Samo to ne pomeni, da je dovoljeno na tiste montirati tudi verige(?).Lahko. Zadnja vrstica.
... in verjetno tudi ni dovoljeno?ET je zelo pomemben, tudi če ni naveden moraš vedeti kaj delaš, enota 10 pri ET pomeni 1 cm razlike koliko bo kolo bolj gledalo ven ali noter iz kolotekov. Če boš dal gor za ~+20 razlike v ET se bo že na pogled lahko videlo, da ni isto kot original.
res je glasne so ,ampak za ta denar sem več kot zadovbljenMeni so Sava HP2 precej glasne (šumenje), sicer pa nimam pripomb.
Če je ET vpisan v homologacijo, potem odstopanja od vpisanih vrednosti niso dovoljena. Če je ET prevelik, kolo lahko drsa po vzmetenju. Če je premajhen, lahko kolo drsa po blatniku. Ven iz blatnika kolo ne sme gledat, tega tudi hokologirati ne moreš.
Potem je tu še vpliv na vozne lastnosti. Če pretiravaš s spremembo ET, si lahko zelo pokvariš lego na cesti. Zato je priporočeno ostati čim bližje specifikaciji proizvajalca. Nekje do 5 mm spremembe v ET naj se ne bi poznalo pri voznih lastnostih, večje spremembe pa že.
res je glasne so ,ampak za ta denar sem več kot zadovbljen
Morda v tem konkretnem primeru, pri večini pa ne. Handling se zjebe, ker se totalno spremeni scrub radius. Frend je na eni imprezi dodal distančnike 25 mm in avto postal skoraj nevozen, še posebej v mokrem ga je bilo povsod polno.