Tesla MODEL S

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
boli mene k za tistih 200 eur.. jih zažrem v gostilni ...
Malo si nekonsistenten.
Tisti, ki jih res boli k... za 200 EUR, ne računajo, koliko so prišparali z eno vožnjo do Poreča z EV garo. V bistvu sploh ne vejo, koliko jih stane ena vožnja do Poreča, ker jim je vseeno.
Pa na forumih se tudi ne hvalijo s tem, koliko so prišparali, lool.

PS: čakam čez leto, dve, ko boš kakšnega rabljenega Porsha prodajal in bo to najboljše na kruhu namazano. Imamo enega takega že na forumu. :)
 

fijatovPES

Fizikalc
1. okt 2007
446
30
28
Malo si nekonsistenten.
Tisti, ki jih res boli k... za 200 EUR, ne računajo, koliko so prišparali z eno vožnjo do Poreča z EV garo. V bistvu sploh ne vejo, koliko jih stane ena vožnja do Poreča, ker jim je vseeno.
Pa na forumih se tudi ne hvalijo s tem, koliko so prišparali, lool.

PS: čakam čez leto, dve, ko boš kakšnega rabljenega Porsha prodajal in bo to najboljše na kruhu namazano. Imamo enega takega že na forumu. :)


gre za odgovor... na provokacijo o 200 eur...

jasno da si preračunaš ... nikol me pa niso ti evri boleli predn sem vozil elektriko... ne glede na vse sem se vsak topel vikend peljal na morje...

sploh ne gre za hvaljenje... ampak enostavno za kalkulacijo ki pije vodo pri meni...

porsha sem ze imel in uspešno prodal... nebi še enkrat hvala...

kot sem rekel ... ta avto je bil kupljen testno da vidim če to je za mene... naslednji bo spet enaka znamka... sam nov:)

naj ima vsak svoje... meni elektrika sede
 

fijatovPES

Fizikalc
1. okt 2007
446
30
28
Za ionity aktivirat rabiš 3 min, če z njihovim appom in kreditno čaraš. Če imaš recimo audijev charge card, prisloniš in polniš. in taista kartica dela še na ene 60 tisoč postajah. Tudi večini DC 100+ kW v EU...
v etronu sem sedel .... peljal se nisem... ko gledaš price in performance je v tem cenovnem rangu kaj druga boljša izbira...

kar se tiče ionity audi kartice ne morem nič povedat...

verjamem da bo naslednji etron zelo boljši kot tale prvi...
 

fijatovPES

Fizikalc
1. okt 2007
446
30
28
Kaj te je zmotilo na Etronu? Cena ali kaj drugega?
ful kvalitetno skup narjen audi pač.... q7 ali q8 rang za ta denar lahk dejansko nekaj pričakuješ.... domet... ki je oreng slab me moti definitivno... cena ... je v bistvu zelo visoka glede na package ki ga dobiš... če bi že hotel audija pol je za ta denar definitivno q 7 boljša izbira... v mojih očeh... čeprav je ice... drugače razen tega me ne moti nič... audi pač.... nekako mi audi nikol ni sedel včasih sem bil bmw fan... nekako me je nazadnje ravno ta minimalizem ki ga ima volvo xc90 ful prepričal... v tesli sem se v tem minimalizmu brez gumbov našel še bolj...

edino kaj me res moti so mercedes ročke in stikala v tesli...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Ok, to si sedaj dokaj realno napisal, čeprav meni je recimo cena bila presenetljivo nizka. Sem računal, da bo 100.000+ EUR, pa se začne pri 70.000 EUR.
Itak moraš noter dat še vsaj 20 jurjev za opremo, ampak vseeno.
Sicer je pa to praktično Q7 na elektriko :), s top kvaliteto.
 

fijatovPES

Fizikalc
1. okt 2007
446
30
28
4799A16E-2E00-42F9-BC00-7C08CA85735E.jpeg
Letne gume :)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
ful kvalitetno skup narjen audi pač.... q7 ali q8 rang za ta denar lahk dejansko nekaj pričakuješ.... domet... ki je oreng slab me moti definitivno... cena ... je v bistvu zelo visoka glede na package ki ga dobiš...

