Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

zakon

Guru
16. maj 2008
8.573
685
113
toti Maribor
Ne vem za vas, jaz še v življenju nisem prinesel olja na servis. Z razlogom ga preplačujem, prav tako kot zavarovanje.

Sem tak človek, drugi ste drugačni, amapak če vam pogoji ne ustrezajo, gladko prezrite ugodnost Relax, nihče vas ne sili k udeležbi.
Ne gre se toliko za olje. Moti me, da nas v Sloveniji drugače tretirajo, kot v Nemčiji. Kolikor vem smo v EU, kjer bi naj veljali enaki pogoji za vse. Mimogrede to ni jamstvo uvoznika, ampak Toyote.
 

Ted

Guru
8. sep 2007
1.683
576
113
Zdaj po novem pogojujejo za 10 letno jamstvo imenovano Relax njihovo olje. Na koga v Evropi se človek sploh lahko obrne za točne informacije. V nemčiji kolikor berem ne komplicirajo, če imaš svoje olje. Na internetni strani, te vedno da na lokalne uvoznike.

Na servisu dobiš to enako olje? Ker prav uradni servisi se velikokrat ne držijo (do pike) navodil proizvajalca glede olja - pa potem ni težav pri garanciji :).
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.825
616
113
EU
Še enkrat; če je enako olje kot je sicer na trgu dostopno potrošnikom na servisu imaginarno dražje (pomeni brez kakršnegakoli tehtnega razloga), potem je problem, ker gre za goljufijo. Na servisu lahko zaračunajo dodatno za storitev, delo itd. ne morejo in ne smejo pa neke stroške za karkoli drugega skriti v ceno olja. Tudi “garancije” ne. To v EU pač ne gre.

Ampak zaenkrat tu še nismo našli enakega olja na trgu pri nas in zato ne moremo direktno primerjati cene. In najbrž se tega pri Toyoti točno zavedajo, ker so predvidevam sami poskrbeli za takšno stanje na trgu oz. šli delati “posebno olje” samo za njih.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.573
685
113
toti Maribor

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.825
616
113
EU
To je nadomestno olje; ni (najbrž) točno tisto, ki ga imajo na Toyota servisu. Poanta je, da najdeš povsem isto olje (da ni razlike med njima v laboratoriju). Le tako lahko recimo začneš kakšen uraden postopek, ker sicer se lahko oni vedno zgovarjajo, da njihovo olje je pa “spešl” (in seveda pričakujejo, da ne boš šel na svoje stroške najemati strokovnega izvedenca, ki bi dokazoval nasprotno).
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.220
4.700
113
Če bistveno ne presegajo "priporočene cene proizvajalca", potem močno dvomim, da jim kdo lahko kaj stori. Cene ne rabijo (načeloma niti ne smejo) biti enake, na potrošniku je, da izbira. Problem je, če potrošnik nima možnosti izbire. Ampak odkar je EU poskušala poskrbeti, da nismo omejeni na uradne servise zaradi garancije, je možnost izbire potrošnika na voljo. Jamstvo pa je pač dodatek, ki ga je nekako treba plačati.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.404
9.146
113
Če bistveno ne presegajo "priporočene cene proizvajalca", potem močno dvomim, da jim kdo lahko kaj stori. Cene ne rabijo (načeloma niti ne smejo) biti enake, na potrošniku je, da izbira. Problem je, če potrošnik nima možnosti izbire. Ampak odkar je EU poskušala poskrbeti, da nismo omejeni na uradne servise zaradi garancije, je možnost izbire potrošnika na voljo. Jamstvo pa je pač dodatek, ki ga je nekako treba plačati.
Potem naj bo na račnu postavka. Dodatek za jamstvo itd.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BigPoppa in NekdoK

