Tesla MODEL S

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik yahel pravi:
Na relaciji LJ-Koper bi se tale avto v Postojni vozil na rezervo glede na to kakšen "klanec" je vmes.

Da ne res. Nissan Leaf ima baterijo velikosti 24kWh in je prišel na relaciji Koper-Ljubljana-Škofljica, kjer se relativno dvigneš za 300m z enim vmesnim 2 urnim polnjenjem pri 10A in ga je vozil SJTV1, pa sem vozil z Vectrix-om za njim, pa mi je ušel naprej, kar pomeni, da ga ni šparal.

Tiščal pa tudi ne. Po omejitvah, vedno.

No, seveda. Kar sem hotel povedati je to, da si ga vozil, tako kot se vozi vsak normalen avto, kar je edino pravilno. Jaz sem moral voziti počasneje, ker je bila noč in nisem imel dobre vidljivosti. Šele pri Planini sem se spomnil, da lahko na Vectrix-u, z določenim zaporedjem tipk, imaš prižgano hkrati kratko in dolgo luč, kaj mi je bistveno izboljšalo vidljivost, kot ko sem imel pržgane posamezne nitke (mislim, da sta 35W nitki).
Zato sem vam lahko tudi od Postojne do Vrhnike brez problema sledil.
 
Nazadnje urejeno:

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.348
767
113
Eno je povrsnost, drugo pa skodozeljnost na racun visje branosti. In tukaj ni slo za povrsnost, ampak za namerno zavajanje in skodljivo prikazovanje.
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Nič pa ni besed o baterijah. S težavami Boinga 787 Dreamliner, je prišlo na dan, da ima kar polovica do sedaj izdelanih Teslinih vozil, vgrajene enake baterije firme GS Yuasa, ki slovijo po explozivnosti.
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
44
skoz okol
a je sploh kak Tesla registriran pri nas?
na avto.net je le en od kreativnih najemov.

jaz sem ga sicer le enkrat videl v avstriji na nekem elektro avto zboru..
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik bpfc pravi:
Nič pa ni besed o baterijah. S težavami Boinga 787 Dreamliner, je prišlo na dan, da ima kar polovica do sedaj izdelanih Teslinih vozil, vgrajene enake baterije firme GS Yuasa, ki slovijo po explozivnosti.

Kakor vem Tesla uporablja Panasonicove laptop baterije.
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Moji pogledi so pač taki, kar sem zasledil iz raznih člankov. Žal te strani, kjer je jasno zapisano, da so bile v 2500 Teslinih avtomobilov
vgrajene enake baterije, kot v Boeinga trenutno ne najdem, če jo bom , jo bom posredoval.
 

miha123

Pripravnik
30. nov 2010
286
7
18
A te Panasonicove baterije so drugače najboljše/najbolj kvalitetne? btw vem da ni tema, kakšne so v Amperi oz Priusu (znamka)
smile-1.gif
?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik miha123 pravi:
A te Panasonicove baterije so drugače najboljše/najbolj kvalitetne? btw vem da ni tema, kakšne so v Amperi oz Priusu (znamka)
smile-1.gif
?

Ampera ima od LG Chem. Spark EV pa bo imel od A123.
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Kolikor je meni poznano, je Toyota edina firma, ki v svoje avtomobile ne vgrajuje Li-ion baterije, ampak NiMH ( nickel-metal hydrid).
A123 so pa bankrotirali in so jih prevzeli kitajci.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
1. V Priusu Plug-In so Li-Ion baterije. Prav tako v evropskem Prius+.
2. Ja in?
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
1.To piše tu za Toyota Prius:
There are two principal battery packs, the High Voltage (HV) battery, also known as the traction battery, and a 12 volt battery known as the Low Voltage (LV) battery. The traction battery is a sealed 38-module nickel metal hydride (NiMH) battery pack providing 273.6 volts, 6.5 A·h capacity and weighing 53.3 kg (118 lb)[121] is supplied by Japan's Panasonic EV Energy Co. They are normally charged between 40–60% of maximum capacity to prolong battery life as well as allow headroom for regenerative braking. Each battery pack uses 10–15 kg (22–33 lb) of lanthanum, and each Prius electric motor contains 1 kg (2 lb) of neodymium; production of the car is described as "the biggest user of rare earths of any object in the world."[122] The LV battery is essential to starting the car, providing initial power to the computer.
Možno je tudi, da v avtomobile namenjene za naprimer Evropo vgrajujejo druge baterije, kot naprimer za Japonsko.

2. Ja in? Nič, če se novi lastnik drži obveznosti do prejšnjih dogovorov.

Prečitaj si ta članek: http://www.mnn.com/green-tech/transportation/blogs/gms-electric-spark-its-all-about-the-batteries
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
bsfc, kaj točno hočeš dokazati? Saj ti je Andy točno napisal v katerih Toyotinih modelih so Li-ion baterije, Priusovih modelov je že cela družina (+, C, plug-in, v)