Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik lanos pravi:
In kaj se je izcimilo??
Sem šel pogledat zadevo, se pogovoril in je zadeva takšna: motorčki so ok in vse, ampak za enega, ki bi bil potencialno primeren tudi zame (ne za preganjanje po kros progi, ampak malo po poljskih poteh, itd.) smo nekje na ceni cca. 1500 EUR.
Tukaj je pa potem že vprašanje ali kupiti raje kakšno rabljeno Yamaho 125. Sem namreč mnenja, da je zadeva vseeno neprimerno bolj kvalitetna.
Zaenkrat se mi ne mudi še, tako da bom to v miru premislil, pa da vidimo, kaj se bo izcimilo iz tega.
Važno, da sedaj ta mali uživa.
Skoraj eno leto je minilo in podajam še malo informacij, če bo imel še kdo podobno situacijo.
Ta mali uživa, MC50-ka deluje brezhibno, po tistem, ko sem uredil nekaj zadev. Opomba: MC50-ka je bila ob nakupu v dobrem stanju, pa je vseeno potrebovala nekaj servisnih posegov, tako da, če kupujete to zadevo rabljeno, jo prej temeljito preverite. So pa cene za vse praktično smešne, tako da ni panike. Bom pripravil en video na to temo, ko bom imel čas.
Iz zgoraj omenjenih razlogov se za pitbajke nisem odločil (predvsem kvaliteta materialov, itd. me je zmotila). V tem času sem spremljal ponudbo rabljenih zadev, zacahnal sem si MC80-ko, ki ima od Yamahe motor. Žal ni bilo niti enega v normalnem stanju za sprejemljivo ceno, tako da sem naposled spremljal več zadev in pojavila se je Yamaha TT-R110E, letnik 2010. Že ob ogledu in preizkusu je bila očitna razlika v primerjavi s pitbajki, ob tem, da zadeva ni bila v zadnjih nekaj letih praktično nič servisirana (žal), no tudi vožena ni bila nekaj ekstra. Vse je delovalo popolnoma brezhibno. Po nakupu sem jo zapeljal še direktno na servis, da so preverili nastavljenost ventilov, ki so bili po sedmih letih še vedno praktično brezhibni. Serviser (Yamaha pooblaščenc) je tudi rekel, da se ni potrebno glede tega kaj posebej sekirat (recimo za primerjavo, pitbajki nastavljanje ventilov na 20 ur, če se prav spomnim). Sam sem to hotel imeti narejeno, ker bo motor pri hiši cca. 2-3 leta in da vem, da je zadeva 100% ok. Motorček ima le že 7 let za sabo (glede na stanje, nezlorabljenih
, zraven katere žal pride tudi cena, ki je krepko večja od novega pitbike-a. Vendar je po mojem mnenju racionalnejša odločitev nakup te rabljene Yamahe: zakaj? Ker jo praktično TAKOJ prodaš, hkrati pa ne izgubiš 100 EUR v nekaj letih, če je seveda vmes ne uničiš.
Tako da, ta vikend šraufamo, potem se bo pa tamali začel učiti prestavljanja
.
Toliko z moje strani. Še vedno iščem nekaj večjega zame
, ampak imam sedaj nekaj več časa, ker bo letos MC50-ka še ostala v lasti, tako da bo tamali se z njo preganjal, ko bova šla skupaj malo na gmajno. Drugo leto bo pa šla verjetno od hiše, ker jo bo že krepko prerasel.
Sam sem se sedaj zapičil v SM/SC125 od Tomosa, če bom našel kakšnega dobrega. Spet Yamaha 125ccm, nič navit, praktično neuničljiv motor, ostalo okrog se pa da znosno poservisirat. Sem preizkusil SC-ja in mi ciklistika/položaj na motorju enormno ustreza. Sem ga šel za hec pogledat in sem bil popolnoma presenečen, kako mi je ta motor kot ulit. Kupil ga žal nisem, ker tisti je bil čista razbitina. Ampak bo že. Če kdo ve za kakšnega v dobrem stanju, se priporočam za kontakt.
Še primerjava MC50 in TT-R110E. Višina sedeža je cca. 1cm razlike v korist Yamahe.
Edit: po oglasih vidim, da MC-ji v dobrem stanju že pridobivajo na vrednosti, tako da je bil tudi MC izgleda odlična naložba.
Še en komentar: gledal sem tudi BT-je in CTX-e, vendar so zadeve smešne. Hočejo jurja za kao ''obnovljeno'' zadevo, potem pa pogledaš in vidiš, da je vse na pol narejeno in polomljeno. Sem šel gledat enega CTX-a za 1.500 EUR kao popolnoma brezhiben in v original stanju. Loool, razbitina, uvožena iz Hrvaške, motor zamenjan, neoriginal cilinder, itd. a lepo pošmekan. Je pa šel v enem tednu, upam da se je kupec zavedal, kaj je kupil.