težave z mojstrom in nastalo škodo

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Pozdravljeni,

Na začetku septembra mi je mojster montiral 2 nova radiatorja in na vse radiatorje (2 sta ostala stara) čisto nove ventile. Takrat v bloku v sistemu ni bilo vode in je vse zgledalo ok zato sem račun tudi lepo poravnal. 19. septembra so v sistem spustili vodo in ker me takrat ni bilo doma je v spalnici nastala poplava, ker na spoju starega radiatorja in novega ventila ni dobro tesnilo. Ventile je pustil odprte mojster in ne jaz. Prav tako ni tesnilo na spoju novega ventila in novega radiatorja v dnevni sobi, ampak tam je bil ventil zaprt in na srečo ni prišlo do poplave. Mojstra sem obvestil in je prišel naslednji dan pogledat in zatesnit ventile (en še vedno pušča in sem brez gretja). Povedal je tudi, da gre očitno za napako proizvajalca, ker je imel že več takih primerov. Potem sva se zmenila, da bo poslal svojega agenta ali kogarkoli že, če bo na parketu ostala škoda (malo se je narebril že takrat). No par dni kasneje se je razkrilo dejansko stanje. Parket je napihnjen, voda je prišla čez steno tudi na drugo stran v dnevno sobo. Kaj je v spalnici pod omarami sploh še nisem pogledal, ampak lušno najbrž ni, če je same omare že za par mm dvignilo. Parket je bil položen junija, kar pomeni, da imam fuč dejansko nov parket, pa najbrž omare tudi. Bi preživel, če bi mojster držal obljubo. Zdaj je začel zavračat vsakršno krivdo in krivi proizvajalca ventilov. Pravi, da jih je obvestil in da ne dobi odgovora. Jaz sem prepričan, da je odgovoren on, ker je vse nabavil in opravil sam in se storitev plačal njemu. Mene namreč nič ne briga kaj ima on s proizvajalcem.

Zanima me, kakšne možnosti sploh imam, da pridem do odškodnine (razen svojega zavarovanja, ki ga na srečo imam). Inšpekcija? Tožba? Društvo za varstvo potrošnikov? Za storitev mi je izstavil tudi račun, tako da kar se tega tiče nimam težav. Je lahko težava v tem, da je od dogodka minil že cel mesec? Obvestil sem ga namreč takoj.

Hvala za odgovore
 

ForeignBreed

Pripravnik
17. avg 2007
712
0
16
Bačka Palanka
V bistvu ni kriv on, ker ne more zagotavljati kvalitete izdelka katerega montira,,,,
če bi bil izdelek plod njegovega razvoja in proizvodnje bi še razumel....
 
Nazadnje urejeno:

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Kaj pa to, da je pustil ventile odprte, čeprav ni mogel preverit, če bo vse ok? Pušča namreč ne sam ventil ampak na spoju z radiatorjem. Ta del pa je zagotovo njegova odgovornost in do poplave ne bi prišlo, če bi pustil ventile zaprte.
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Če je mojster kaj vreden ima tako in tako zavarovano odgovornost in naj lepo zavarovalnica povrne škodo iz te police. Mislim, da je tu napaka mojstra da je pustil odprte ventile, verjamem pa tudi v slabo izdelavo radiatorjev.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Radiator je ostal star, ampak pred tem z njim ni bilo težav. Pa tudi če je slab, je mojstrova odgovornost. Sem plačal storitev ne pa pol storitev. Če bi ugotovil, da je slab bi pač jaz plačal novega. Mojster je sam povedal, da ima zavarovano in da bo poslal agenta/cenilca kaj vem koga, če se bo pokazala škoda. Zdaj si je pa očitno premislil, ko se je škoda dejansko pokazala.
 

B81

22. jul 2007
36.703
10.334
113
Samo priporočeno vljudnostno pošto pošlji, ad v primeru neukrepanja iz njegove strani javiš na inšpekcijo in UVP.
Morda se bosta pa lahko zmenila.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.104
1.037
113
A imaš ti stanovanje zavarovano proti izlitju vode?
Uporabi to, pa se ne zajebavaj z obrtniki.
Saj pri zavarovanju stanovanja ni bonusov/malusov.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Imam zavarovano in škodo sem prijavil na zavarovalnici. Zdaj pa tudi pri moji zavarovalnici popizdevam, ker jim očitno ni preveč do tega, da bi sploh poslali cenilca. Bi pa raje videl, da pokrije škodo zavarovalnica od masjtra, ker sam nimam zavarovanega pohištva.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Ok, stvar je takšna, da je prišel cenilec z moje zavarovalnice in zavrnil povračilo škode zaradi napake pri montaži. Jupije. Očitno bo treba od mojstra iztožit odškodnino.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.104
1.037
113
Vidiš, to je pa napaka, ko cenilcem in podobnim preveč razlagamo, kaj se je zgodillo.
"Joj, veste, mi je ventil spustil. Jih je poleti menjal en mojster. Pa je rekel, da je neka serijska napaka.
Pa tista baraba je obljubil, da bo plačal skodo."
Rekel bi samo:
"Ventil je spustil. Pridite ocenit škodo."

Enako ljudje ravnajo pri policajih, sodnikih, odvetnikih,...
Preveč govorijo in se za...ejo.

Citat iz razočaranih gospodinj:
"How did a fish got cought?
He opened his mouth."
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Tocno tako, se popolnoma strinjam s teboj. Včasih je bolje biti pametno tiho in povedati samo najnujneše stvari, ne pa na dolgo in široko razlagat.