Teslo v Tesli Y

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.262
4.845
113
Tako je, jaz sploh ne vem kako naj vklopim dodatnih 300+ konjev, s temi 90, ki jih imam na voljo komaj speljem s semaforja, zadnjič sem poskušal v vrhniški klanec, pa ni šlo :oops1: Sem moral še enkrat do Brezovice po zalet, pa je potem komaj, komaj, šlo
To je zato, ker si škrt in uporabljaš baterija iz Lidla, daj notri Duracell, pa boš mel kar naenkrat 637konov in boš v Vrhniški klanc poletel!
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in Guinness

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.079
2.849
113
Ma to imajo vsi iste fore, kot ICE avti, ki v tovarniskih podatkih navedejo porabo, ki jo v realnem svetu pč be dosežeš. Po mojih dosedanjih vožnjah in izračunih, pa to seveda ni nobeno znanstveno preverjeno dejstvo, se pri temperaturah okoli 20-25 stopinj, s prizgano klimo in mano za volanom, pri 130km/h na tempomatu s 100% baterijo naredil 400km ali pa zelo, zelo blizu.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.580
10.798
113
glede te porabe, očitno drugače ne gre, neka teoretična izračunana številka ki je mogoče vsaj med modeli primerljiva. Realna poraba je pa druga zgodba, kje kdo kako kdaj. 589 spremenljivk. ŽE samo enako vozilo z enakim motorjem pa je en nalaudan drugi pa ne, je v razliki že 100kg mase recimo plus poraba kakšnega sound sistema, boljše klime, večjih , širših koles in podobno, verjetno si na pol do litra razlike ko keks.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Malo ste zgrešili poanto. Ni point v tem, da Teslini avtomobili niso dosegli obljubljenega dosega (zanimivo sicer, da Taycan pa bp to doseže), ampak da so v Tesli formirali oddelek, ki je aktivno in sistematično nategoval kupce, ki so jamrali o dosegu. Od tega, da so jih prestavljali v prihodnost, jim odpovedovali dogovorjene termine, itd.
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: Bakki33 in NekdoK

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
In v čem je problem? Ker se določenim novinarjem zdi zelo fajn flejmati Teslo (zaradi nečesa, kar je problem pri vseh avtih), so imeli na servisih naval ljudi, ki bi hoteli pregled avta glede nečesa, za kar se itak ve, v čem je "problem" in se ne da narediti nič. In so pač odprli oddelek, ki je razbremenil servise s tem, da je poizkušal identificarati ljudi, katerih edini problem z avtom je, da ne porabi toliko, kot je oglaševano (kar velja za praktično vsak avto). Urediš z klicom, stranki ni treba na servis, prevzemniku pa se prihrani čas, ki bi ga izgubil z stranko.

A si predstavljate, da grem na VW servis in zahtevam pregled vozila, ker moj VW Golf 1,5 TSI ne porabi oglaševanih 4,1 litra na 100, pač pa 7,7. In da zahtevam, da VW "popravi" moj avto, da bo pil 4,1?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
In v čem je problem? Ker se določenim novinarjem zdi zelo fajn flejmati Teslo (zaradi nečesa, kar je problem pri vseh avtih), so imeli na servisih naval ljudi, ki bi hoteli pregled avta glede nečesa, za kar se itak ve, v čem je "problem" in se ne da narediti nič. In so pač odprli oddelek, ki je razbremenil servise s tem, da je poizkušal identificarati ljudi, katerih edini problem z avtom je, da ne porabi toliko, kot je oglaševano (kar velja za praktično vsak avto). Urediš z klicom, stranki ni treba na servis, prevzemniku pa se prihrani čas, ki bi ga izgubil z stranko.

A si predstavljate, da grem na VW servis in zahtevam pregled vozila, ker moj VW Golf 1,5 TSI ne porabi oglaševanih 4,1 litra na 100, pač pa 7,7. In da zahtevam, da VW "popravi" moj avto, da bo pil 4,1?
Izgleda se te prijemlje Tesla fanboy virus. Sedaj so novinarji krivi.
Še enkrat: Teslin service center je stranko naročil na servis in že ob naročilu vedel, da bodo servis 1 dan prej skenslali. Ali pa so klic namerno dali na mute, da je stranka obupala. Itd., itd. Vse kulj.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.300
1.545
113
Saj res da lažejo skoraj vsi ampak zgoraj v članku je omenjeno tudi, da naj bi Tesla lagala bolj in naj bi tudi prilagajala algoritem prikazovanja možnih kilometrov.
 

Bakki33

Fizikalc
8. dec 2007
426
71
28
Malo ste zgrešili poanto. Ni point v tem, da Teslini avtomobili niso dosegli obljubljenega dosega (zanimivo sicer, da Taycan pa bp to doseže), ampak da so v Tesli formirali oddelek, ki je aktivno in sistematično nategoval kupce, ki so jamrali o dosegu. Od tega, da so jih prestavljali v prihodnost, jim odpovedovali dogovorjene termine, itd.
Pa ravno Taycana si našel med vsemi električarji... ki ima tako veliko porabo in tako majhen doseg, da meji na uporabnost.
 
  • Všeč mi je
Reactions: LarryClay

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.466