Tesla MODEL S

fijatovPES

Fizikalc
1. okt 2007
446
30
28
Glej ni šanse, da bom jaz čakal po 30 minut ali več za nek spodoben domet, pa ne mi zdej s kosilom na bencinski uletavat :poreden:
Glej ni šanse, da bom jaz čakal po 30 minut ali več za nek spodoben domet, pa ne mi zdej s kosilom na bencinski uletavat :poreden:


glej vsakemu svoje... nobenemu ne vsiljujem elektrike... meni sede... rad bi le povedal svoje mnenje da ni vse čist tak kot eni tukaj pišete...

kavč mojster...

ker če bi gdaj vozil kak električni avto bi vedel da ko se z praznim pripelješ na polnilnico ti fila 129 kwh prvih 15 minut... in da v tem času napolniš za nadajlnih 150 km... vsi pa vemo da normalno tankanje ice ja traja med 7 do 15 minut ... nikakor pa ne čakaš na polnilnici da se ti avto napolni do konca kot smo navajeni pri ICE ...

pri električnem avtu polniš tolk kok rabiš da prideš na cilj.. na cilju pa potem polniš do kraja...

pa ne mi zdaj kaj pa če na cilju ne moreš filat ker filaš lahk vsepovsod....

vsakemu svoje... jas se izven korone peljem vsaki petek v poreč... in v pondeljek nazaj... z volvom me je to stalo 70 eur... x 4 je 280 eur... z ženino hyundai kono se pripeljemo za 3.5 eur... kok me stane polnjenje doma... enako z teslo... za nazaj filamo čez vikend v marini kjer je elektrika đabe... meni je kalkulacija... ker me tile vikend izhodi stanejo 20 eur na mesec.. ostane 260 eur... z tem pa plačuješ že kr lep obrok za avto... drugače pa jih raje zažrem v gostilni...
 
Nazadnje urejeno:

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
mater ej, daj se zmenita z malecky pa idita poleti po hrvaski pa ima da fockata vse svede pa nizozemce ko se s teslami dol pripeljejo :)
Kaj bolj pametnega nimaš za napisat?

Jaz sem absolutno fan EV-jev. Sem ga letos nameraval kupit... ampak bom zaradi okoliščin, v katerih smo se znašli, še počakal. Moj point je bil samo v tem, da kljub temu, da ima Tesla prednost v polnilni infrastrukturi, le-ta ni tako pomembna ali obsežna, kot želijo nekateri tukaj prikazati.

Omenjanju prihrankov na gorivu pri avtomobilih, ki stanejo 40k€ ali več, se pa samo nasmehnem. Top nakup je bil trenutno recimo e-Golf, ki si ga lahko dobil za dobrih 20k€. Tam je pa avto s prihranki pri gorivu na dolgi rok dejansko že cenejši od ICE-ja. Ampak kaj, ko ima e-Golf druge probleme.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: sad in fijatovPES

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.714
1.063
113
Pol ze ni top nakup a ne? Daj se odloci. Isto k anti eko fasist, bi pa ne bi. Sama sanjanja oz. cincanja. Bi, ce bi to, ce bi ono. Pa pismu, si dec al baba? Kup pa bos pol pametn, ne pa gnojit vsakmu za vse v bistvu pa pojma nimate. Ja, velik ste prebral, YT gledal sam to ni TO. Ko bos mel, bos vidu, da to se kako drzi. Prej pa ne, zato tud tko pametvat ne rabte k na koncu vedno na dizlu pristanete.
 
Nazadnje urejeno:

fijatovPES

Fizikalc
1. okt 2007
446
30
28
Kaj bolj pametnega nimaš za napisat?

Jaz sem absolutno fan EV-jev. Sem ga letos nameraval kupit... ampak bom zaradi okoliščin, v katerih smo se znašli, še počakal. Moj point je bil samo v tem, da kljub temu, da ima Tesla prednost v polnilni infrastrukturi, le-ta ni tako pomembna ali obsežna, kot želijo nekateri tukaj prikazati.

Omenjanju prihrankov na gorivu pri avtomobilih, ki stanejo 40k€ ali več, se pa samo nasmehnem. Top nakup je bil trenutno recimo e-Golf, ki si ga lahko dobil za dobrih 20k€. Tam je pa avto s prihranki pri gorivu na dolgi rok dejansko že cenejši od ICE-ja. Ampak kaj, ko ima e-Golf druge probleme.
drži e golf je pravi nakup ampak je doseg le veliko premali....