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.220
4.700
113
Potem naj bo na račnu postavka. Dodatek za jamstvo itd.
Se strinjam. Hotel sem povedati, da EU je uredila, da za garancijo ni pogoj uradni servis, za (neobvezno) jamstvo pa mislim, da tega ni in proizvajalec sam diktira, kaki pogoji morajo biti izpolnjeni, da velja. Tudi na tak način si pač to jamstvo pokrivajo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.404
9.146
113
Na tem mestu napišem, je žlahta imela redni servis po prvem letu za C5 aircross, olje pa filter in podobno..cca rang 150€ komplet z delom. vzdržno in dovolj pošteno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.825
616
113
EU
Najbrž so tudi določene omejitve na trgu, kako pride proizvajalec do priporočene cene; sicer bi lahko zapisali tudi milijon evrov.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
hja, a ne bo to porihtala nevidna roka trga?

aja, ne ne bo. zdaj vidimo, zakaj spet rabimo socializem.

resno: te cene so nekak oligopol, vse znamke imajo podobno obscene cene...
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.496
9.200
113
Se strinjam. Hotel sem povedati, da EU je uredila, da za garancijo ni pogoj uradni servis, za (neobvezno) jamstvo pa mislim, da tega ni in proizvajalec sam diktira, kaki pogoji morajo biti izpolnjeni, da velja. Tudi na tak način si pač to jamstvo pokrivajo.
Seveda ni. Pogoj velja tisti, kot piše v pogojih za jamstvo, saj to ni zakonsko obvezno, ampak je pač dodatna ponudba. Kot zavarovanje. Noben ti ne more preprečit ponudit zavarovanja za 1 MIO EUR, ki stane 1,5MIO EUR. Na kupcu je, da se odloči ali ga bo vzel ali ne :).
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.220
4.700
113
hja, a ne bo to porihtala nevidna roka trga?

aja, ne ne bo. zdaj vidimo, zakaj spet rabimo socializem.

Socializem rabimo verjetno zato, da bi bile uvožene dobrine bodisi nedobavljive ali pa vsaj 2x dražje kot čez mejo? Ali si mislil kaj smiselnega povedati?
Glede olja na servisih je že sedaj dovolj možnosti, kako se to reši. Na potrošniku je, če se mu ljubi. Komur so že pred desetletjem izpadli mlečni zobje in hkrati ni senilen, se bo spomnil, da bile včasih so gume na pooblaščenih servisih x2 kot pri Furlanu. Danes tega ni več. Nevidna roka trga je uredila brez socializma.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.220
4.700
113
Kako, boš to rešil in obdržal 10 letno jamstvo? Saj ravno zaradi tega, ker so ljudje nosili svoj materijal so si izmislili tole jamstvo, da lahko še naprej lupijo rajo.
Razumi dodatno jamstvo kot dodatno zavarovanje, ki ga moraš posebej plačati in ga izbereš ali ne.
Dejansko je ponekod to rešeno s pomočjo zavarovalnic in dejansko obstajajo tudi ločeni zavarovalniški produkti za jamstvo. Prav tako je imel kdo pred leti to za doplačilo v avto stroki. Pri kaki dobrini, kjer servisa ni, je za doplačilo še sedaj.
Dvomim, da so avtomobilski koncerni tako naivni, da niso preverili pravnih vidikov in meja oderuštva. V to smer ne bi preveč upanja polagal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Točno to, zakaj bi si tako močno želel imeti jamstvo 10 let, da bi vsakih 15k km pustil tam 100 € več kot je treba? Daj vedno 100€ v kuvertico (ali pa v kripto :p) in boš v 10 letih imel že skoraj za novo baterijo (ali pa za stanovanje).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in Pepe

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.404
9.146
113
jaz na uradnega vozim predvsem zaradi bolj enostavne prodaje. Zadeva je elektronsko vodena, in v bodoče se pač ne bom kregal z ranimi "čefurčki" kolk ima avto prevoženih in kolk smo zbili pa kolk nismo. V zgled te papirologije je vejrento v štartu avto vreden 500€ več in je to to. Seveda v takšnem cenovnem rangu.

na jamstvu te itak nategnejo. in potem čudežno ko pride do zapleta, to ne gre več na jamstvo pa take fore.