Test Zimskih Pnevmatik 2009

B81

22. jul 2007
36.955
10.515
113
Kar tule bi vprašal, če bo tole dobro?

Goodyear Eagle nct5 91V m+s, l.07, skoraj nove (sklepam, da majo še vsaj 6 mm profila)
Aja, 120 eur komplet.
 

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
585
7
18
A na obrabo gume ste pozorni kaj? Gledam primerjavo R16 med Michelin PA3 in GY UG7+. GY bi se naj obrabila 50-70% hitrje kot michelin, stane pa skoraj isto. Zakaj bi torej kupil gumo, ki jo bom veliko prej porabil?

To sem razbral iz teksta na koncu linka:
http://www1.adac.de/Tests/Reif...cePageID=268552
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.940
6.984
113
za nekoga...ki se ne vozi veliko, bo guma prej postala stara, kot pa se obrabila.

vprašanje tudi pod kakšnimi pogoji je tole bilo testirano, obraba?
 

BluTuTh

Pripravnik
18. sep 2009
140
0
16
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Citat:
Uporabnik BluTuTh pravi:
Sem v dilemi.
Odločam se med GY UG7+ ali Bridgestone LM-30 dimenzije 195/60R15.
Izbiram v isti dimenziji in sem v podobni dilemi. Moti me da GY UG7+ najdem samo v T razredu.

http://www.gumishop.si/det_pnevmatika.php?id=G1137115

Si našel kaj boljšega?

Sem gledal isto kot ti. Ceneje nisem našel.

Glede obrabe lahko povem za GY UG 7, da po 4h sezonah in cca. 50k km (ocena na uč) je profila še dovolj, gumi se pa že kar dobro pozna starost. Je pa res, da je bilo teh 50k km umirjene vožnje.
Tako, da iz mojih izkušenj, tudi če delaš veliko kilometrov ni problem obraba, seveda pri bolj agresivni vožnji se lahko zadeva obrne.
 

Alex

Fizikalc
21. jul 2007
949
91
28
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Kar tule bi vprašal, če bo tole dobro?

Goodyear Eagle nct5 91V m+s, l.07, skoraj nove (sklepam, da majo še vsaj 6 mm profila)
Aja, 120 eur komplet.

NCT5 nikoli ni bila in nikoli ne bo M+S guma!
priden.gif
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.577
4.500
113
49
Na sončni strani ALP

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Mogoče sem slep, vendar v testu ne vidim najnovejše zimske gume in sicer Bridgestone LM30. Tole mora biti vsaj 3 mesece stara zadeve če ne več.

1. te teste se dela marca, aprila ... Tudi večina predstavitev gum je jeseni za letne, spomladi za zimske (za naslednjo sezono) ...
2. LM30 je bila v AMSjevem testu (ki bo v Avto magazinu, ki izide okoli 20 oktobra), ampak je ni v rezultatih, ker so gumo po testiranjih krepko spremenili (je bilo nekaj lastnosti, ki niso bile OK). V bistvu je finalna (če je sploh finalna) verzija prišla ven šele pred kratkim, tako da bo na test treba počakati do naslednjič.

To pa res nisem vedel, da je Bridgstone tako "udaril" mimo. Ne razumem pa, kako lahko naši vulkanizerji prodajo LM30, če pa pravite, da so jih umaknili iz prodaje. Prodajajo pa jih zagotvo že zadnje 3 mesece in upam, da so te OK kvalitete.
 

feler

Fizikalc
21. jan 2008
1.700
12
38
Citat:
Uporabnik ginekolog pravi:
A na obrabo gume ste pozorni kaj? Gledam primerjavo R16 med Michelin PA3 in GY UG7+. GY bi se naj obrabila 50-70% hitrje kot michelin, stane pa skoraj isto. Zakaj bi torej kupil gumo, ki jo bom veliko prej porabil?

To sem razbral iz teksta na koncu linka:
http://www1.adac.de/Tests/Reif...cePageID=268552

Seveda da se odločiš za GY UG 7+, ker je mehkejša, šišne michelinko tudi v mokrem cestišču in marsikateri drugi lastnosti, po max 3-4 letih bodo obe tako ali tako zanič, s tem da boš Michelinko, ki je že tako ali tako bolj trda guma, vrgel v smeti z več profila kot pa UG 7+. OK, stran jih ne bo vrgel tisti, kateri ima gume zaradi zakona ki določa min. profila, tisti ki pa da nekaj na lastno varnost v prometu in tudi varnost ostalih jih bo pa zabrisal stran.

Glej lastnosti po nekem času, tole je test po prevoženih 8000km, test je delal AudoBild.

