Najprej se opravičujem, da nisem napisal kaj več prej, ampak enostavno ni bilo časa
.
Citat:
Uporabnik gustav pravi:
Vilce so atx, imajo semering + olje
Drži, sem preveril in ima spodaj vijake. Dejansko pa je luft minimalen: namreč spodaj fiksator za zavore ni bil privijačen in je zato butnilo, če si probal naprej/nazaj. Bom pa vseeno zamenjal olje. Kakšno naj dam noter?
Citat:
Uporabnik gustav pravi:
Vzemi strehco dol in od znotraj(spodaj) zaflikaj s poliestrom (polovica atxovih na trgu je tako flikanih).
Drži, je tudi ta že bil
:
Citat:
Uporabnik gustav pravi:
encarvi je problem nastavit, sploh če je model brez zunanjega dostopa do dize.
Ugani, kakšen vplinjač je
:
Citat:
Uporabnik gustav pravi:
Če jo kje stakneš samo vzemi in menjaj, vzdržljivejša, boljši ferg,..
Točno to nameravam. Imamo doma avtomatika s tem motorjem in kljub daljšim prestavnim razmerjem, je pospešek boljši.
Ampak v tej fazi, bi rad tegale spravil v normalno stanje, ker za kakšnega pol leta je tole ravno prav kolikor gre. Ko pa jima bo zadeva popolnoma domača, bi pa motor zamenjal. Ampak teh novejših motorjev je precej malo. Če ima kdo kakšen kontakt, se priporočam.
Drugače motor dela ok (z občasnim čudnim zvokom), le minimum bo treba nastavit, še prej moram pa ročko od gasa dobit, ker je to verjetno povezano skupaj.
Zamenjal bom tudi vsa tesnila, ter po potrebi še batni obroček (in pa cilinder moram očistit, da bo vsaj za silo hladil: to pa zna biti poleti problem, ker neke hitrosti ta motorček nima ravno):
Olje v sklopki sem pogledal in je prišla ven neka čudna rjava zadeva, tako da to gre tudi v menjavo. Čeprav sklopka prestavlja lepo.
Je pa motorček sedaj lepo očiščen, kot je treba, zategnjenih je en kup vijakov, ki so bili odtegnjeni, zamenjani vijaki po motorju, ki so bili vsi ''požrti'': Žal jih za ravni izvijač nisem dobil, ampak tudi križni bodo ok
:
Zamenjana svečka (tista noter je bila že konkretno ''skurjena''. Noter je šla Bosna F75:
Zašvasan en nosilec za plastiko:
Narejena ''izboljšava''
:
Stopalke drži le tisti košček železa in če se motor zvrne, železo popusti in se zvije. Tako sem dal vmes en vijak, ki je povezal železi na obeh straneh in bi to moralo biti dovolj robustno, da bo zdržalo tudi padce.
Zavore so pa ok, sem jih le malo pobrusil z brusnim papirjem, da so lepo gladke:
Pa še dve fotki med delom:
Drugače je pa plan, da se pobarva okvir v črno, gume in plastika pa v original belo, kot je bil pred ''preobrazbo''.
Cena je bila pa 200 EUR...
Se pa že oba vozita z njim, ta malemu gre sploh ok, je tudi že obvladal z gasom držati minimum
Drugače sem se pa tudi sam malo vozil z njim
To je pa druga faza: da si še jaz nabavim nekaj podobnega, a večjega (recimo kakšen ATX), da gremo potem skupaj malo srne po gozdu plašit.
...