sedaj te prehiti ker je v Obrovacu tudi Supercharger tik ob AC. In ne rabi v Senj vozit.
Glej ni šanse, da bom jaz čakal po 30 minut ali več za nek spodoben domet, pa ne mi zdej s kosilom na bencinski uletavat
Glej ni šanse, da bom jaz čakal po 30 minut ali več za nek spodoben domet, pa ne mi zdej s kosilom na bencinski uletavat
Kaj bolj pametnega nimaš za napisat?mater ej, daj se zmenita z malecky pa idita poleti po hrvaski pa ima da fockata vse svede pa nizozemce ko se s teslami dol pripeljejo
drži e golf je pravi nakup ampak je doseg le veliko premali....Kaj bolj pametnega nimaš za napisat?
Jaz sem absolutno fan EV-jev. Sem ga letos nameraval kupit... ampak bom zaradi okoliščin, v katerih smo se znašli, še počakal. Moj point je bil samo v tem, da kljub temu, da ima Tesla prednost v polnilni infrastrukturi, le-ta ni tako pomembna ali obsežna, kot želijo nekateri tukaj prikazati.
Omenjanju prihrankov na gorivu pri avtomobilih, ki stanejo 40k€ ali več, se pa samo nasmehnem. Top nakup je bil trenutno recimo e-Golf, ki si ga lahko dobil za dobrih 20k€. Tam je pa avto s prihranki pri gorivu na dolgi rok dejansko že cenejši od ICE-ja. Ampak kaj, ko ima e-Golf druge probleme.
Stroškovno gledano je bil top nakup... tu ni debate. Ampak nakup avta (žal) ni vedno racionalna odločitev. Zato se nisem odločil za e-Golfa.Pol ze ni top nakup a ne? Daj se odloci. Isto k anti eko fasist, bi pa ne bi. Sama sanjanja oz. cincanja. Bi, ce bi to, ce bi ono. Pa pismu, si dec al baba? Kup pa bos pol pametn, ne pa gnojit vsakmu za vse v bistvu pa pojma nimate. Ja, velik ste prebral, YT gledal sam to ni TO. Ko bos mel, bos vidu, da to se kako drzi. Prej pa ne, zato tud tko pametvat ne rabte k na koncu vedno na dizlu pristanete.
Če kupuješ pecikl, to je majhen mestni avto.Če gledaš iz čisto stroškovnega vidika, je bil eUP za dobrih 10k z odšteto subvencijo še precej boljši nakup.
ne vem če, to je patologija, po mojem ko kupiš električarja to rataš. Enaka scena, pravi kolega ki ima tudi zlahto s to E-kono. Pa so bili na morju skupaj, pa je gospa vsak dan avto peljala v večjo vasico zastonj polnit pa tam stala 1 uro pa potem domov, da ne bi doma "tankala"... in potem celi dopust krč, kako bodo imeli polno ko gredo domov. Je rekel da je bilo smešno/žalostno.pusti to ,to so zastonjkarji teh je še vedno preveč.
Ker do drugih firm pa nismo kritični al kako?!? Dajte ventilatorji prenesti kdaj tudi kakšno kritiko no. Tesla je morda ok za ameriški avto in glede na to koliko milijard so zmetali vanjo in koliko strokovnjakov sodeluje pri tem so uspeli sestaviti EV in svetu dokazali, da se tudi z zastarelo baterijsko tehnologijo, da nekaj narediti za vozit. Tud jst ne bi verjel, če ne bi videl, ker si res nisem mislil, da bomo ponovili tehnološko obdobje iz 1900, ampak sem res pričakoval kaj alternativnega, sodobnega. Ampak očitno je to ta hip najboljše kar zmoremo. Ne moreš pa resnično sedaj kar povprečnim potrošnikom svetovati, da naj gredo kupovati Teslo, ker da je to best buy?!? Halo?!? Naj najprej dodelajo vsa ta električna vozila in gredo čez to beta fazo. Medtem bomo pa ostali povprečneži furali hibride in podobno. Ampak valda ni nič narobe, da si kupiš eno Teslo za dušo, sploh če si tehnični navdušenec.No moram se oglasiti v tej temi, ker mi ni jasno nabijanje nekaterih in pljuvanje po Tesli.
Izgleda bolj slabo slediš, če vidiš samo zadovoljstvo kupcev. Vprašaj tistega kupca, ki mu Tesla stoji več mesecev na servisu zaradi manjšega popravila pločevine, avto sicer normalno vozen, obroke za avto pa plačuje. Brez nadomestnega vozila.Če kupuješ pecikl, to je majhen mestni avto.
