Pozdravljeni,
Na začetku septembra mi je mojster montiral 2 nova radiatorja in na vse radiatorje (2 sta ostala stara) čisto nove ventile. Takrat v bloku v sistemu ni bilo vode in je vse zgledalo ok zato sem račun tudi lepo poravnal. 19. septembra so v sistem spustili vodo in ker me takrat ni bilo doma je v spalnici nastala poplava, ker na spoju starega radiatorja in novega ventila ni dobro tesnilo. Ventile je pustil odprte mojster in ne jaz. Prav tako ni tesnilo na spoju novega ventila in novega radiatorja v dnevni sobi, ampak tam je bil ventil zaprt in na srečo ni prišlo do poplave. Mojstra sem obvestil in je prišel naslednji dan pogledat in zatesnit ventile (en še vedno pušča in sem brez gretja). Povedal je tudi, da gre očitno za napako proizvajalca, ker je imel že več takih primerov. Potem sva se zmenila, da bo poslal svojega agenta ali kogarkoli že, če bo na parketu ostala škoda (malo se je narebril že takrat). No par dni kasneje se je razkrilo dejansko stanje. Parket je napihnjen, voda je prišla čez steno tudi na drugo stran v dnevno sobo. Kaj je v spalnici pod omarami sploh še nisem pogledal, ampak lušno najbrž ni, če je same omare že za par mm dvignilo. Parket je bil položen junija, kar pomeni, da imam fuč dejansko nov parket, pa najbrž omare tudi. Bi preživel, če bi mojster držal obljubo. Zdaj je začel zavračat vsakršno krivdo in krivi proizvajalca ventilov. Pravi, da jih je obvestil in da ne dobi odgovora. Jaz sem prepričan, da je odgovoren on, ker je vse nabavil in opravil sam in se storitev plačal njemu. Mene namreč nič ne briga kaj ima on s proizvajalcem.
Zanima me, kakšne možnosti sploh imam, da pridem do odškodnine (razen svojega zavarovanja, ki ga na srečo imam). Inšpekcija? Tožba? Društvo za varstvo potrošnikov? Za storitev mi je izstavil tudi račun, tako da kar se tega tiče nimam težav. Je lahko težava v tem, da je od dogodka minil že cel mesec? Obvestil sem ga namreč takoj.
Hvala za odgovore
Na začetku septembra mi je mojster montiral 2 nova radiatorja in na vse radiatorje (2 sta ostala stara) čisto nove ventile. Takrat v bloku v sistemu ni bilo vode in je vse zgledalo ok zato sem račun tudi lepo poravnal. 19. septembra so v sistem spustili vodo in ker me takrat ni bilo doma je v spalnici nastala poplava, ker na spoju starega radiatorja in novega ventila ni dobro tesnilo. Ventile je pustil odprte mojster in ne jaz. Prav tako ni tesnilo na spoju novega ventila in novega radiatorja v dnevni sobi, ampak tam je bil ventil zaprt in na srečo ni prišlo do poplave. Mojstra sem obvestil in je prišel naslednji dan pogledat in zatesnit ventile (en še vedno pušča in sem brez gretja). Povedal je tudi, da gre očitno za napako proizvajalca, ker je imel že več takih primerov. Potem sva se zmenila, da bo poslal svojega agenta ali kogarkoli že, če bo na parketu ostala škoda (malo se je narebril že takrat). No par dni kasneje se je razkrilo dejansko stanje. Parket je napihnjen, voda je prišla čez steno tudi na drugo stran v dnevno sobo. Kaj je v spalnici pod omarami sploh še nisem pogledal, ampak lušno najbrž ni, če je same omare že za par mm dvignilo. Parket je bil položen junija, kar pomeni, da imam fuč dejansko nov parket, pa najbrž omare tudi. Bi preživel, če bi mojster držal obljubo. Zdaj je začel zavračat vsakršno krivdo in krivi proizvajalca ventilov. Pravi, da jih je obvestil in da ne dobi odgovora. Jaz sem prepričan, da je odgovoren on, ker je vse nabavil in opravil sam in se storitev plačal njemu. Mene namreč nič ne briga kaj ima on s proizvajalcem.
Zanima me, kakšne možnosti sploh imam, da pridem do odškodnine (razen svojega zavarovanja, ki ga na srečo imam). Inšpekcija? Tožba? Društvo za varstvo potrošnikov? Za storitev mi je izstavil tudi račun, tako da kar se tega tiče nimam težav. Je lahko težava v tem, da je od dogodka minil že cel mesec? Obvestil sem ga namreč takoj.
Hvala za odgovore