Sorry, ampak realen domet je čisto OK (in primerljiv z tvojo znamko), in z avtom greš kamot na daljšo pot. In cena se mi ne zdi viska, ne za e-tron, ne za EQC, recimo ... Primerjat s q7 ali Q8 pa nima smisla.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Primerjat s q7 ali Q8 pa nima smisla.
Hm, kolikor vem e-Tron ni narejen na novi električni platformi, ampak na isti platformi kot Q7. So pač šparali oz. ni bilo časa čakat na novo dedicirano platform za elektriko.
Isto kot EQC, ki je dejansko na hitro prirejen GLC.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.714
1.063
113
Ko boste kupil pa se vozil v tem lahko kaksno recemo. Do takrat pa je tole eno.samo nakladanje. To vam zeli povedat, pa eni nikakor ne stekajo branja med vrsticam.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
Saj on tudi ni kupil e-Trona. Sedel je notri... mogoče ga je vozil. Vse ostalo so pa tudi ugibanja. Tudi jaz sem že vozil Teslo S (novejši model od njegovega)... pa po tvoji logiki ne smem komentirat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: brunobruno

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Noben ne sme komentirat.
Takoj, ko pa dobiš ključe v roke, si pa največji strokovnjak, sploh v hvaljenju.

MLBevo, ampak to je vseeno. Ker po tej logiki bi lahko rekel, naj nekdo namesto Bentayge kupi A4 oziroma bi šel to primerjat.
Logika gor ali dol, je pač Etron električni Q7. Še ni vse popolnoma zoptimizirano za elektriko, kar pa ne pomeni, da je slab avto.
Kolikor vem prihajajo novi modeli, ki bodo delani prav na novi platformi samo za električna vozila.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Potem je e-tron hkrati tudi električna Bentayga, električni A4, Q5, Q8, A6 ...
Kot rečeno, platforma je tu irelevantna (konec koncev: nova Corsa/208 sta bila v osnovi že zasnovana kot EV, ampak namenoma vseeno na večenrgijski platformi). e-tron ima baterijo ravno tako v dnu kot EVji na enoenergiojskih platformah. Arhitektura je enaka kot pri "čistem" EV. Res je, da je v sorodu oz na MLBevo, ampak ni pa to elktrični Q8 ali Q7 ali Q5 ...
 
Nazadnje urejeno:

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Saj on tudi ni kupil e-Trona. Sedel je notri... mogoče ga je vozil. Vse ostalo so pa tudi ugibanja. Tudi jaz sem že vozil Teslo S (novejši model od njegovega)... pa po tvoji logiki ne smem komentirat.

Vprasanje je kaj lahko komentiras.
Ce se zanesemo na napisano imamo na eni strani cloveka ki je povedal lastne IZKUSNJE s specificnim avtomobilom in to po 260k km, kar je rariteta.
Na drugi strani pa imamo klasicno alter greznico kjer vecina kontrira na podlagi masturbacije po twitterju in youtubu.

SJTV sicer mora E-trona zagovarjat ker jih prodaja. Tak da mu je pola oprosceno.

Je pa zanimivo ko so E-trona sli promovirat v UAE, ko so ga konkretno zagazili (kot se pac to spodobi za lastnike avtomobilov v drzavi kjer je bencin zastonj) pa se klima je morala delat na full je bil domet nul komma josef. So takoj spakirali sila in kopita.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
Ce se zanesemo na napisano imamo na eni strani cloveka ki je povedal lastne IZKUSNJE s specificnim avtomobilom in to po 260k km, kar je rariteta.
Kupil je rabljenega... ni vseh 260k kilometrov njegovih. Jaz lahko pa Teslo S komentiram približno toliko kot on e-Trona.

PS: Dejstvo je, da e-Tron ni tako požrešen, kot želijo nekateri prikazat (realno ene 10% bolj požrešen od Tesle X). Tesle pa tudi niso tako varčne, kot želi to Tesla prikazan (največje EPA odstopanje od vseh znamk). Moje izkušnje pa pravijo, da s Teslo S 85 ni možno iz Kranja v Portorož in nazaj, brez da bi se vmes enkrat ustavil na Superchargerju (razen, če voziš za tovornjaki na avtocesti). Res pa je, da sem jo vozil pozimi. Mi smo polnili celo dvakrat (da je bila baterija polna za naslednji dan).
 
Nazadnje urejeno:

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.714
1.063
113
Na Gen-u delas? Ker pises isto k vsi tam zaposleni k za vikend dobijo eno od Tesel ki jih majo in so pol vsi pametni. Glej, vase besede nimajo teze, kot je en pred mano napisal: tipicna alter greznica, vsi pametni, nima pa noben. Jebiga...
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
Ne. Sem kar lepo plačal za najem Tesle. Če ti moji komentarji niso všeč, ji lahko mirno preskočiš. Ker se resno zanimam za nakup EV-ja, pač pretehtam vse prednosti in slabosti.