Trakcija

Goodyear 2078 Newtnov (pri novi gumi 2385N) Padec 12,8%
Pirelli 1899N (2364N) padec 19,7%
Bridgestone 1899N (2269N) 16,3%
Dunlop 1874N (2446N) 23,4%
Sportiva 1865N (2305N) 19,1%
Michelin 1858N (2403N) 22,7%
Continental 1779N (2333N) 23,8%

akvaplaning

Goodyear 79,1km/h (nova 86,0km/h) padec 6,9km/h
Dunlop 77,5km/h (86,1km/h) padec 8,6km/h
Michelin 76,8km/h (80,8km/h) padec 4km/h
Pirelli 75,2 km/h (78,5km/h) 3,3km/h
Continental 74,5km/h (84,4km/h) 9,9km/h
Bridgeston 74,5km/h (78,8km/h) 4,3km/h
Sportiva 71,6km/h (74,7km/h) 3,1km/h

GY ima sicer najkrajšo življenjsko dobo, izgubi pa najmanj performanc.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.940
6.984
113
ampak kaj pomagajo ti podatki nekomu, ki naredi letno ogromno km, in se zgodi le "parkrat" da naleti na takšne razmere....v normalnih pa gumo prej znuca, ker ni narejena temu, da se vozi po cesti, katero cestišče ima 20 ali več stopinj.

vsi pri zimskih gumah reklamirajo kako iber je v snegu in ledu, folk pa je na cesti mogoče 3x na leto, v takih razmerah, potem pa ni čudno, da so gume hin po eni sezoni, ker pri nas nekih zim sploh ni.
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.712
77
48
Citat:
Uporabnik Zgaga pravi:
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Citat:
Uporabnik BluTuTh pravi:
Sem v dilemi.
Odločam se med GY UG7+ ali Bridgestone LM-30 dimenzije 195/60R15.
Izbiram v isti dimenziji in sem v podobni dilemi. Moti me da GY UG7+ najdem samo v T razredu.

http://www.gumishop.si/det_pnevmatika.php?id=G1137115

Si našel kaj boljšega?

Kaj je s temi narobe, da imajo cene 10+ € nižje kot ostali???

Noče povedat. Na mail sem dobil odgovor: Pnevmatike so na zalogi in so prišle v mesecu september. Konkreten odgovor vam ne morem dati, predvidevam pa da so letnik 09 ali 08, glede na to da so prišle pred približno tremi tedni.

Po moje so 08. Drugače bi veselo povedal.
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
In kaj pol če so letnik 08. Bolj pomembno je, da so bile primerno skladiščene.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
ampak kaj pomagajo ti podatki nekomu, ki naredi letno ogromno km, in se zgodi le "parkrat" da naleti na takšne razmere....v normalnih pa gumo prej znuca, ker ni narejena temu, da se vozi po cesti, katero cestišče ima 20 ali več stopinj.
Isto se lahko vprašaš, zakaj se sploh privezujemo, pa zakaj imamo airbage, saj se ne zaletavamo vsakodnevno.
grims-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.940
6.984
113
jaz se privezoval ne bi, oz se velikokrat ne
wink-1.gif


v snežnih razmerah ali pa dežju, ljudje vozijo tako grozno počasi, da se jim tudi z zlizanimi letnimi ne bi nič naredilo, ali pa imajo vsi gume tako v pisdi, da sami rajši bolj počasi vozijo
smile-1.gif


hočem rečt, da gledat le te podatke, kako je guma iber v snegu in ledu, pa ne gledat ostalega, lahko long term porazno, prvo leto je guma OK, potem je pa slabša, kot kakšna sava...pol pa si naredil en [censored], ker gume zelo redko kdo menja po prvem letu, ponavadi so gor 4, 5 let...
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.712
77
48
Citat:
Uporabnik asko pravi:
In kaj pol če so letnik 08. Bolj pomembno je, da so bile primerno skladiščene.

Naslednjo sezono bom mel 1 leto vožene 3 leta stare gume. Raj bi mel novejše, če že kupujem kao nove.
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.712
77
48
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
jaz se privezoval ne bi, oz se velikokrat ne
wink-1.gif


v snežnih razmerah ali pa dežju, ljudje vozijo tako grozno počasi, da se jim tudi z zlizanimi letnimi ne bi nič naredilo, ali pa imajo vsi gume tako v pisdi, da sami rajši bolj počasi vozijo
smile-1.gif


hočem rečt, da gledat le te podatke, kako je guma iber v snegu in ledu, pa ne gledat ostalega, lahko long term porazno, prvo leto je guma OK, potem je pa slabša, kot kakšna sava...pol pa si naredil en [censored], ker gume zelo redko kdo menja po prvem letu, ponavadi so gor 4, 5 let...

Sej zato pa nočemo save. Rabimo tako za vsak dan, ampak da omogoča tudi vožnjo po snegu... te nove fuel efficient letne gume pač za po snegu niso. Jaz jih menjam po 1-2 sezonah, ker zmanka profila.