če pogledaš kono... naša je bla 45 ... minus subvencija... je bil avto 38... moja si je v bistvu želela volva xc40.... ki je csenovno tu nekje...

ni ji žal da je vzela kono... želela si je tud nov avto... pustmo zdaj kok je to smotrno ali ni... hotela je nov avto...

stroškov z avtom praktično ni... na strehi je elektrarna ki je odplačana... goriva ne plača nič... definitivno je kalkulacija...

sam sem vedno kupoval rabljene... zato sem to teslo kupil rabljeno za test... najprej sem želel teslo x rabljeno seveda... ampak ker si pri svojih 40 ih tud še nikol nisem kupil novega avta sem se odločil da mora naslednji bit nov... zato sem vplačal y.... x mi je vsseno nov predrag... prevelik poleg tega je auslauf model... prej kot slej bo nov tukaj ...

nič nebom nesel s sabo... delam kot bedak cele dneve... iz mojih rok oziroma zgodbe ki sem jo ustvaril se hrani 8 zaposlenih ki seveda prispevajo v mojo zgodbo in se enkrat tolk druzinskih clanov... noben nima slabe plače... noben ni na čakanju tud v teh časih ne... plače so vsakega prvega ne petnajstega... za koji k... si enkrat nebi privoscil novega avta in neracionalnega nakupa ???? življenje je prekratko... od onih časov ko smo z maleckijem nabijali poste po mobisuxu je že dvajset let... men se zdi kot včeraj... no malecky poste še kr nabija... nekatere stvari se ne spremenijo... jas sem slučajno zašel v teh časih tukaj gor ker drugače ni časa ...


glede polnilne infrastrukture ti pa morem povedat... pa ne kot tesla fan... ampak čist trezno pogledano... je teslin supercharger enostavno zakon... dela brez aplikacij.. brez kartic kjerkoli v evropi... itd... definitivno velika prednost pred ostalimi...

če pa kupuješ drugi avto za šiht in nazaj pol pa je golf top buy jer boste filal lepo doma...
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.870
753
113
www.jernej.org
Pol ze ni top nakup a ne? Daj se odloci. Isto k anti eko fasist, bi pa ne bi. Sama sanjanja oz. cincanja. Bi, ce bi to, ce bi ono. Pa pismu, si dec al baba? Kup pa bos pol pametn, ne pa gnojit vsakmu za vse v bistvu pa pojma nimate. Ja, velik ste prebral, YT gledal sam to ni TO. Ko bos mel, bos vidu, da to se kako drzi. Prej pa ne, zato tud tko pametvat ne rabte k na koncu vedno na dizlu pristanete.
Stroškovno gledano je bil top nakup... tu ni debate. Ampak nakup avta (žal) ni vedno racionalna odločitev. Zato se nisem odločil za e-Golfa.
 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
Če gledaš iz čisto stroškovnega vidika, je bil eUP za dobrih 10k z odšteto subvencijo še precej boljši nakup.
Če kupuješ pecikl, to je majhen mestni avto.
No moram se oglasiti v tej temi, ker mi ni jasno nabijanje nekaterih in pljuvanje po Tesli. Sam je nimam in je najbrž nikoli ne bom imel, bi pa jo takoj kupil, če bi imel viška. In to ravno iz razloga, ki ga navaja fijat: razvejano mrežo superchargerjev. Temu se ne bo tako hitro približal noben renomirani proizvajalec, še najmanj pa sveta nemška trojica. Enostavno jih je čas povozil. Hoteli ali ne, prihodnodt je električna in lep dokaz kako tesla vozi ostale scat so številke prodanih in zadovoljstvo kupcev. Zadeve okrog Tesle spremljam že lep čas, pravzaprav od starta firme in me takšen odnos do neke firme, kot ga ima Malecky (in ostala kompanija) samo nasmeje. Ne pozabi fantje, da družba proizvaja šele kakšno desetleje, vi pa jo primerjate z imenom, ki je natrgu 100+. Zame Tesla samo kapo dol in lahko samo čestitam vozniku, ki se odloči za njihov avto. Je dosti pred časom...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.603
10.818
113
pusti to ,to so zastonjkarji teh je še vedno preveč.
ne vem če, to je patologija, po mojem ko kupiš električarja to rataš. Enaka scena, pravi kolega ki ima tudi zlahto s to E-kono. Pa so bili na morju skupaj, pa je gospa vsak dan avto peljala v večjo vasico zastonj polnit pa tam stala 1 uro pa potem domov, da ne bi doma "tankala"... in potem celi dopust krč, kako bodo imeli polno ko gredo domov. Je rekel da je bilo smešno/žalostno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
749
113
EU
No moram se oglasiti v tej temi, ker mi ni jasno nabijanje nekaterih in pljuvanje po Tesli.
Ker do drugih firm pa nismo kritični al kako?!? Dajte ventilatorji prenesti kdaj tudi kakšno kritiko no. Tesla je morda ok za ameriški avto in glede na to koliko milijard so zmetali vanjo in koliko strokovnjakov sodeluje pri tem so uspeli sestaviti EV in svetu dokazali, da se tudi z zastarelo baterijsko tehnologijo, da nekaj narediti za vozit. Tud jst ne bi verjel, če ne bi videl, ker si res nisem mislil, da bomo ponovili tehnološko obdobje iz 1900, ampak sem res pričakoval kaj alternativnega, sodobnega. Ampak očitno je to ta hip najboljše kar zmoremo. Ne moreš pa resnično sedaj kar povprečnim potrošnikom svetovati, da naj gredo kupovati Teslo, ker da je to best buy?!? Halo?!? Naj najprej dodelajo vsa ta električna vozila in gredo čez to beta fazo. Medtem bomo pa ostali povprečneži furali hibride in podobno. Ampak valda ni nič narobe, da si kupiš eno Teslo za dušo, sploh če si tehnični navdušenec.:cheer:
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Če kupuješ pecikl, to je majhen mestni avto.
No moram se oglasiti v tej temi, ker mi ni jasno nabijanje nekaterih in pljuvanje po Tesli. Sam je nimam in je najbrž nikoli ne bom imel, bi pa jo takoj kupil, če bi imel viška. In to ravno iz razloga, ki ga navaja fijat: razvejano mrežo superchargerjev. Temu se ne bo tako hitro približal noben renomirani proizvajalec, še najmanj pa sveta nemška trojica. Enostavno jih je čas povozil. Hoteli ali ne, prihodnodt je električna in lep dokaz kako tesla vozi ostale scat so številke prodanih in zadovoljstvo kupcev. Zadeve okrog Tesle spremljam že lep čas, pravzaprav od starta firme in me takšen odnos do neke firme, kot ga ima Malecky (in ostala kompanija) samo nasmeje. Ne pozabi fantje, da družba proizvaja šele kakšno desetleje, vi pa jo primerjate z imenom, ki je natrgu 100+. Zame Tesla samo kapo dol in lahko samo čestitam vozniku, ki se odloči za njihov avto. Je dosti pred časom...
Izgleda bolj slabo slediš, če vidiš samo zadovoljstvo kupcev. Vprašaj tistega kupca, ki mu Tesla stoji več mesecev na servisu zaradi manjšega popravila pločevine, avto sicer normalno vozen, obroke za avto pa plačuje. Brez nadomestnega vozila.

