Tesla MODEL 3

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Če vas pri Tesli zanima "napredek" poslušajte to bjondo. Je delničarka in fangirl že leta, zato lahko testira beto prosto na ulicah, ampak samo neuradno, ker drugače bi morali pri pristojnih inštitucijah prijavit te opravljene kilometre, potem se bi pa videlo kako slabo stvar poteka.


Kako odkrito je razočarana, nad tem, da starejša verzija je nekaj speljala, novejša pa ne... smeh. To ti je AI in strojno učenje ja. :norec: Potem pa za naslednjo verzijo Elon obljublja čisto prenovo kot ogromen rewrite... wtf pol to testirajo med ljudmi?
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.819
613
113
EU
S tem, da je dobro, da vsi razumemo, kako to strojno učenje dandanes zgleda v praksi :cool:


_104156479_whatsubject.jpg
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Tesli ne pomaga noben rewrite softverja in tudi ne nobena nevronska mreža za umetno inteligenco.
Kamere v Teslah preprosto nimajo dovolj dobrega prostorskega zaznavanja. Zapovrh so v križiščih in celemu kupu drugih situacij preprosto slepe - mrtvi kot, kamor nobena kamera ne vidi. Tudi semaforjev kot so postavljeni v Evropi večinoma ne zaznavajo, večina jih pade v mrtve kote kamer, ko čakaš na črti v križišču, še ljudje sklanjamo glave in izvajamo podobne trike, da lahko gledamo v semafor.

Skratka full self driving nikoli ne bo dosežen s tako opremo, kot se sedaj vgrajuje v Tesle. Tudi če bi računalnik v avtu in nevronske mreže zmogle to procesirat.

Skratka nateg kupcev in delničarjev, ki so odcolali tistih 7 jurjev za neko obljubo imenovano FSD, ki ne drži.

To da umetno inteligenco "trenirajo" navadni ljudje, pa ni nič novega. Temu je tako že 50 let. Tudi napake ki jih "umetna" inteligenca dela so preslikane napake ljudi.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
825
269
63
Mors bit res posebne vrste, da das taksni firmi 7k€ nepovratnih sredstev v zameno za civkanje elona po twitterju :)

Obstaja sploh kaka casovna limita, kdaj dobis teh 7 jurjov nazaj, ce ne nardijo nic v to smer?
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.819
613
113
EU
To da umetno inteligenco "trenirajo" navadni ljudje, pa ni nič novega. Temu je tako že 50 let. Tudi napake ki jih "umetna" inteligenca dela so preslikane napake ljudi.
Novo je predvsem za tiste, ki mislijo, kako se ti avti strojno učijo kar sami in samo neposredno med vožnjo na cesti.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Se učijo tudi sami, vendar pod nazorom ljudi. Samo Tesla je slabovidna da bi dosegla kaj več kot nivo dobrega asistenčnega sistema.

Na temo umetne inteligence priporočam ogled naslednjega filma:

 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Se učijo ja, Alphago je super primer, samo je tudi eden redkih in daleč od Tesle.

Tesla dobičke od FSD/Autopilot lahko po delih sama sebi priznava, kolikor si pač "upajo" glede na to koliko so dodali. Tudi kak Tesla voznik, ki ni povsem opran se čudi, da jim to gre skozi pri kupcih in finančnem regulatorju.

