Teslo v Tesli Y

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.179
1.187
113
Lahko so pa navadne jeklene. Samo jih je treba občasno malo bolj pohodit, da se rja zdrgne.
Večina električarjev in hibridov omogoča tudi preklop v N (nevtralno), ker ni zaviranja z elektromotorjem ali motorjem. Pa pohodit pedal za žlajfo enkrat na 5-10 jurjev km do zdrgnjenja rje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Lahko so pa navadne jeklene. Samo jih je treba občasno malo bolj pohodit, da se rja zdrgne.
Večina električarjev in hibridov omogoča tudi preklop v N (nevtralno), ker ni zaviranja z elektromotorjem ali motorjem. Pa pohodit pedal za žlajfo enkrat na 5-10 jurjev km do zdrgnjenja rje.
Jaz obožujem one pedal driving, se pa vsake toliko spomnim in malo bolj po zavori stopim, bomo videli, kako bo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mags

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.763
6.750
113
pri taščici
Mal se po klancih zapeljite, pa recimo da je vsaj tipa vrhniski klanec , ce ze ni kak ljubelj vrsic. Ce ne boste peljal ravno 20-40, boste lepo bremzal. Jaz prakticno vsak da bremzam.
In mi gre to na jetra pri Tesli.
WTF je omejil regenracijo tako na hudo, sploh pri hladnem vremenu in nekaj daljsih klancih
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
Tudi Tesla v svojih uporabniških navodilih svetuje servisiranje zavor na 20.000 kilometrov (še posebej na področjih, kjer se solijo ceste). Nimajo pa predpisanih obveznih servisnih intervalov... potem pa uporabniki mislijo, da avto ne potrebuje servisov in so problemi pri tehničnih pregledih (kot je bilo pred kratkim objavljeno v poročilih nemškega TUV). Če je avto v slabem stanju ni kriv proizvajalec, temveč lastnik.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.763
6.750
113
pri taščici
Sem ze aprila/maja podal "pritozbo/vprasanje" na servis pa so rekli po nekaj dneh (posvetovanja al kaj so ugotavljal) da je to normalno za LFP(rwd).
Danes mi je recimo regenracija na ene 200m spusta v kosu regenracija padla iz nekih 80 na cca 30%. Pa se potem dolgo ni pobrala.
Pravzaprav ze cel.mesec vozim brez polne regneracije.
Ker se ocitno sprosti sele po daljsi voznji brez regneracije(AC) , takih vozenj pa.jaz nimam veliko
 

kajote

Fizikalc
11. dec 2007
390
178
43
ja, se mrzli meseci na regeneraciji močno poznajo.. praktično nonstop je omejena regeneracija..

vprašanje,.. kako se spravljate na vožnjo..
- ali predgrejete baterijo ?
- a ima to aplikacija.. mislim, da ima le gretje (klimatizacijo) kabine ?
- kje sploh vklopiti predgretje baterije ?
- a te kaj spreminjali pri nastavitvah na zimske pogoje ?

uh... bo treba iti na priročnik.. :)
 

Bakki33

Fizikalc
8. dec 2007
426
71
28
ja, se mrzli meseci na regeneraciji močno poznajo.. praktično nonstop je omejena regeneracija..

vprašanje,.. kako se spravljate na vožnjo..
- ali predgrejete baterijo ?
- a ima to aplikacija.. mislim, da ima le gretje (klimatizacijo) kabine ?
- kje sploh vklopiti predgretje baterije ?
- a te kaj spreminjali pri nastavitvah na zimske pogoje ?

uh... bo treba iti na priročnik.. :)
Ko je regeneracija premajhna, pač pritisnem zavoro. ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.179
1.187
113
Lahko malo več zakaj tako, Tnx.
LFP kemija baterij ima svojo slabost, da se ne pusti pri nizkih temperaturah polnit.
Oz. je treba omejevat polnilni tok z padcem temperatur, če ne gredo zadeve cugrund.
Ko si na klasičnem polnilcu, pa so nizke temperature, avto ponavadi najprej dogreje baterijo, pa potem začne polnit.

NCM in NCA baterije, pa gredo nekatere tudi do -20 stopinj Celzija preden rabijo dogrevanje, vsaj za počasno domače polnjenje.
Za ultra hitro polnjenje, pa imajo vse baterije najraje temperature okrog 40 stopinj C, zato jih avto praviloma za to ekstra segreje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: aljoman in mr_

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.578
10.795
113
ja, se mrzli meseci na regeneraciji močno poznajo.. praktično nonstop je omejena regeneracija..

vprašanje,.. kako se spravljate na vožnjo..
- ali predgrejete baterijo ?
- a ima to aplikacija.. mislim, da ima le gretje (klimatizacijo) kabine ?
- kje sploh vklopiti predgretje baterije ?
- a te kaj spreminjali pri nastavitvah na zimske pogoje ?

uh... bo treba iti na priročnik.. :)
pod avto se vedno zakuri z nafto, pac 1 uro prej se zbudiš.
 

bev

Majstr
25. apr 2017
385
261
63
ne vem kako je s teslami ampak i3 dam zvečer filat, imam nastavljen čas odhoda in vedno segreje baterijo do nastavljenega časa. Kar se tiče gornjih komentarjev o servisiranju zavor .... avto vozim na redne servise in na zadnjem še niso menjali ničesar niti niso omenili da bo kmalu treba. Verjamem pa da bo na naslednjem najbrž že treba. po 8 letih in cca 170k km.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
U jebemu, kakšni postopki. Jaz mam rahlo drugačnega. Tesla model Y long range. Najprej zjutraj ko vstanem grem scat, ponavad se tud userjem, pol si umijem zobe, se oblečem, pol se pa usedem v avto in se odpeljem. Ko prispem na lokacijo, kamor sem namenjen, najprej odprem vrata in izstopim vedno najprej z levo nogo, kateri urno sledi še desna. Ko sem izven vozila zaloputnem vrata in pri tem res močno pazim, da s prsti ne držim za rob vrat med tem ko jih zaloputnem. Po tem manevru se oddaljim od avta. Po koncu šihta ali česarkoli že, se vrnem do avta in ponovim postopek od zjutraj.
Upam, da sem s tem detajlnim opisom pomagal še komu. :nazdravje:
 

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.465