Drugače pa top citat pesa: ves vesel je, ker prišpara 200 eur na mesec, doma mu stoji XC90, vozi se pa v gari od Kone. Top.
To je isto kot če bi jaz rekel, da namesto v prvem razredu v letalu, bom šel raje s tovornim letalim zadaj v trupu in bom ves vesel, koliko sem prišparal. Loool.

Drugače pa gledat samo stroške porabe pri teh vozilih je bedasto, daleč največji strošek je izguba vrednosti. Samo to se “pozabi”.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
pametnjakovič povej mi kak se boš peljal z taycanom v beograd... kje boš filal na poti... kak boš vozil iz severa nemčije na portugalsko z taycanom... po nemčiji kjer so nasrali par ionitijev še gre... vse ostale države lahko pozabiš.... infrastrukture ni..

Si moreš mislit, da šele od Bordeauxa naporej pridejo na vrsti posatnki kaj daljši kot za kavo. Več kot 1 uro stojiš pa glih 1x v španiji. Večina polnilnih je 100+ kW. Kartico rabiš pa samo eno (Porschejevo).

Za beograd imaš pri Zg Ionity in en CCS za eno urco (spet, glih nekaj v redu v usta daš) pri Vukovarju, recimo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
zamisli da imaš električno vozilo... in enkrat na leto greš na eno pot od 900 km v eno smer... boš zato imel še en ICE pr bajti če pa se tistih 364 dni voziš na štrom in ti je 350 km dometa povsem dovolj...
Ne, v tem primeru bom imel normalen EV (recimo ID.3 ali ID.4), za tisto 1 pot bom pa rental (ali Teslo ali ICE). Še vedno ceneje, kot imet 365 dni ICE ali plačevat avto s 100 kWh baterijo, čeprav je ne rabim ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
ionity je še daleč zadaj poglej malo teslin supercharger network... povsod ga imaš.... ionity imaš v ilirski bistrci in kopru... ki pa mislim da še ne dela... hrvaška???? srbija... italija... ionity kaj je to ????
Ionity ni edini. Italija ima cel kup 100+ kW postaj. Poglej Enel X.
Hrvaška in srbija tudi napredujeta. Vendarle je HT center razvoje za polnilno mrežo za cel Deutsche Telekom.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
drži e golf je pravi nakup ampak je doseg le veliko premali....
No ja, kakor za koga, sploh pa to ne drži glede na ceno. Naredim z njim cca 2 jurja na emsec (no ja, sem pred korono). Zg-Lj prideš brez polnjenja, na obalo itak, tudi do Pule, sicer s 25 min polnjenja vmes. 5€, ampak za 200 km je 6€ še vedno pol ceneje kot z ICE avtom.
Malo se pomatraš, ampak jebiga, za tak denar in toliko cenejšo vožnjo se pa tisith 1x ali 2x na mesec potrudim. Za Poreč pa itak ni panike. 10 min in 2€ na Kozini.
S Kono ali Teslo je toliko bolj brezskrbno. Kolikor denarja, toliko glasbe.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Če kupuješ pecikl, to je majhen mestni avto.
No moram se oglasiti v tej temi, ker mi ni jasno nabijanje nekaterih in pljuvanje po Tesli. Sam je nimam in je najbrž nikoli ne bom imel, bi pa jo takoj kupil, če bi imel viška. In to ravno iz razloga, ki ga navaja fijat: razvejano mrežo superchargerjev. Temu se ne bo tako hitro približal noben renomirani proizvajalec, še najmanj pa sveta nemška trojica. Enostavno jih je čas povozil. Hoteli ali ne, prihodnodt je električna in lep dokaz kako tesla vozi ostale scat so številke prodanih in zadovoljstvo kupcev.

