A Toyota nima več letnega pregleda baterij za 50 EUR in ti potem garancija na baterije velja tudi če ne servisiraš na pooblaščencu?Od te razlike v ceni pač prihaja to "zastojn" jamstvo na baterijo brez omejitve km 10 let, pa po novem ta ekstra jamstva za stare avte.
Vse to so nič drugega kot marketinški prijemi, kako zadržat stranke na pooblaščenih servisih.
Kar je seveda težje, ko gredo cene osnovnih storitev in materijala počasi v nebo, posledično se pač uvajajo nove "ugodnosti" ...
Na vsakemu je pa potem, a pusti dodatne denarce na pooblaščencih ali pa prišpara nekaj in sam ima v rezervi, če bo moral po 8 ih letih in izteku garancije sam odcolat 3 jurje za novo baterijo. S tem da čez 8 let zna biti že aftermarket ponudba baterij za top Toyota modele že za jurja.
Tako je, je lih naneslo 1 leto pa cca. 15k km.Ne. Eno leto je blo verjetno prej vmes
Evo na mojem servisu
Bilo je zastojn vsaj zadnja 4 leta. Zdaj pa spet uvajajo zastojn ob servisu drugače za plačat. Pri Furmanu mi prejšnji teden ni htel dat zastojn, pri štajerskem so mi nardili še zastojn. Zaj pa za Aurisa definitivno nebom več vozo na test, za priusa (li ion) se pa še odločam.A Toyota nima več letnega pregleda baterij za 50 EUR in ti potem garancija na baterije velja tudi če ne servisiraš na pooblaščencu?
Zanimivo. 3 leta nazaj je bilo brezplačno do 5 let, potem pa 50 EUR na pregled.Bilo je zastojn vsaj zadnja 4 leta. Zdaj pa spet uvajajo zastojn ob servisu drugače za plačat. Pri Furmanu mi prejšnji teden ni htel dat zastojn, pri štajerskem so mi nardili še zastojn. Zaj pa za Aurisa definitivno nebom več vozo na test, za priusa (li ion) se pa še odločam.
Jaz imam 2.0 hybrid in piše tako:
To iz izkušenj govoriš?Zanimivo. 3 leta nazaj je bilo brezplačno do 5 let, potem pa 50 EUR na pregled.
60 EUR. Meni to ni zanemarljivo.Jaz nisem nosil svojega olja pa me je servis na 30.000km v Kranju kostal 279eur za corollo 2.0 hybrid. Tako da kaj hudega zgleda nisi profitiral.