Meni je najhuje to, da ne gre AP z avtom in pri rabljenem odpade. Nekateri so zdaj že vrnili avtomobile po 3 treh letih najema, imeli kupljen AP, pa ga niso nikoli dočakali in če so zdaj spet vzeli Teslo, so morali spet plačati AP lol.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Njet. Zaklenjeno je na VIN avtomobila. Prenaša se pa seveda na morebitnega novega lastnika istega avtomobila.
Saj je od začetka jasno, da gre za prvi pošteni piramidni sistem. Dejstvo vseh piramidnih sistemov je, da ko se nova vplačila nehajo, se sistem zruši. Tukaj je isto, skratka rabijo nova vplačila norcev za FSD. Očitno jih ne manjka tudi po polni ceni 7 jurjev. :p
Prenosljivost na novi avto je pa po mojem namerno širjena dezinformacija.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
825
269
63
Njet. Zaklenjeno je na VIN avtomobila. Prenaša se pa seveda na morebitnega novega lastnika istega avtomobila.
Saj je od začetka jasno, da gre za prvi pošteni piramidni sistem. Dejstvo vseh piramidnih sistemov je, da ko se nova vplačila nehajo, se sistem zruši. Tukaj je isto, skratka rabijo nova vplačila norcev za FSD. Očitno jih ne manjka tudi po polni ceni 7 jurjev. :p
Prenosljivost na novi avto je pa po mojem namerno širjena dezinformacija.
a ni glih tesla zaklepala te funkcje tut na lastnik; torej ce prodas avto, more nov lastnik ta ficer spet kupit...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Mislim da je bil poiskus te norosti, ki se je izjalovil. Verjetno je padla kaka tožbica in nalog sodišča. Verjetno je nekdo mahal z računom, kjer je bila dotična postavka gor in to je bilo za sodišče to. :)

Isto kot so softići kot so Microsoft trdili, da so softverske licence neprenosljive. Sodišče ni bilo tega mnenja. Isto dokaz zgolj račun. Ko enkrat dobiš denar, nov lastnik lahko počne z lastnino, oz kupljenimi pravicami kar hoče, vključno proda naprej. :)
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ne bom trdil da vem, ker me boli patak. Verjetno to, kar delajo v USA ne gre skozi v EU, tudi to je lahko razlika.

Primer. Tip je mel Model S z vsemi doplačili. Po dveh letih jo je želel prodati sorodniku in so izklopili AP.

To je firma, ki je za razbite avte želela 10k$ ali celo več, da nazaj vklopi hitro polnjenje. Po nekaj časa so se premislili in fast charging lastnikom, ki so to doplačali spet izklopili lol. Ne vem no...


Sicer naj bi bilo vezana na avto. Top je pa, ko naknadno doplačaš, avto razbiješ in si ob 10k, ker ti zavarovalnica ne plača, Tesla ti pa ne prenese AP na nov avto.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Tebe pa VW konkretno muči, da ga vlačiš v temo o Tesli 3.
Sicer pa tukaj:
FSD ne sledi kupca, torej moraš v novi Tesli spet 10 jurčkov izpljunit.
FSD naj bi sledil avtu tudi k novemu kupcu, če ga pa daš staro/za novo Tesli, pa le ti FSD znajo izključit. Kačing.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
724
113
www.jernej.org
Se pravi, da bi ti plačal teh 7500€ samo zato, da dodatno financiraš Teslo. A ti je toliko vreden smart summon (ki je relativno neuproaben), avtomatsko parkiranje (ki je slabše od konkurence), samodejna menajva voznega pasu na avtocesti (ki je počasno), zaznavanje semaforjev in znakov (ki ni ravno zanesljivo), ali dejansko upaš, da bodo trenutno avti kdaj sposobni level 5 avtonomije (ki je pri nas še zelo dolgo ne bodo legalizirali)? V mojih očeh je to stran vržen denar... seveda se pa vsak zase odloča.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Ne mene noter mešat. Je pa kult Tesla loverjev dovolj velik, da je med njimi precej takih, ki na to gledajo tudi s tega vidika. Seveda pa to ni folk, ki jim je lizing/fafing doseg Tesla 3 Standard range.
V glavnem z mojega vidika je fajn, da sukerji donirajo Tesli in je tako manj možnosti, da propade. Čeprav guru Malecky že nekaj let napoveduje konec Tesle.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.819
613
113
EU
Ne bi mogli, ker smo prepošteni. Ena izmed prvih stvari bi bila, da bi odkrito priznali, da samovozečih L5 avtov ne bodo videli še vsaj 30 let; kar seveda pomeni takojšen propad podjetja, ker investitorji nočejo tega slišat.
 
  • Haha
Reactions: Ginginova in sad