Na razvitih trgih z razvito infrastrukturo pač ne. Poglej Norveško, recimo. e-tronov se porda več kot vseh tesel skupaj. In ne, ostala infrastrutura ni tako nerazvita, kot tule eni trdite. In ne rabiš kupa kartic. Dovolj je ena, na ionityju se znajo avti pa že sami idntificirat, brez kartice.
 

fijatovPES

Fizikalc
1. okt 2007
446
30
28
Si moreš mislit, da šele od Bordeauxa naporej pridejo na vrsti posatnki kaj daljši kot za kavo. Več kot 1 uro stojiš pa glih 1x v španiji. Večina polnilnih je 100+ kW. Kartico rabiš pa samo eno (Porschejevo).

Za beograd imaš pri Zg Ionity in en CCS za eno urco (spet, glih nekaj v redu v usta daš) pri Vukovarju, recimo.


si moreš mislit da da je to zadnji ionity tukaj dol... bo še kr trajalo da jih bo več ...
 

fijatovPES

Fizikalc
1. okt 2007
446
30
28
Ionity ni edini. Italija ima cel kup 100+ kW postaj. Poglej Enel X.
Hrvaška in srbija tudi napredujeta. Vendarle je HT center razvoje za polnilno mrežo za cel Deutsche Telekom.


res je ... ionity ni edini imaš jih več... za vsakega rabiš svojo kartico, ali svojo aplikacijo... povprečno rabiš na ionity da ga aktiviraš 2 do 3 minute... na SC prideš ftakneš polniš...
 

fijatovPES

Fizikalc
1. okt 2007
446
30
28
Izgleda bolj slabo slediš, če vidiš samo zadovoljstvo kupcev. Vprašaj tistega kupca, ki mu Tesla stoji več mesecev na servisu zaradi manjšega popravila pločevine, avto sicer normalno vozen, obroke za avto pa plačuje. Brez nadomestnega vozila.

Drugače pa top citat pesa: ves vesel je, ker prišpara 200 eur na mesec, doma mu stoji XC90, vozi se pa v gari od Kone. Top.
To je isto kot če bi jaz rekel, da namesto v prvem razredu v letalu, bom šel raje s tovornim letalim zadaj v trupu in bom ves vesel, koliko sem prišparal. Loool.

Drugače pa gledat samo stroške porabe pri teh vozilih je bedasto, daleč največji strošek je izguba vrednosti. Samo to se “pozabi”.


boli mene k za tistih 200 eur.. jih zažrem v gostilni ... votim se z garo od tesle... ice pa lepo stoji doma in čaka da se bom spravil ga prodat... ga še nimam v oglasu ne me vprašat zakaj...

drgač pa okol kone.. idi peljat električno... daleč od gare...

boli me krščen duš za izgubo vrednosti.. od kdaj je pa nakup avta racionaln nakup... v tem časo ko popušim na avtu x znesek ga na drugi strani x 5 zaslužim... jbg... zato delam... ne zato da bom gledal pagare na računu...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
res je ... ionity ni edini imaš jih več... za vsakega rabiš svojo kartico, ali svojo aplikacijo... povprečno rabiš na ionity da ga aktiviraš 2 do 3 minute... na SC prideš ftakneš polniš...
Za ionity aktivirat rabiš 3 min, če z njihovim appom in kreditno čaraš. Če imaš recimo audijev charge card, prisloniš in polniš. in taista kartica dela še na ene 60 tisoč postajah. Tudi večini DC 100+ kW v EU...