Tesla MODEL S

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Dejmo debato o baterijah, ki se ne nanašajo na MODEL S, nadaljevati v kakšni drugi temi.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.600
9.818
113
40
MB
pa ga bo kmalu vozil prvi slovenec
grims-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Oz. bolj točno, ko je 'ugasnjen'.

Jp, so dali že pred meseci ven eno zadevo, ki je dala avto v deep sleep, pa se neki ni obneslo, tako da so to vzeli ven iz software-a in ponovno pripravljajo rešitev za to.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik japke pravi:
a je sploh kak Tesla registriran pri nas?
na avto.net je le en od kreativnih najemov.

jaz sem ga sicer le enkrat videl v avstriji na nekem elektro avto zboru..

jaz sem ga zadnjič videl v celovcu, ampak ne model S temveč ta prvi tesla.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Zadnjič sem bral, da je Googlov avtopilot, ki vozi Toyoto Prius, že naredil 50.000km ali milj, sam od sebe.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Baje da že več kot 700.000 km:

http://www.economist.com/blogs...orks-driverless

Je pa stvar s tehnološkega vidika zelo lame in prav zato pravim, da gre tu za 100 odstoten marketing: če npr. pogledaš autoland sistem v letalih - zadeva je bila izumljena (in v realnosti preizkušena) že leta 1950, prvi pristanek komercialnega letala (na komercialnem letu, torej s potniki - kar na koncu koncev edino šteje) pa se je zgodil že leta 1965.

Dokler ne bo velikega preskoka, s katerim bo zadeva poceni, je vse skupaj zgolj igrajčkanje. Navsezadnje, pomoje ti študentje elektrotehnike in računalništva sestavijo povsem spodoben samovozeči avto z deli, ki jih kupiš na ebayu.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.027
113
Problem pri avtomatih je v tem, da bodo brezhibno odreagirali samo v N-predvidljivih situacijah. Neke nenavadne situacije ne bodo ustrezno pokrite. Saj bo tudi človek narobe odreagiral, ampak to se sme. Podjetje, ki bi pa dalo ven avtomata, ki bi bil kriv za smrtne žrtve, pa bi stvar precej bolela.
Verjamem, da bi bilo veliko manj nesreč na cestah, če bi vozili avtomati, kot jih zna narediti današnja tehnologija.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
To je glavni problem, tudi če bo avto v 100% reagiral bolje kot voznik se bodo nesreče vseeno dogajale in po zakonu bo odgovoren voznik vozila, ki bo med tem časom bral časopis. Druga stvar je infrastruktura, tako dvoumni zakoni in znaki, ki jih marsikateri voznik narobe interpretira bodo zelo trd oreh.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Se strinjam, zato pa pravim, da je tole zgolj show off oz. marketing in nima veze z znanostjo: v realnosti bodo avtonomna vozila zahtevala spremembo infratrukture, česar pa ne bo še precej dolgo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Tesla pays back $465m DOE loan, Musk says 'I hope we did you proud'

Citat:
From a price of $33.87 on January 1, TSLA has climbed to $87.24 today (down a bit from the recent highs of over $92). Last week, Tesla sold enough stock to raise over a billion dollars to repay the Advanced Technology Vehicle Manufacturing (ATVM) loan, with interest. This makes Tesla the first automaker to pay the DOE back, and it did so nine years ahead of schedule.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Res je, ampak Elon je to fantastično izkoristil, da so prodali full delnic, s katerimi s med drugim tudi poplačali kredit DOE-ja 9 let pred iztekom le-tega.

Poleg tega Tesla ne samo, da zasluži s prodanim avtom, ampak tudi z ZEV kuponi. To se nekakšni taki kuponi, kot so pri nas za CO2, tako da če hočejo proizvajalci, ki nimajo prodanega električnega avtomobila na cesti, kupiti te kupone od takih, ki ga imajo, tako da Tesla zasluži 2x.