Tesla MODEL X

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83

Floki

Guru
6. sep 2007
10.111
3.172
113
En posnetek, ni tako enostavno baterije uničit ampak ko zagori je pa ko napalm.

 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Problem je elektrolit.
Zato si tudi vsi obetajo veliko od solid state baterij, ki bodo imele drugačen - trden elektrolit.
Poleg težav z vnetljivostjo, bodo še druge prednosti npr. še nekajkrat hitrejše polnjenje in če bo sreča tudi nižja cena.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.771
5.917
113
Jap... ker bencin in dizel pa sploh nista vnetljiva.

Bencin ja, dizel malenkost težje. Ampak v primeru poškodbe baterije in če se ta vname, nimaš niti časa se reševat iz vozila. Gasit se ne da. Gasilci samo pustijo, da se scvre kaj se misli, in da se požar ne razširi na okolico. Pri bencinu vemo da se ga da pogasit z malo večjo jeklenko CO2-ja. Tudi tistih 50 litrov ki se vozi okoli se ne vname z tako močjo.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Malecky

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
V avstriji pri zadnji S niti ni zagorela glavna baterija pa se je avto tako vnel spredaj, da so očevidci morali takoj do avta in ga potegnit ven. Skoraj vsi so se že nekaj zastrupili, tako je gorela.

Če se pa hitro vpali glavna baterija pa skoraj nimaš šanse, če nisi povsem priseben in nepoškodovan. Pri ICE avtu to gre vse počasneje, najprej se pri kakem EGR požaru konkretno dimi in traja nekaj časa da zagori tako da skuri ljudi notri.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113

150 Gasoline Fires A Day

According to a recent FEMA report, “from 2014 to 2016 an estimated 171,500 highway vehicle fires occurred in the United States, resulting in an annual average of 345 deaths; 1,300 injuries; and $1.1 billion in property loss. These highway vehicle fires accounted for 13 percent of fires responded to by fire departments across the nation.”


The report adds, “Approximately one in eight fires responded to by fire departments across the nation is a highway vehicle fire. This does not include the tens of thousands of fire department responses to highway vehicle accident sites.”


In May, three people were killed when a gas station in Virginia exploded. In February, two cars were destroyed when a gas station in North Carolina burst into flames.


The point is, the vehicles we use to get from Point A to Point B all rely on large amounts of stored energy, whether it is in liquid form like gasoline or in the form of electrons stored in batteries. We think nothing of it until something goes wrong.


The news media likes to focus on the dangers of electric cars while ignoring that there are more than 150 fuel fires in vehicles in America every day. Whether that’s because of the “If it bleeds, it leads” mentality in the news business or because of the influence of traditional automakers and behind-the-scenes actors like the disinformation network sponsored by the Koch brothers, the impression the public gets is that electric cars are scary, potentially dangerous devices. Better think twice before buying one.


All new technology is scary. But the risk of fire while driving a fossil fueled car is much greater than it is with an electric car. We need to take a breath and calm down about battery fires. Yes, they do happen and, yes, they are frightening. But they are relatively rare, despite what the news media would have us believe. Drive on electrons and be happy. When it comes to fires, you are safer in an electric car than in a conventional car.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.771
5.917
113
Seveda gorijo tudi avtomobili na fosilna goriva. Veliko si jih vžge ravno med tankanjem, še posebej ker imaš na svetu debile, ki s cigareti šetajo po črpalkah.

Na drugi strani imaš tudi norce, ki bi z električnim avtom z lahkoto zakuril fosilno gorivo:

Spet drugi gorijo zaradi same konstrokcije avtomobila. Spomnimo se veselo gorečih Lambotov. Tudi BMWji so radi zakurili EGR ventil. Ampak to se mi vse zdijo situacije, kjer ni bilo prometne nesreče, avto se je postavil na stran, voznik pa potniki pa izstopili iz avtomobila. Če si priseben lahko z pomočjo gasilnega aparata ogenj tudi pogasiš. Litija žal ne moreš
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in NekdoK

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.116
4.088
113
Tudi če zagori gorivo oz. vnetljiva tekočina v klasičnem ICEju ne boš pogasil z gasilnim aparatom. Recimo že če ti zagori olje v motorju (okvara turbine, pretrgane cevi za olje) ti ne pomaga gasilni aparat, kaj šele ko zagori tank od goriva. Poznam primer ko so gasil motorni prostor zelo hitro po natanku požara z 2ma gospodinjskima (5kg) gasilnima aparatoma pa ogenj ni ugasnil, so šele gasilci s peno pogasili kar je ostalo (od vozila).
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Daj ne nabijaj, kar veliko ICE se pogasi, sploh če imaš sabo za gasit. Te EGR požare se bi vse dalo, če bi opazili dim in imeli pripravljen ročni gasilnik.

Kolega dela pri veliki avtovleki pa veliko skurjenih prepelje, večina nič posebnega.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.116
4.088
113
Litij se ne gasi ampak se "hladi" reakcijo, kar se počne z vodo in to je zelo učinkovit ukrep. Rabiš pa za električno vozilo ogromno vode oz. precej dal časa zalivat kot pri navadnem požaru na ICE. Gasilske enote za prvo posredovanje imajo ponavadi manjhne cisterne (par 1000l) z peno in to pri požaru EVja ni uporabno. Še tavelike gasilske cisterne omogočajo samo začetno gašenje z vodo, tako da v končni fazi rabiš za pogasit nek sodoben EV hidrantno omrežje ali pa par ur vozit cisterne z vodo. Vprašanje če to ima smisel. Prvo posredovanje je da se reši potnike in potencialno omeji požar da ne gre na druge objekte/vozila, potem tleče vozilo odvlečeš na rob ceste in počakaš da litij pogori.