No moram se oglasiti v tej temi, ker mi ni jasno nabijanje nekaterih in pljuvanje po Tesli. Sam je nimam in je najbrž nikoli ne bom imel, bi pa jo takoj kupil, če bi imel viška. In to ravno iz razloga, ki ga navaja fijat: razvejano mrežo superchargerjev. Temu se ne bo tako hitro približal noben renomirani proizvajalec, še najmanj pa sveta nemška trojica. Enostavno jih je čas povozil. Hoteli ali ne, prihodnodt je električna in lep dokaz kako tesla vozi ostale scat so številke prodanih in zadovoljstvo kupcev. Zadeve okrog Tesle spremljam že lep čas, pravzaprav od starta firme in me takšen odnos do neke firme, kot ga ima Malecky (in ostala kompanija) samo nasmeje. Ne pozabi fantje, da družba proizvaja šele kakšno desetleje, vi pa jo primerjate z imenom, ki je natrgu 100+. Zame Tesla samo kapo dol in lahko samo čestitam vozniku, ki se odloči za njihov avto. Je dosti pred časom...
pametnjakovič povej mi kak se boš peljal z taycanom v beograd... kje boš filal na poti... kak boš vozil iz severa nemčije na portugalsko z taycanom... po nemčiji kjer so nasrali par ionitijev še gre... vse ostale države lahko pozabiš.... infrastrukture ni..
Ne, v tem primeru bom imel normalen EV (recimo ID.3 ali ID.4), za tisto 1 pot bom pa rental (ali Teslo ali ICE). Še vedno ceneje, kot imet 365 dni ICE ali plačevat avto s 100 kWh baterijo, čeprav je ne rabim ...zamisli da imaš električno vozilo... in enkrat na leto greš na eno pot od 900 km v eno smer... boš zato imel še en ICE pr bajti če pa se tistih 364 dni voziš na štrom in ti je 350 km dometa povsem dovolj...
Ionity ni edini. Italija ima cel kup 100+ kW postaj. Poglej Enel X.ionity je še daleč zadaj poglej malo teslin supercharger network... povsod ga imaš.... ionity imaš v ilirski bistrci in kopru... ki pa mislim da še ne dela... hrvaška???? srbija... italija... ionity kaj je to ????
No ja, kakor za koga, sploh pa to ne drži glede na ceno. Naredim z njim cca 2 jurja na emsec (no ja, sem pred korono). Zg-Lj prideš brez polnjenja, na obalo itak, tudi do Pule, sicer s 25 min polnjenja vmes. 5€, ampak za 200 km je 6€ še vedno pol ceneje kot z ICE avtom.drži e golf je pravi nakup ampak je doseg le veliko premali....
Če kupuješ pecikl, to je majhen mestni avto.
No moram se oglasiti v tej temi, ker mi ni jasno nabijanje nekaterih in pljuvanje po Tesli. Sam je nimam in je najbrž nikoli ne bom imel, bi pa jo takoj kupil, če bi imel viška. In to ravno iz razloga, ki ga navaja fijat: razvejano mrežo superchargerjev. Temu se ne bo tako hitro približal noben renomirani proizvajalec, še najmanj pa sveta nemška trojica. Enostavno jih je čas povozil. Hoteli ali ne, prihodnodt je električna in lep dokaz kako tesla vozi ostale scat so številke prodanih in zadovoljstvo kupcev.
Si moreš mislit, da šele od Bordeauxa naporej pridejo na vrsti posatnki kaj daljši kot za kavo. Več kot 1 uro stojiš pa glih 1x v španiji. Večina polnilnih je 100+ kW. Kartico rabiš pa samo eno (Porschejevo).
Za beograd imaš pri Zg Ionity in en CCS za eno urco (spet, glih nekaj v redu v usta daš) pri Vukovarju, recimo.
Ionity ni edini. Italija ima cel kup 100+ kW postaj. Poglej Enel X.
Hrvaška in srbija tudi napredujeta. Vendarle je HT center razvoje za polnilno mrežo za cel Deutsche Telekom.
Izgleda bolj slabo slediš, če vidiš samo zadovoljstvo kupcev. Vprašaj tistega kupca, ki mu Tesla stoji več mesecev na servisu zaradi manjšega popravila pločevine, avto sicer normalno vozen, obroke za avto pa plačuje. Brez nadomestnega vozila.
Drugače pa top citat pesa: ves vesel je, ker prišpara 200 eur na mesec, doma mu stoji XC90, vozi se pa v gari od Kone. Top.
To je isto kot če bi jaz rekel, da namesto v prvem razredu v letalu, bom šel raje s tovornim letalim zadaj v trupu in bom ves vesel, koliko sem prišparal. Loool.
Drugače pa gledat samo stroške porabe pri teh vozilih je bedasto, daleč največji strošek je izguba vrednosti. Samo to se “pozabi”.
Za ionity aktivirat rabiš 3 min, če z njihovim appom in kreditno čaraš. Če imaš recimo audijev charge card, prisloniš in polniš. in taista kartica dela še na ene 60 tisoč postajah. Tudi večini DC 100+ kW v EU...res je ... ionity ni edini imaš jih več... za vsakega rabiš svojo kartico, ali svojo aplikacijo... povprečno rabiš na ionity da ga aktiviraš 2 do 3 minute... na SC prideš ftakneš polniš...