Uf...veliko je smešnih stvari.
Ja, pri avtu je lahko res ogormno deljenih delov. Pri BMW je pod kozmetko skoraj vse isto pri 1,2,3,4 , potem pa še motorji in pogon še čez več in platforma ipd. Delov si potem veliko delijo, lahko so pa kar različnih dimenzij. Je BMW 3 ali 5 GT zdaj SUV?
Tole SUV za ameriški trg? Japajade. Tole je en crossover, ki se tam niti ponuja ne veliko. Q3 za američane npr. ni nič, Q5 je mogoče prvi SUV tam pa BMW X3 npr. Tole je pa Model 3 z prius ritjo. Glede na to, da je par dni pred eventom z zgovorno "izjavo" brez druge službe dal odpoved vodja razvoja je zdaj jasno zakaj.
Kako dolgo je govoril o avtu? Videlo se ga je skoraj v temi in iz enega kota. Glede na to, da je prostoren "SUV" s sedmimi zici je prvo kar narediš ko je sprednji konec enak drugemu avtomobilu to, da ga zavrtiš in odpreš/pokažeš rit.
Največji smeh je verjetno prihod na trg in plačilo 2500$. Pri M3 v EU je folk 3 leta Teslo zalagal s 1000$ rezervacije, avte pa zdaj dobivajo pozneje kot če se jaz sprdnem zdajle in imam malo "sreče". Enako v USA so nekateri dobili avte prej brez naročila, kaj šele tisti, ki so imeli rezervirano obljubljeno 35k različico. Zdaj pa vplačaj 2.5k v to firmo, ki je morda takrat ne bo več sploh.