:
"Toyota Adria ne prevzema odgovornosti za uporabo delov, tekočin in drugega materiala iz drugih virov, zato se v tem primeru program Toyota Relax ne aktivira."
in pa še en pogoj, ki ga prej za 10 let garancije na baterijo ni bilo:
"Vozilo nima več kot 160.000 prevoženih kilometrov"
A pri hibridu pogojujejo svoje olje za redni servis znotraj garancije?Madona, kakšni bolniki so. Težka bo.
Izjemno bi bilo zanimivo, če bi lahko v tujini našel kakšen uradni Toyota servis, ki bi olje prodajal ceneje od naših in jim zraven prinseseš še račun