Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
V2L je čisto po domače povedano 230V vtičnica v avtu, to imajo še nekateri ICE vozi in skoraj večina EVjev. Koliko da ven pa pogledaš v navodila, večina EV je na varni ravni šukota (10A -> cca. 2500W).
Precej redki so z V2L. Kitajcem je to bolj domac kos opreme.
Kia hy pri vecjih baterijah in vecjih avtih "serijsko" pri nejaterij za lepo doplačilo, pri vecini pa ne. Vsaj v preteklisti.
Od Vagovcev kak etron (q8) pa mogoce sedaj id7 in q6.
Tule imas seznam.430 ev (trenutnih) in ima V2l 101.
V2g in v2h pa samo 17 (52 ce izkljucis moznost V2L.)
Samo R5 in alpine Evropejca. Ce sploh imata
Zato ker "fancy" naziv V2L pomeni nekaj posebnega, dejansko gre pa za povsem butasto osnovno funkcijo, ki jo lahko ima avto ali pa je nima. Klasične "(kvazi)sinusne inverterje" do 2500W na 12V sem sam že 15-20 let nazaj uporabljal za kampiranje. V VAG koncernu vsaj zadnjih 15 let obstaja opcija dokupa DC vtičnice (aka inverter) v ICE modelih do 500/750W moči. Tako da ne vidim kaj bi bil poseben problem dat šuko vtičnico v EV.
Druga stvar je V2G kjer je potrebna sinhonizacija v omrežje in napredna logika preko polnilnega kabla.
Hyundai je doplačilo lepo kasiral. Ce se ne motim v 4 mestni cifri.
Se oa strinjam 10A 230V ni noben bavbav zagotovit.
Tudi sam imam ze skoraj desetletje 1.5kw sinys i inverter v hisi za primer "zledoloma". Sicer ne vem kako bi se to sedaj obneslo na EV ampak ...
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.