Se ne rabiš nič prerekat. Vodjo servisa bi zahteval in ga prosil, da ti spravi račun na oglaševano ceno + Vitrex.
To ti zakonsko pripada. Če so oni pozabili na ceno na spletni strani je to njihov problem.
Sedaj si ti prišel jokat na alter, vpletel boš še uvoznika, šel se boš nošnje olja na servis. Vse to zato, ker nisi imel jajc lepo normalno zahtevat, to kar ti pripada. Najbolje, da še kar v evropsko centralo in potem še na japonsko pišeš.
Stvari se ureja po odgovornosti, samo jokavci preskočijo in gredo direkt k šefu jokat, če je delavec kaj narobe naredil. Se pomeniš z delavcem in če ne pomaga greš vodja izmene ——-) vodja sektorja -----) direktor.
Pa brez zamere.
Pa najprej je treba še ugotovit, kdo je tukaj zaj... Ker če je ta cena na strani prav tega servisa, potem je zadeva enostavna, kot sem zgoraj napisal. Če je pa ta cena na toyota.si strani (torej uvoznika), potem pa je seveda prav, da v naslednji fazi še uvoznika vpleteš, oz. kar sedaj.