Tesla MODEL S

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Kako bi pa model S pri nas* polnil nekje vmes na poti? Pa odštejmo šuko vtičnice, ker to pomeni, da je potrebno prespat. CHAdeMO ne deluje. Ostane?
confused-1.gif


* Recimo standardno območje povprečnega slovenca AT, HR, BA, SR, IT.
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Kako bi pa model S pri nas* polnil nekje vmes na poti? Pa odštejmo šuko vtičnice, ker to pomeni, da je potrebno prespat. CHAdeMO ne deluje. Ostane?
confused-1.gif


* Recimo standardno območje povprečnega slovenca AT, HR, BA, SR, IT.

Model S bo imel 22 kW polnilec in imaš že nekaj 22kW AC polnilnic pri nas,
v 4 urah napolniš za 300 do 500km.

Mogoče bo podprt tud Chademo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Tako je. Za Japonsko je Tesla Motors napovedal CHADEMO adapter, tako da zakaj ga pa ne bi pripeljali tudi v Evropo. Konec koncev je po Evropi že kar nekaj CHADEMO polnilnih mest, pa niso vsa vnešena. Npr. pri nas so 3 CHADEMO polnilne postaje, vnešeno vidim le eno:

Zemljevid.

http://www.chademo.com/

chademomap2013.03.11.png


Citat:
The number of CHAdeMO DC Quick charger installed up to today is 2703.
-- (Japan 1716 Europe 815 USA 160 Others 12) last update 2013.07.05
 
Nazadnje urejeno:

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
No, Američani že od samega začetka sprašujejo za CHAdeMO adapter. Ne bo ga.

Zadnje novice so:

Na Japonskem bo Tesla uporabljala CHAdeMO vtičnico (namesto njihove)
V EU bo Tesla uporabljala Mannekes namesto njihove vtičnice. Superchargerjev v EU ne bo.
bonk.gif


Avtomobili torej ne bodo enaki po vsem svetu.

Pa še v USA bo SAE standard za vtičnice pa imajo že skoraj 3000 CHAdeMO polnilcev.

PS. A so tile čist prfu*njeni? Se spet gremo DVD regije? A se res enkrat ne more cel svet odločit za enotne navaden vtič/vtičnico?
uf-1.gif


PPS. No, CHAdeMO gre v nos vsem ostalim, ker TEPCO želi denarce za implementacijo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Za USA že vemo, da ne bo CHADEMO adapterja in nihče ni napisal da bo, tako da ni potrebe po boldanju.

Ti pa lahko povem, da ko je bil Model S v Ljubljani in sem bil z ekipo AM-ja, sem na dolgo govoril s ta glavnim od Tesla store-a Munchen in je rekel, da v EU bodo Superchargerji, poleg Mennekes priključkov.

Ostalo pa že vemo
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Tesla Motors so šli v svoj vtikač menda tudi, poleg plačevanja licenčnine TEPCO-u, zato, da so implementirali polnjenje v enem samem elegantnem vtikaču (namesto J1772 + CHADEMO), poleg tega pa je CHADEMO omejen z '(up to 500 VDC) high-current (125 A)', to je dobrih 60kW.

http://en.wikipedia.org/wiki/CHAdeMO

SuperCharger pa trenutno polni z močjo do 120kW, tako da je prednost kar očitna in Tesla-o popolnoma razumem.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
»Do« ja. Če si ravno čisto sam na Superchargerju. Malce sem prebiral njihov forum. Problemi s tem, da so superchargerji povsem zasedeni, tudi ko so avtomobili polni, ker gredo ljudje vmes v kino itd.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Jp, to bodo morali urediti tako, kot je to urejeno po zakonu že nekaterih zveznih držav in to je, da je dovoljeno parkiranje le ob aktivnem polnjenju.

Na javnih polnilnih točkah se to ponavadi dela tako, da pajk odpelje tako vozilo, vzpodbuda, da se to preprečuje pa je, da so polnilne točke plačljive v kombinaciji po napolnjenih kWh + po času polnjenja. S tem vzpodbujaš lastnika EV-ja, da ko je avto napolnjen, da ga umakne na drugo parkirno mesto in naredi prostor za drugega.
Tak način zaračunavanja tudi jaz povem postavljalcem javnih polnilnih točk, s katerimi sodelujem, ker prej ko slej, bodo plačljive, kar je tudi pravilno in zaračunavanje mora biti implementirano pravilno. Ne samo po času polnjenja, ker Zoe bo v eni uri potegnila 22kWh, Leaf in Ampera samo 3.3kWh, ampak kombinacija obojega.

Pri Tesli pa imajo dejansko zdaj ta problem, ker so obljubili zastonj polnjenje za vedno in dejansko lastniki lahko pustijo avto tam kar parkiranega, pa tudi če je že poln.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Problem je v tem, ker kolikor sem videl, ta kabel, ki štrli iz SuperCharger postaje ni dolg. Je ravno toliko dolg, da ga priključiš na avto, če parkiraš zraven. Sem gledal en video posnetek, kjer je moral uporabnik avto premakniti bližje, da je lahko priklopil.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Pa vseeno ne vidim težave s tem, kar si prej napisal (torej brezplačno polnjenje za vedno) s tem, da mora avto prestavit, ko je poln...

Zato sem pa tud napisal, da naj naredijo še par parkingov Tesla only zraven polnilne postaje, tako da jih samo za par metrov prestavijo ko je poln.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.973
6.991
113
Naj naredijo parking, tak kot je pred fancy stavbami, nek študentek bo stal tam in vozil avte naokoli.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Tesla sold 5,150 Model S EVs in Q2, future $35k model will have 200-mile range

Citat:
Finally, we know the number. Tesla Motors announced today that it sold 5,150 Model S electric vehicles in North America last quarter. Divide by three and you see that the California company sold around 1,700 cars a month, which puts it right up there with the current plug-in vehicle champions, the Nissan Leaf and the Chevy Volt. That's despite the fact that the cheapest Model S, which starts at $69,900 but often sells for a lot more with better options, costs at least twice as much as the sales leaders. Tesla said it was making "almost 500 vehicles per week" in the second quarter of this year.

With all of the good financial news, Tesla and CEO Elon Musk said the primary focus now is on "expanding production to meet worldwide demand." Tesla started delivering the Model S to Europe this week (the first lucky countries were Norway, Switzerland and the Netherlands) and if demand there matches North America, which Musk said is likely, then the company predicts "annualized sales for Model S could exceed 40,000 units per year by late 2014."