Jp, to bodo morali urediti tako, kot je to urejeno po zakonu že nekaterih zveznih držav in to je, da je dovoljeno parkiranje le ob aktivnem polnjenju.
Na javnih polnilnih točkah se to ponavadi dela tako, da pajk odpelje tako vozilo, vzpodbuda, da se to preprečuje pa je, da so polnilne točke plačljive v kombinaciji po napolnjenih kWh + po času polnjenja. S tem vzpodbujaš lastnika EV-ja, da ko je avto napolnjen, da ga umakne na drugo parkirno mesto in naredi prostor za drugega.
Tak način zaračunavanja tudi jaz povem postavljalcem javnih polnilnih točk, s katerimi sodelujem, ker prej ko slej, bodo plačljive, kar je tudi pravilno in zaračunavanje mora biti implementirano pravilno. Ne samo po času polnjenja, ker Zoe bo v eni uri potegnila 22kWh, Leaf in Ampera samo 3.3kWh, ampak kombinacija obojega.
Pri Tesli pa imajo dejansko zdaj ta problem, ker so obljubili zastonj polnjenje za vedno in dejansko lastniki lahko pustijo avto tam kar parkiranega, pa tudi če je že poln.